Produkter för marknad (122)

Kundsegmentering E-Lärande - Professionell Utbildning

Kundsegmentering E-Lärande - Professionell Utbildning

{"E-LEARNING AUFBAU:":"E-LEARNING STRUKTUR:","Lektion 8: Praktische Tipps zur Umsetzung":"Lektion 8: Praktiska tips för genomförande","Lektion 4: Kundenintelligenz-Anwendungsfälle":"Lektion 4: Användningsfall för kundintelligens","Ausblick: Unterstützung bei der Umsetzung":"Framåtblick: Stöd vid genomförande","-Erfolgsbewährte Taktiken zur Umsetzung":"-Beprövade taktiker för genomförande","E-LEARNING FEATURES:":"E-LEARNING FUNKTIONER:","-Verbessern Sie Ihr datengetriebenes Kundenverständnis":"-Förbättra din datadrivna kundförståelse","-Hochinteraktives 6-stündiges Training":"-Höginteraktiv 6-timmars träning","-Fokussieren Sie Ihre Vertriebsteams auf Ihre absoluten Top-Kunden":"-Fokusera dina säljteam på dina absolut bästa kunder","Lektion 5: Kundensegmentierungs-Grundlagen":"Lektion 5: Grunderna i kundsegmentering","-Professionelles Zertifikat nach Abschluss":"-Professionellt certifikat efter avslut","Lektion 6: Kundensegmentierungs-Modell":"Lektion 6: Kundsegmenteringsmodell","-Einmaliger Kauf - kein Abonnement":"-Engångsköp - inget abonnemang","Lektion 1: Kundenintelligenz-Grundlagen":"Lektion 1: Grunderna i kundintelligens","Lektion 3: Kundenintelligenz-Datenpool":"Lektion 3: Kundintelligensdatabas","WAS SIE IN DIESEM E-LEARNING LERNEN:":"VAD DU KOMMER ATT LÄRA DIG I DENNA E-LEARNING:","-24/7 Zugang über Online-Account":"-24/7 tillgång via onlinekonto","Lektion 9: Abschlussquiz":"Lektion 9: Avslutande quiz","-Entwickeln Sie Maßnahmen zur Wertschöpfungssteigerung":"-Utveckla åtgärder för att öka värdeskapandet","Lektion 2: Kundenintelligenz-Prozess":"Lektion 2: Kundintelligensprocessen","Lektion 7: Segmentspezifische Vertriebsmaßnahmen":"Lektion 7: Segment-specifika försäljningsåtgärder","-Entwickelt von erfahrenen Sales-Experten":"-Utvecklat av erfarna försäljningsexperter"}
POS Dekorationer

POS Dekorationer

POS Dekorationer, Skyltfönsterdekoration, Dekor i butiken Dekorationsartiklar i skyltfönstret, för försäljningsdisken eller i butiken för att skapa en blickfångare och locka kunder. De mest populära dekorationsartiklarna är dekorkuber, blockplakat, små ställningar, takhängare och klistermärken för skyltfönster. POS-marknadsföring är en marknadsföring som syftar till att nå dina (potentiella) kunder där det är särskilt effektivt. Den så kallade "Point of Sale" kan finnas på olika platser och kan vara både inomhus och utomhus. Dekorationsartiklar, displayer, utskurna figurer och stora dekorationer för varje användningsområde / plats Vi hjälper gärna till med en omfattande program av reklamåtgärder och visar dig de passande POS-verktygen som är anpassade efter din CI. Detta ökar igenkänning av ditt företag och bidrar i bästa fall till ökade intäkter.