Produkter för kundregistrering (3)

Tullmäklare, export-, importtjänster, tullhantering

Tullmäklare, export-, importtjänster, tullhantering

Lita bara på proffs!!! Kvalificerad + snabb + bekväm tullhantering! Kostnadsfria konsultationer för att lösa dina problem. Vi erbjuder ett komplett utbud av tjänster inom tullhantering för alla typer av frakt. Vi förbereder och upprättar alla nödvändiga dokument (EX, T1, EUR1...) för import och export i Förbundsrepubliken Tyskland och andra EU-länder. Tullmäklaren förbereder alla nödvändiga dokument, intyg och tillstånd och utfärdar dem. Företaget löser framgångsrikt tvister med tullmyndigheterna i Tyskland, Ryssland, Ukraina, Vitryssland, Kazakstan, Uzbekistan....... Vi har stor erfarenhet av att skapa dokument för varor av alla komplexiteter och tar även på oss att skapa dokument som andra avvisar. Företagets team tar alltid sig an uppgiften med maximal ansvarskänsla. När du kontaktar företaget får du alltid professionell rådgivning och lösning på uppgifterna. Hos oss är det bekvämt!!! Lita bara på proffs!!! Med vänliga hälsningar "Freuer Logistik"
Registrering

Registrering

•Registrering hos myndigheterna •Utfärdande av nödvändiga certifikat Den initiala kvaliteten på råvarorna, bekräftad genom laboratorieforskning, samt högkvalitativ produktion hjälper oss att få alla nödvändiga certifikat. Vi kommer att välja det mest optimala sättet för registrering, certifiering eller deklaration, beroende på produkttypen.
FWdesk - Programvara för effektiv hantering av kundförfrågningar, klagomål och biljetter

FWdesk - Programvara för effektiv hantering av kundförfrågningar, klagomål och biljetter

FWdesk är en modulär online-lösning som säkerställer en hållbar relation med dina kunder. Den förbättrar din klagomålshantering vilket resulterar i en högre grad av kundnöjdhet och bättre kundkontakt. En unik kombination av egenskaper gör detta till en eftertraktad lösning som påtagligt förstärker effektiviteten i klagomålshanteringen. Denna programvara inkluderar bland annat klagomålsregistrering, klagomålshantering, ticketing och kan utökas med CRM. Den är lämplig för att hantera både anmälningar från kunder och leverantörer samt interna klagomål från kollegor och IT. Paketet är mycket kostnadseffektivt och idealiskt för små och medelstora företag (SME).