Produkter för kundhantering (2)

Telefonutbildning Kundservice och Klagomålshantering - Praktiskt Seminarium

Telefonutbildning Kundservice och Klagomålshantering - Praktiskt Seminarium

Detta "Telefonträning kundservice och klagomålshantering" ger dig de nödvändiga verktygen och kommunikationsteknikerna för att genomföra professionella och framgångsrika telefonsamtal. Du lär dig hur du styr samtal, förmedlar information klart och tydligt och ger kunderna ett pålitligt stöd över telefon. Dessutom får du tekniker för att deeskalera konflikter och hantera klagomål samt tips för att förbli lugn och professionell även i stressiga situationer. Genom praktiska övningar och rollspel lär du dig hur du kan optimera dina kommunikationsförmågor över telefon och får mer säkerhet och självförtroende, särskilt i svåra situationer. Olika scenarier kommer att spelas upp för att förbereda dig för olika samtalssituationer.
Kundupplevelsehantering - Net Promoter Score, Customer Effort Score, eNPS, Kundresa

Kundupplevelsehantering - Net Promoter Score, Customer Effort Score, eNPS, Kundresa

Vår affärsmodell: Vi hjälper er med utarbetande, planering och genomförande av strategier för en framgångsrik kundupplevelsehantering. Vid behov tar vi på oss rollen som projektledare, etablerar "best practices" och ger era medarbetare möjlighet att fortsätta genomförandet och analysen. Vi använder vanligtvis två beprövade verktyg: a) Net Promoter Score och b) Customer Effort Score. Vår senaste utveckling handlar om att monetarisera NPS med fokus på att öka retention samtidigt som vi minskar churn.