Italien, Carsoli
... operativa faserna av produktionen äger rum i fyra anläggningar där det finns dedikerade och kvalificerade laboratorier för läkemedels- och kosmetikaproduktion. I dessa anläggningar arbetar mer än 130 enheter, inklusive specialiserade arbetare, biologer, kemister, farmaceuter, naturvetenskapliga akademiker, administrativ personal, ledande befattningshavare och experter på regulatoriska frågor (regulatory...
...ALLIED PRO MOVERS är den internationella flyttavdelningen inom Transport Mondial System-gruppen. Specialiserad på "Öst-Väst-axlarna" riktar sig API främst till företag, chefer och anställda för att hantera hela deras internationella mobilitetsproblem, inklusive internationella flyttar, relocation samt all administrativ företagsflytt eller industriell transport. När det gäller flyttar till...
Morsmålstolk och översättare i ryska erbjuder professionella översättningstjänster från italienska till ryska inom tekniska och kommersiella områden, juridiska dokument, manualer, administrativ korrespondens, bruksanvisningar för maskiner och elektronisk utrustning, översättning av notarietexter, korrekturläsning - textgranskning, redigering - textrevision, översättning av journalistiska texter. Tolkning Jag erbjuder tolktjänster för affärsförhandlingar, mässor och juridiska sammanhang. Beg陪ning av kunder vid resor utomlands, avtalsskrivningar, internationella mässor, marknadsundersökningar.
Ukraina, Kiew
...Atelier "Suit" specialiserar sig på tillverkning av arbetskläder och uniformer för tjänstepersonal. Vi har en egen produktion med 20 anställda – från skapande till mönstring, val av tyger och färger, fram till den färdiga klädesplagget täcker vi hela värdekedjan inom konfektion av kläder. Vi tillverkar kläder av alla former – från krävande outfits för administrativ personal (hotellbranschen...
Belgien, Vielsalm
Lusten att leva fullt ut, att förena sig med elementen, att utforska vår så vackra region men också att upptäcka andra landskap har varit ursprunget till vårt företag, fött ur en vilja att uttrycka sig och dela en passion. Baserat i Vielsalm, i Höga Ardennerna, har S.A. Exploraid i över tjugo år haft som syfte att utforma och genomföra evenemang för företag. En administrativ och logistisk...
Vision Real Estate - Integrerade Fastighetstjänster. Fastighetsbyrån Amelia. Vi arbetar med förmedling av enheter för bostads-, kommersiellt, industriellt och hantverksmässigt bruk, både till försäljning och uthyrning. Överföringar av etablerade företag till försäljning eller uthyrning. Teknisk, juridisk, administrativ och skattemässig rådgivning om alla fastighetsrelaterade aspekter. Förvaltning och administration av bostadsrättsföreningar, konsortier och generellt fastighetskomplex. Due diligence, värderingar, högkvalitativa tjänster för varje fastighetsaspekt.
Vi är ett team av professionella (advokater, ekonomer, administrativ personal, etc.) med erfarenhet av rådgivning till företag och privatpersoner, vars främsta mål är ATT ERBJUDA VÅRA KUNDER EN KOMPLETT OCH INTEGRERAD tjänst av rådgivning och förvaltning, baserad på en personlig, direkt och ömsesidig förtroenderelation. Våra huvudsakliga tjänster är följande: registrering och grundande av företag...
Nederländerna, Eindhoven
Att kontrollera administrationer för brister och obehöriga belopp; att ge råd och dokumentera administrativa processer; att ge råd angående administrativ organisation och interna kontroller. Obehörig betalning, AP recovery audit och recovery audit. AP Recovery Audit SpendLab undersöker om leverantörer (accounts payable) bland annat har mottagit obehöriga betalningar och återkräver denna...
Spanien, Barcelona
...-tjänster i sin verksamhet, och som vill sätta sin tillit till vår professionalism, samt som vill delegera detta område genom en extern professionell tjänst. Vi strävar efter att erbjuda skräddarsydda lösningar för varje kund, både på administrativ nivå och genom att stödja dem i användningen av IT-system, eftersom båda sektorerna är starkt kopplade för att tillsammans styra mot framtiden.
Frankrike, Bouzillé
Företaget SARL GSM samlar yrkesverksamma inom materialhantering, specialiserade på försäljning, både nya och begagnade, uthyrning och reparation av lagringsutrustning: palltruckar och staplare. SARL GSM har byggt sitt rykte tack vare kvaliteten på sina tjänster och professionalismen hos sitt team som består av en försäljningsansvarig, två tekniker och en administrativ medarbetare. Dessa specialister inom materialhantering erbjuder varje dag yrkesverksamma den mest lämpliga lösningen för deras behov inom materialhantering, lyftsystem eller lagring.
Belgien, Diest
Tryckeriet Atlanta åtar sig att erbjuda dig en totalservice: från visitkort till komplexa lådor, från design till leverans: böcker, broschyrer, displayer, lådor, mappar, administrativ tryckning...
Belgien, Putte
Servico är marknadsledande inom administrativ programvara för resebranschen. Servico erbjuder lösningar för resebyråer, turoperatörer och bussföretag. Servico-programmen används på över 500 platser.
Luxemburg, Luxembourg
CarTrust är resultatet av samarbetet mellan två leasingkunder, Frank Fischer och Marc Wagner, samt en professionell inom långtidshyra, Adrien Guedes. Det är ett 100% luxemburgskt företag vars filosofi är att alltid erbjuda sina kunder skräddarsydda lösningar. För detta har de etablerat ett brett utbud av tjänster för att ge sina kunder den mest lämpliga lösningen för deras specifika behov. De erbjuder bland annat tjänster för underhåll och reparation, försäljning och byte av däck, administrativ uppföljning vid olyckor, bränslehantering, assistans eller bärgning, samt mobilitetslösningar.
Belgien, Thuin
Garage Detournay rådgör dig i valet av ditt fordon. Garaget erbjuder hela utbudet av tjänster för ditt privata, professionella eller nyttofordon. Vi har en stor utställningshall, en toppmodern mekanisk verkstad, en auktoriserad karosseriverkstad, en butik för reservdelar och en effektiv och kompetent administrativ service. För dem som är intresserade av begagnade bilar erbjuder Garage Detournay också ett mycket fint urval av garanterade fordon i alla prisklasser.
... - Skatterådgivning och moms samt ert försvar inför myndigheterna - Hjälp med administrativ förvaltning - Rådgivning inom organisation - Uppdrag inom expertutvärdering och företagsvärdering - Att hålla er informerade om skyldigheter inom skatt, redovisning och bolagsrätt samt deras nyheter.
Spanien, Madrid
Gestoria FGM är specialiserad på redovisning, skatterådgivning (elektroniska inlämningar av inkomstdeklarationer), arbetsrättslig rådgivning, handelsrätt och juridisk rådgivning. Administrativ byrå för: - Överföring och ägarbyte av fordon - Registrering hos DGT - Förnyelse av körkort - Trafikrapporter och ärenden hos DGT Vi erbjuder våra tjänster för legaliseringar hos MAEC...
Tyskland, Würzburg
Arkitekturplanering i alla tjänstefaser, administrativ byggnation, industriell byggnation, byggande för utbildning och hälsovård, renoveringar och ombyggnader även under pågående verksamhet. Bostadsbyggande, brandskyddsplanering och koncept.
Frankrike, Paris
...Hos Trankility värnar vi om privatpersoners välbefinnande. Vi stöttar dig i din vardag för att hjälpa dig, oavsett om det handlar om administrativ hjälp, hjälp med att hitta leverantörer inom hemtjänster, organisering av evenemang eller resor, eller personlig assistans. Trankility finns här för att lyssna på dig och förenkla ditt liv på ett professionellt, diskret och pålitligt sätt. Så, njut verkligen av dina fritidsstunder och ta hjälp av Trankility!
Rumänien, Cluj Napoca
... med skräddarsydda verktyg, från kredit till administrativ rådgivning, från försäljning till juridisk rådgivning, från investeringar till flytt av produktionsenheter. Tjänsten är inte för alla, utan för dem som behöver lösa en viktig affärssituation.
Spanien, Murcia
... Ansvar för tillgångar. Tvingande expropriation. Offentliga kontrakt. Rådgivning till offentliga förvaltningar. Tillstånd och licenser. Ansvar för tillgångar. Förvaltningsrätt är den gren av offentlig rätt som reglerar statens verksamhet, men den som utförs i administrativ funktion, särskilt de som rör den verkställande makten. Traditionellt har det förståtts att förvaltning är en underfunktion av regeringen som ansvarar för att tjänsterna fungerar väl, handelsrätt, konkursrätt, familjerätt och civilrätt.
Frankrike, Villette D'anthon
OUTSIDE-BO är ett företag som specialiserar sig på hantering av administrativa uppgifter inom Back-Office, genom att erbjuda outsourcinglösningar för din: försäljningsadministration, inköpsadministration, kundservice, orderuppföljning, dokumenthantering, databashantering, fakturainmatning, kundpåminnelser. Administrativ outsourcing BPO administration inköp back-office inköp back-office leverans stöd.
Frankrike, Paris
CEGI SANTE är idag den främsta utgivaren av programvara inom hälsosektorn i Frankrike, och mer specifikt inom den privata sektorn: kliniker, privata sjukhus, hälso- och sjukvård. CEGI SANTE:s innovativa lösningar täcker hela behovet hos dessa institutioner, både inom administrativ hantering och medicinsk verksamhet samt vårdproduktion. CEGI SANTE utvecklar verksamhet inom design, utgivning och...
Luxemburg, Niederanven
... personliga assistanser för att kunna möta behoven i varje ögonblick, frigöra tid och avsevärt förbättra vardagen, även på jobbet: • HUSFÖRVALTNING: fastighetsförvaltning, administrativ assistans, etc. • PRAKTISKT LIV: uthyrningar, leveranser, bokningar, reparationer, etc. • FAMILJ: alla tjänster för personer • FÖRNUFT OCH NÖJE: design och organisering av evenemang, sökning av föremål, dekoration… • AFFÄRER: incitamentsprogram, ...
Italien, Scafati
OBITS srl är en ung startup som under det senaste året har blivit en konkret verklighet inom digital och online-sektorn. Vår utmärkande egenskap är professionalismen och de många kompetenser som vi dagligen erbjuder våra kunder, för att ge dem en komplett tjänst som kan följa dem steg för steg och tillfredsställa alla behov inom digital och administrativ verksamhet. Idén att skapa en startup som...
Belgien, Boortmeerbeek
...LAVA står för "Logistisk och Administrativ Auktionsförening", kort sagt den övergripande organisationen eller kooperativet av 5 grönsaks- och fruktauktioner i Belgien. Dessa auktioner har alla kvalitetsmärket Flandria, som garanterar produkter av allra bästa kvalitet, hållbart odlade av familjeföretag.
... jag hanterar alla mina klienter personligen. Jag undviker onödig administrativ börda och försöker, om möjligt, nå en förlikning med motparten. Detta är särskilt viktigt inom arbetsrätten, eftersom båda parter ofta måste kunna fortsätta samarbeta.
... kvantitativ och kvalitativ kontroll av beställningar, - Kvalitetskontroll och organisering av tredjepartsinspektioner, - Speciell förvaring, märkning, och emballering av produkter, - Logistik: konsolidering, containerhantering och frakt, - Transporthantering, exportdokument, administrativa importformaliteter, tullklarering och leverans på plats, - Planeringshantering samt administrativ och finansiell hantering av ärenden.
Italien, Sant'elena
... produkter och prestigefyllda företag som har värden för forskning och produktion inriktade på hög effektivitet, energibesparing, respekt för miljön och total säkerhet, och därför representerar varje produkt ett perfekt möte mellan estetik och funktion. Duegi kaminer och eldstäder är ett flexibelt och organiserat företag, kapabelt att ge precisa, punktliga och konkreta svar. Personalen, från ägaren till teknikerna och administrativ personal, kännetecknas av den passion och kärlek de har för sitt arbete, kombinerat med vänlighet, artighet och respekt för våra kunder.
Belgien, Bruxelles
... generera en faktura utan behov av att ange uppgifterna på nytt. Alla data sparas i molnet för en felfri hantering av insatser. Yuman hanterar också underhålls- och serviceavtal. Applikationen genererar sedan statistik och KPI:er som gör att du kan analysera och optimera din verksamhet på bästa sätt. Yuman är ett kraftfullt verktyg, lättanvänt på fältet och som minskar den administrativa bördan. Det är både ett ledningsverktyg för dina tekniska team och ett verktyg för planering och administrativ hantering. Tack vare vår GMAO ökar du effektiviteten och kan erbjuda den bästa servicen till dina kunder.
Portfölj (1)
NUCASE är ett företag specialiserat på att stödja stora företag, små och medelstora företag, mikroföretag, enskilda näringsidkare, yrkesverksamma och föreningar inom områdena redovisning, administrativ hantering av personalresurser, managementkonsultation och skatterådgivning. Företaget startade sin verksamhet i januari 1978 och fick sin juridiska form som ett aktiebolag den 29 juli 1981, en form...

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play