Frankrike, Paris
... att användarna kan dra nytta av förhandlade förmånliga priser (upp till 40% billigare) och en stor tillgänglighet över hela Frankrike! Den utvecklade teknologin gör det möjligt att identifiera tillgängliga maskiner för uthyrning nära en byggarbetsplats och att vägleda dig till den närmaste partnern. Tracktors team tar hand om all administrativ hantering (kontrakt, försäkring...) vilket gör att...
Frankrike, Fleury Mérogis
... anlita Männen av Konsten! Bovisgruppens yrken: Lyft och tung och känslig hantering, Administrativ flytt och industriell flytt & industriell överföring, Leveranser: distributionslogistik, lagring och logistik, Faciliteter och logistik på plats, industriell underhåll.
Italien, Tolmezzo
Energetika SRL är ett energitjänstföretag, grundat i april 2013, som verkar inom området energieffektivitet och förnybara energikällor. Vårt företag erbjuder konsulttjänster, teknisk-administrativ assistans och särskilt energitjänster för att fastställa och genomföra åtgärder för att förbättra energiprestanda hos byggnader och anläggningar. De tjänster som erbjuds är: energidiagnoser...
Studion är specialiserad på arbetsrättslig rådgivning och erbjuder en komplett administrativ tjänst: från företagsstart till anställningsförhållanden, inklusive lösning och hantering av alla administrativa, socialförsäkrings- och arbetsrelaterade problem som uppstår under företagets livscykel. Vårt mål är att ständigt följa kunden, erbjuda en tjänst som kännetecknas av kompetens, transparens...
... grundläggande till de mest specifika detaljerna som bidrar till den utmärkta funktionen av varje evenemang där C&Events är involverade. För detta finns det tjänster som värdar, lämpliga teknologiska applikationer (app för evenemang, registrerings- och kommunikationsplattform, digitala skärmar, tillgångskontroll...), teknisk, administrativ, vetenskaplig, kommersiell och turistisk sekretariat, samt...
Belgien, Hamont-Achel
... genomförande av både små och stora projekt, kreativa skräddarsydda lösningar till ytterst konkurrenskraftiga priser, korta genomförandetider. Alla aspekter är koncentrerade under ett tak hos Alfa Bouw: design, beräkning, förberedande arbete (energikrav och miljökrav, bygglov, brandföreskrifter), administrativ hantering, ritningar för genomförandet, total genomförande av projektet inklusive teknik och slutfinish. Vid behov tillhandahåller Alfa Bouw en egen arkitekt, men de samarbetar gärna med er arkitekt om så önskas.
Belgien, Maubray
Compuwave är ett privat aktiebolag som grundades 1988 och har som huvudverksamhet rådgivning och utveckling av IT-projekt för företag. Från början specialiserade sig Compuwave på att studera och programmera skräddarsydda projekt för sina kunder, oavsett om de var av administrativ eller produktiv karaktär. Med tiden har Compuwave också erbjudit sina kunder ett komplett bokföringspaket och en...
Monaco, Monaco
...Företag som är ledande inom tillfällig och permanent inredning med specialisering på mässmontrar, evenemang, showroom, butiker, kongresscenter, butikshörn och museer. Affärsområden: design, snickeri, belysningsavdelning, ljud och video, marknadsföring och kommunikation. Kostnadsfria offerter för design och/eller genomförande av andras projekt. Juridisk och administrativ huvudkontor i München med relaterade skattefördelar för våra kunder. Närvarande på de största mässorna i världen. Lager 300 meter från den nya mässan i Milano.
...distributionsbilar, containerbilar och släpvagnar med lastlucka. Kunderna kan räkna med nödvändig administrativ support inom transportteknik från Transport Gonnissen Wenmakers. Även för lagring och omlastning av varor kan de vända sig till TGW.
Spanien, Elda
... typer av krav eller begärningar från myndigheterna, upprättande av böcker, etc... Som administrativ byrå i Elda erbjuder vi alla typer av tjänster relaterade till trafik och transporter, vi hanterar arv och registrerar alla typer av handlingar. På samma sätt hanterar vi ärenden inom utlänningsrätt för arbetstillstånd, uppehållstillstånd, etc... Vi har en exklusiv tjänst för hantering av ditt varumärke...
Spanien, Pontevedra
SEDAN 1982 HAR VI ÄGNAT OSS ÅT ARBETSRÄTTSLIG, SKATTE-, BOKFÖRINGS-, FÖRETAGSRÄTTSLIG, JURIDISK OCH ADMINISTRATIV RÅDGIVNING TILL FÖRETAG OCH PRIVATPERSONER. VÅRT MÅL ÄR ATT ERBJUDA EN HELHETSRÅDGIVNING SOM ÄR PROFESSIONELL OCH OMFATTANDE INOM ALLA OMRÅDEN SOM PÅVERKAR VERKSAMHETEN FÖR FÖRETAG OCH PRIVATPERSONER. VI ÄR ÄVEN ADMINISTRATIVA FÖRVALTARE.
Frankrike, Marseille
... transporten av dina varor, hantera kopplingen mellan olika transportörer och logistikoperatörer, säkerställa kontinuiteten i transporten och ta hand om de administrativa uppgifterna som är relaterade: tullreglering, administrativ och finansiell hantering, hantering av försäkringar, tvister, dokumentära krediter och skatterepresentation.
Spanien, Gran Canaria (las Palmas)
Akademi i Telde, Gran Canaria, certifierad med ISO-kvalitet och av Arbetsdepartementet. Vi erbjuder utbildning för företag, högre utbildning och specialiserade kurser. Våra kurser har en arbetsförmedling för studenter. Bland våra specialiteter finns kurser i självförsvar, hapkido för poliser, kurser i administrativ förvaltning, privat säkerhet eller hälsovård.
Slovenien, Šentjur
FTA är en elektronikmonterare som erbjuder en förstklassig, felfri service till våra många kunder runt om i Europa. Vi är en flexibel och konkurrenskraftig aktör inom området elektronisk tillverkningstjänster (EMS). Företaget grundades 2003 och har nu sitt tionde år av tillväxt, med ett etablerat produktionsteam som stöds av en administrativ och logistisk avdelning som leds direkt på daglig basis...
Belgien, Malmedy
... naturliga eller konstgjorda - administrativ hjälp: vi avlastar er från alla organisatoriska och administrativa plikter kopplade till dödsfallet - repatriering: vi organiserar överföringen och/eller repatrieringen av den avlidne till den önskade viloplatsen (repatriering från utlandet är också möjligt) - ljudutrustning: vi tillhandahåller utrustning att använda under begravningsceremonin Tveka inte att kontakta oss för mer information eller detaljer. Vår begravningsassistent är tillgänglig dygnet runt, sju dagar i veckan.
... FRAMGÅNGEN FÖR ETT ONLINEFÖRETAG HANDLAR OCKSÅ OM ATT KONTROLLERA DINA FINANSER Jag börjar med att säga att de flesta onlineföretag inte når sitt tredje år. Av alla företag som startar idag kommer endast 25% att fira sitt femte jubileum. I varje företag måste du etablera en strategi för finansiell, skattemässig och administrativ kontroll, som gör att du kan överleva i början och steg för steg nå dina...
Nederländerna, Amsterdam
Administrativ tjänst som riktar sig till egenföretagare. Vi fokuserar på byggföretag, transportföretag, hantverksföretag, snickare, översättare, rådgivare, självständiga läkare etc. Vi sköter bokföringen, ger råd och erbjuder ett online bokföringsprogram.
Frankrike, Plougastel
Välkommen till butiken Bureau Tilt belägen i Plougastel-Daoulas i Finistère. Vi är specialiserade på reprografitjänster och kontorsmaterial. Vi erbjuder administrativ sekretariatstjänst för att skapa brev, kontrakt och kan utföra dina administrativa ärenden etc. Vi kan också hjälpa dig med att skriva och formatera ditt CV eller personligt brev samt korrekturläsning och formatering av avhandlingar...
Frankrike, Saujon
Progémi är en omfattande programvara som är dedikerad till byggare av enfamiljshus, som täcker allt från mätningar till administrativ uppföljning, samt planering och byggledning.
Frankrike, MARCILLY EN VILLETTE
...möten och utbyten för dina utställningar och salonger. PLUTON har internt en egen designavdelning, en tillverkningsverkstad, möbler som är speciellt utformade för ditt evenemang, en grafisk tjänst, samt element och strukturer med olika färgval och ytor i naturligt trä. När det gäller montrar, organisation och administrativ hantering av salonger, utställningar eller mässor, är PLUTON den perfekta partnern för nyckelfärdiga lösningar.
Belgien, Antwerpen
Somex verksamhet består huvudsakligen av att organisera och genomföra utbyten och flöden av varor och tjänster till Afrika, och från Afrika till Europa. Dessutom genomför Somex även olika aktiviteter som specifika studier av viktiga projekt, i samarbete med sina afrikanska kunder, samt strukturell forskning och utveckling av nya projekt i Europa och Asien (köp av aktier, finansiering, partnerskap). För att möjliggöra genomförandet finns det en helt anpassad backoffice som kan övervaka de olika driftsfaserna och säkerställa smidig logistisk, finansiell och administrativ support.
Frankrike, Paris
... om arbetsvillkor -Prioritet på kvalitet 2 designkontor som kan uppfylla alla funktioner som svarar mot kundernas krav. Genomförande av grundmönster och graderingar utifrån skisser eller shopping. Genomförande av prototyper och kollektioner. Respekt för de instruktioner som ges av era stylister. Konstant kontakt med kunder genom administrativ personal som talar flera språk. Inköp av förnödenheter på kundens begäran och studier av placeringar för att optimera förbrukningen.
Storbritannien, Whitstable
... bensinbränslekort för att minska administrativ tid och kostnader, vår egen GPS-telematikverksamhet hjälper dig att förbättra produktiviteten. Vi tillverkar AdBlue® under licens här i Storbritannien, så vi kan erbjuda utmärkt service och låga priser. Vårt utbud av bränslekort accepteras på BP, Shell, Texaco, Esso, servicestationer, Keyfuels och UK Fuels nätverk, vilket hjälper dig att kontrollera och minska kostnader, medan våra Chargepass, Shell Recharge EV-laddningskort och Shell Hybrid-kort gör EV-laddning enkelt.
... hjärta bestående av en administrativ personal som omedelbart är aktiv i mottagandet av samtal och rapporter om skadliga händelser, i registreringen av nya uppdrag från olika försäkringsbolag med granskning av försäkringsavtal kopplade till de enskilda uppdragen och därmed i tilldelningen av inspektionsuppgifter till en av de olika teknikerna som ingår i det expertteam som är spritt över området...
Belgien, Chênée
... potentiella hyresgäster. Parallellt med förvaltningen av en fastighetsportfölj med över 3150 bostäder, erbjuder företaget en administrativ och social stödservice riktad mot de 5800 hyresgästerna och de kandidater som står i kö. Den socio-professionella profilen för våra kunder består å ena sidan av arbetslösa, minimexade, inaktiva och å andra sidan av arbetare och anställda, där 50% av dem befinner sig i en utsatt situation.
Belgien, Antwerpen
... konstnärliga sektorn ingår du ett avtal med Ritmo Art. Vi tar sedan hand om all administrativ byråkrati som följer med en officiell anställning. Eftersom vi juridiskt sett fungerar som direkt arbetsgivare, tecknas bland annat en olycksfallsförsäkring för alla dagar du är registrerad som konstnär. En förtroendefull relation med varje konstnär och deras uppdragsgivare, i kombination med ett transparent utbetalningssystem, är bara några av anledningarna till att träffa Ritmo Art. Vårt team står till din tjänst med råd och stöd och tar gärna tid för att se över din personliga situation.
Belgien, Mont-Saint-Guibert
... behov (långtidsuthyrning, försäljning och leasing tillbaka, swap-leasing, administrativ hantering, parkhantering, mäkleri). Tveka inte att kontakta oss för alla informationsförfrågningar. För RENTYS innebär hållbart agerande för sina kunder också att agera för miljön. RENTYS väljer att engagera sig för hållbar utveckling.
Frankrike, Aix-En-Provence
... och alla vanliga sekretariatstjänster - Administrativ och kommersiell assistans: hjälp med företagsstart I vår receptionshall hittar du en automat för varma drycker och på första våningen en automat för kalla drycker och snacks. Perfekt för dina pauser!
Frankrike, Saint-Aignan De Cramesnil
...Oavsett vilket problem du har, kommer en av de 30 byråerna inom GROUPE BOVIS att kunna ge dig råd och skräddarsydda lösningar för alla dina behov inom LYFT, TUNGA OCH ÖMTÅLIGA HANTERINGAR; ADMINISTRATIV FLYTTNING & INDUSTRIELL ÖVERFÖRING; LEVERANSER: DISTRIBUTIONSLOGISTIK; LAGRING & LOGISTIK; FACILITIES & LOGISTIK PÅ CENTRUM och INDUSTRIELL UNDERHÅLL. I över 30 år har vi utvecklat specifika...
Nederländerna, Kv Utrecht
... för att maximera skattefördelar och ge råd. Söker du revisor i Utrecht? Hos oss kan du få hjälp med följande: Finansiell administration - Bokföring för nybörjare - Löneadministration - Lönesystem - Årsredovisning - Kunnig rådgivning - Anställning av administrativ personal...

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play