Produkter för kontaktservice (2)

Service- och inspektionsavtal

Service- och inspektionsavtal

Inspektionsavtal omfattar vanligtvis en inspektion av utrustningen vid överenskomna intervaller, följt av en detaljerad rapport som anger eventuellt rekommenderat underhåll, reparationer eller reservdelar. Utöver det arbete som omfattas av ett inspektionsavtal täcker våra serviceavtal underhållsarbetet, vilket vanligtvis involverar byte av smörjmedel, utbyte av slitplåt och filtermedia.
Keyfax Reparationsdiagnostik - Möjliggör för kundservicemedarbetare att diagnostisera reparationen och tilldela rätt SOR

Keyfax Reparationsdiagnostik - Möjliggör för kundservicemedarbetare att diagnostisera reparationen och tilldela rätt SOR

Keyfax Repairs Diagnostics hjälper kundtjänstpersonal att diagnostisera hyresgästers reparationsförfrågningar. Genom ett grafiskt gränssnitt vägleder det samtalet för att exakt identifiera vad problemet är, hur det uppstod, prioriteten och tilldelar automatiskt rätt SOR-kod(er). Så reparationer diagnostiseras korrekt första gången, och hyresgästerna är nöjda. Det är lätt att integrera med alla större bostadsförvaltningssystem genom en RESTful API, så kommunikationen är helt säker. Det finns också tillgängligt i en självbetjäningsmodul för hyresgäster "Keyfax Repairs Online".