Belgien, Beaufays
71km
... analys av företagens situation och verksamhet ur ett kredit-, avkastnings- och riskperspektiv genom redovisningstekniska metoder, organisering av företagens redovisnings- och administrativa tjänster samt rådgivning inom redovisnings- och administrationsorganisation, aktiviteter för organisering och hantering av tredjepartsredovisning, samt uppdrag vars utförande är reserverat för dem enligt lag eller med stöd av lagen.
Belgien, Arlon
38km
Nadin-företagen är specialiserade inom flyttbranschen. Privata och professionella flyttar: intern hantering, emballering, uppackning, tillhandahållande av emballagematerial, demontering, montering, specialiserade hanteringsmedel, administrativa formaliteter, bortforsling av överskott och återvinning, flytt av tunga föremål (valv, piano, biljardbord,…), kontorsmöbler,… Internationella europeiska flyttar, sjö- och flygfrakt. Företaget erbjuder också olika tjänster: magasinering, hissservice, möbelmontering, biluthyrning och försäljning av emballagematerial (kartonger, klädhängare, bubbelplast,…).
Belgien, Flavion
65km
Oavsett om du är egenföretagare eller ett företag kan vi hjälpa dig med dina administrativa uppgifter. Utan kontrakt, utan krav. Från 1 timme till 1 vecka erbjuder vi skräddarsydda tjänster, antingen på vårt kontor eller i ditt företag, inom alla administrativa områden: försäljning, skrivande, fakturering, påminnelse om obetalda fakturor, etc...
Belgien, Nannine
66km
... EBSYS - underhållsavtal för din kopiator, telefoni eller IT-miljö - utbildningar som ges vid installation av ny utrustning eller på begäran - snabba insatser från våra medarbetare på din plats. Våra lokaler står till ditt förfogande för demonstrationer, tester och begäran om ytterligare information. Våra tjänster inkluderar: IT-system - Hanteringsprogram - Geco: kommersiell hantering - Winbooks: redovisningsprogram - IP-telefoni - Onlinebackup - Kopiatorer.
Belgien, Seraing
75km
... administrativa hanteringen med underleverantörer sker av och på vårt kontor. • Vi ser till att alla nödvändiga intyg från våra underleverantörer finns. • Du bestämmer själv hur länge underleverantörerna arbetar på din byggarbetsplats. Detta kan vara under hela projektets varaktighet eller under en förutbestämd tidsperiod, eller att ta över en del eller hela projektet. • Vi samråder och ser till att relevanta och obligatoriska dokument som behövs för att arbeta korrekt och lagligt internationellt finns både i förväg och under projekten.
Populära länder för denna sökterm

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play