Produkter för kundrelaterat system (4)

Skräddarsydd Programvaruutveckling

Skräddarsydd Programvaruutveckling

Individuell mjukvaruutveckling för ditt företag. Skräddarsydd mjukvara för dina processer och krav för maximal effektivitet och produktivitet. Vi utvecklar mjukvaruprodukter för interna och kundapplikationer i nära samarbete med dig. Vi satsar på att använda aktuella och framtidssäkra teknologier och uppnår hög acceptans hos användarna genom rådgivning om processer och användarupplevelse.
Innehållshanteringssystem

Innehållshanteringssystem

Responsiv webbdesign och webbutveckling. Med hjälp av detta kan du självständigt utföra alla arbeten på din webbplats, oavsett om det handlar om textändringar, nya bilder, att skapa en ny sida eller att dölja en länk. Joomla, Contao, Typo3, WordPress ... eller Ett skräddarsytt CMS Om endast vissa delar av en webbplats, som (t.ex. bildgalleriet eller ren text), ska redigeras själv, är det bättre att välja en skräddarsydd lösning istället för ett av de stora, komplexa open source-systemen, som är exakt anpassad efter de givna kraven. De internetnärvaro som vi utvecklar är alltid individuellt utformade. Vi arbetar inte med mallar för att varje kund ska kunna presentera en unik webbdesign på nätet.
Telefonförsäljning

Telefonförsäljning

Slut på kallförsäljning: Förkvalificerade, köpklara B2B-leads från och med imorgon i din kalender! Tänk dig att ditt säljteam får exklusiva möten varje dag med de avgörande beslutsfattarna i din målgrupp – helt utan stress från försäljning. Vi levererar kvalificerade försäljningsmöjligheter direkt på silverfat, så att du bara behöver fokusera på att stänga affären.
Användarstöd

Användarstöd

Användarstöd är i första hand att stödja era anställda med alla frågor kring deras datorarbetsplats. Ofta saknas tid eller kvalificerad IT-personal för att kunna erbjuda detta stöd internt i företaget. Lita på vår erfarenhet inom användarstöd. Vi visar era anställda hur man effektivt använder sin dator, ger hjälp med IT-problem och löser dessa. Vid defekt hårdvara, programvarufel eller felaktiga inställningar återställer vi funktionaliteten på arbetsplatsen. Genom att teckna ett service- eller underhållsavtal har ni alltid planeringssäkerhet - vid behov är våra medarbetare tillgängliga varje dag. Speciellt för företag utan egen IT-avdelning är användarstöd från en extern partner ofta betydligt mer kostnadseffektivt än att anställa och utbilda egna medarbetare.