Produkter för kundservice (2)

Kundsupport och kundservice i vårt hus

Kundsupport och kundservice i vårt hus

Även efter installation av ett av våra system står vi till kundens förfogande för reparationer, underhåll och UVV-kontroller. Det har inrättats olika servicestationer i Sverige för att kunna erbjuda kunderna en kort responstid. Dessa finns i: 85716 Unterschleißheim 64354 Reinheim 42555 Velbert 25497 Prisdorf Vår specialutbildade personal är utrustad med test- och diagnosverktyg anpassade för våra anläggningar. Deltagandebevis för kontroll av hyllsystem Vår service i detalj Reparation av: stationära personskyddsanläggningar mobila personskyddsanläggningar elektriska styrsystem Underhåll och UVV-kontroll av: stationära personskyddsanläggningar mobila personskyddsanläggningar elektriska styrsystem flyttbara hyllsystem fasta hyllsystem
Teknisk hotline - Nivå 1 och Nivå 2 service för dina kunder!

Teknisk hotline - Nivå 1 och Nivå 2 service för dina kunder!

Teknisk kundsupport. Med vår kompetenta tekniska hotline för marknaderna konsumentelektronik och hushållselektronik kan vi täcka alla områden av först- och andranivåsupport för er. Moderna IT-infrastrukturer möjliggör för oss att kommunicera på bästa möjliga sätt genom olika kanaler. Från livekonferenser till interaktiva chattar eller klassisk support via telefon/e-post, kan vi ge era kunder omnichannel-support. Med individuellt anpassade servicetider för era kunder bidrar vi starkt till er kundnöjdhet.