Produkter för kontaktservice (3)

Produkt- och systemstöd - Tjänst av LT Ultra

Produkt- och systemstöd - Tjänst av LT Ultra

Vi står självklart vid din sida om du har några frågor om ditt system. Kontakta helt enkelt den projektledare som ansvarar för dig eller använd kontaktformuläret. Vi stödjer dig via telefon, genom fjärrunderhåll över Internet eller, om det behövs, direkt på din plats. Om du inte vill belasta dig själv med det rekommenderade underhållsarbetet kan vi göra det åt dig. Kontakta oss helt enkelt vid behov eller teckna ett underhållsavtal direkt. Vid krävande produkter kan en kollision ibland uppstå under produktionen. Ring oss nu så hittar vi en lösning så att du kan återstarta din produktion så snart som möjligt. Vi erbjuder dig möjligheten att byta ut din spindel mot en reservspindel, så att du inte behöver vänta på att reparationen ska bli klar.
Tjänsteleverantör - Byggavdelningens Ansvarsområden, Kontaktperson för Byggärenden i Alla Filialer

Tjänsteleverantör - Byggavdelningens Ansvarsområden, Kontaktperson för Byggärenden i Alla Filialer

Som extern tjänsteleverantör tar vi på oss alla uppgifter inom byggavdelningen för våra kunder och är kontaktperson för alla byggrelaterade frågor för alla filialer.
Mattvård

Mattvård

Din heltäckningsmatta utsätts över tid för en del påfrestningar. Trots största omsorg och noggrant dammsugande sätter sig smuts, som t.ex. damm, djupt i heltäckningsmattan, vilket kan leda till att den med tiden missfärgas och hygiennivån sjunker. Andra typer av smuts, som kaffefläckar, blir däremot omedelbart synliga och stör den estetiska helhetsbilden av heltäckningsmattan. Vi rekommenderar därför att du med jämna mellanrum genomför en rengöring av heltäckningsmattan baserat på olika rengöringsmetoder, såsom sprutextraktionsrengöring. Alternativt kan heltäckningsmattan rengöras i samband med en grundlig städning.