Produkter för chattjänst (2)

ONLINE CHAT SERVICE - Live chat-hantering och chatbot

ONLINE CHAT SERVICE - Live chat-hantering och chatbot

Företag som säljer sina produkter eller tjänster online kan idag drastiskt optimera sina prestationer genom att svara på de många frågor som deras kunder har, tack vare ett chattverktyg som kan installeras på deras webbplats. Oavsett vilket chattverktyg du använder, behöver du ett team för att svara direkt på frågor och förfrågningar från din publik. Efter att ha passerat steget med chatbotar och standardiserade svar kan Ubinaweb hjälpa till att kommunicera med dina kunder och prospekt. - Hantering av köernas väntetid. - Kategorisering av köer. - Prioritering av nyckelkunder. - Balans och överföring mellan support och försäljning. - Resurshantering baserat på rusningstider. - Respekt för de tidsramar och deadlines som kunden har satt. - Användning av chatbotar. - Användning av standardiserade svar ("canned responses").
KUNDENHET OCH SUPPORT - Inkommande och utgående samtal

KUNDENHET OCH SUPPORT - Inkommande och utgående samtal

“Var alltid där, alltid hjälp” KUND SERVICE OCH KUNDVÅRD Vi har alla sagt eller hört frasen: "deras produkt är bra men det som saknas hos dem är servicen". Utöver att lösa problem på ett enkelt, snabbt och effektivt sätt handlar det om att erbjuda en unik upplevelse för dina kunder när de kontaktar dig. Ubinaweb utvecklar sina tjänster utifrån en extremt hög standard för kundservice. För det räcker inte längre med nöjda kunder; om du verkligen vill att ditt företag ska sticka ut, måste du skapa hängivna och entusiastiska fans: - Personlig kontakt, - Effektiv hantering från första kontakten, - Ultra kvalitativ behandling, - Bekräftelse av nöjdhet. DEFINITION AV UBINAWEB'S TJÄNSTER - Outsourcing av callcenter, kundsupport och kundassistans. - Underleverans av callcenter, kundsupport, kundassistans och telefonförsäljning.