Produkter för marknad (115)

Väggar / Rumsdelare - Väggar och rumsdelare kan enkelt lösas med Irus-Flexi-Quick.

Väggar / Rumsdelare - Väggar och rumsdelare kan enkelt lösas med Irus-Flexi-Quick.

Med irus-Flexi-Quick kan man snabbt och enkelt skapa olika typer av slutna rumsavdelare samt skiljeväggar. Det finns ett fritt val av plattor upp till en platttjocklek av 6 mm. Oavsett om det är trä-, glas-, komposit-, hårdskum- eller metallplattor. Allt kan användas i en rumsavdelare / skiljevägg.
Informationsväggar - Informationsväggar

Informationsväggar - Informationsväggar

Det flexibla stångprofilen med sina mångsidiga användningsområden. En kvalitetsprodukt som inte lämnar några önskemål ouppfyllda. Oavsett om det är informationsvägg, avskiljande vägg eller skiljevägg – allt är möjligt med vårt Flexi-Long-stångprofil. Irus informationsvägg kan användas inom många olika områden. Genom grundmoduler och tilläggsmoduler (rak eller rörlig) kan informationsväggen användas med eller utan digitaltryck inom stads- eller skolmiljöer. Den är också perfekt för utställningar, museer, mässor med mera. Med tilläggsprogrammet, t.ex. broschyrfickor, rörliga eller fasta ramverk, kan produkten presenteras utmärkt på en reklambaserad grund. Plattstorlekarna är variabla och kan beställas i många storlekar efter överenskommelse.
Skyltställ - Irus skyltställ har den stora fördelen att ingen platta behöver borras.

Skyltställ - Irus skyltställ har den stora fördelen att ingen platta behöver borras.

- Ingen borrning av plattorna behövs, för inomhus- såväl som utomhusbruk, enkel montering av skyltarna, skyltarna kan enkelt bytas ut genom att lossa klämmskruven. Fästena kan placeras valfritt på plattan. Genom att använda olika typer av skruvar kan alla plattor skruvas fast.
Skyltställ - Den största fördelen med Irus skyltställ är att panelen inte kräver d

Skyltställ - Den största fördelen med Irus skyltställ är att panelen inte kräver d

Irus skyltställ finns i 4 olika designer. Det finns olika typer av paneler, t.ex. glas, trä, plast, PVC, metall osv., samt varierande paneltjocklekar med synliga eller dolda skruvanslutningar. Vi har den rätta kopplingen för varje typ av panel, storlek eller tjocklek. Det behövs ingen borrning av panelerna när man använder Irus skyltställ, utan man klämmer helt enkelt fast panelen med kopplingarna och monterar skylten med pluggen på respektive vägg. Skylten är snabb och enkel att montera i rätt position. Den stora fördelen med Irus skyltställ är att panelen inte kräver borrning. Principen är enkel: ju större panelen är, desto fler skyltställ krävs. Olika storlekar av skyltar kan monteras och placeringen av ställen är fritt valbar. Oavsett om det är högst upp, längst ner, till höger eller vänster, oavsett om det är 1, 2 eller flera skyltställ, har du friheten att göra ditt eget val. Paneler med en tjocklek av 3-5 eller 5-8 mm kan användas.
Informationsställ - Olika Displayer för att Framhäva Ditt Reklambudskap i Rätt Ljus.

Informationsställ - Olika Displayer för att Framhäva Ditt Reklambudskap i Rätt Ljus.

Irus prospektställ kan enkelt anpassas efter varje önskemål. Genom de enskilda byggstenarna är prospektställ variabla och mångsidigt sammansatta. Reklamytorna erbjuds i olika storlekar (DINA2, DINA3). Oavsett om det är som prospektställ eller presentationspelare. Använd "Irus-prospektställ" som din personliga reklambärare. Genom den rörliga klärramen kan reklamytorna utformas fritt mellan 90°-270° oberoende av de andra klärramarna och låsas i den aktuella vinkeln.
Specialkopplingar - för fäste av vikramar, whiteboardväggar, korkväggar eller andra

Specialkopplingar - för fäste av vikramar, whiteboardväggar, korkväggar eller andra

Irus specialkopplingar är perfekt för att montera alla typer av väggar (t.ex. whiteboard-, kork-, flödesväggar och aluminiumfällramar på vår aluminiumprofil (Flexi-Long). Härifrån kan du skapa alla tänkbara vägglösningar. Du kan fritt utforma i 4 olika riktningar per profil, oavsett om de är fasta eller rörliga. Allt kan kombineras med varandra och mellan varandra. De respektive kopplingarna skruvas enkelt fast på baksidan av väggarna. Därefter kan väggarna monteras och ställas upp på lämpligt sätt. På så sätt kan en mängd olika flöden skapas. Antalet kopplingar beror endast på storleken på de olika väggarna. Ju större och tyngre väggarna är, desto fler kopplingar måste skruvas fast på baksidan.
KONTAINER FASTSÄTTNING

KONTAINER FASTSÄTTNING

ISO-containrar finns på många stora byggarbetsplatser och förblir ofta oanvända som reklamutrymme – vi har lösningen!
TENSO RAM

TENSO RAM

Tenso Frame Ljuslåda - Profil Ljuslådsprofilen från TREND! Oavsett sidobelysning eller ytljus, Tenso Frame kan hantera båda. Kan även användas som ramfri bannerreklam med PVC frontlitbanner (duk). Basprofil i blank aluminium, täckprofil i silver, eloxerad. Täckprofil (på begäran) finns i valfri färg. Endast 140 mm installationsdjup. Mycket hög vridstyvhet ger maximal stabilitet. Ingen utstickande del behövs. Monteringen är enklare än någonsin: Ramverket skruvas direkt på fasaden och kräver inga stödprofiler. Så det kan även monteras av en enda person och utrustas med en banner. För att spänna upp spänningstygssystemet räcker en öljad standardbanner – aldrig mer specialtillverkning!
VARIO

VARIO

Ibland finns det helt enkelt lite utrymme. Men alltid tillräckligt för de platsbesparande VARIO-systemen!
LIGHT LIFT PRO

LIGHT LIFT PRO

Light Lift Pro Bannerlift-system
MASTDISPLAY

MASTDISPLAY

Enkel och ändå så effektiv – perfekt för affischering i offentliga utrymmen!
Kundförvärv

Kundförvärv

Bli oberoende av slumpen och etablera en hållbar lösning för leads och därmed för nya kunder tillsammans med oss. Låt oss introducera dig till hemligheten bakom "Lead-Maskinen"! En fungerande Lead-Maskin är ett system av olika marknadsförings- och reklamåtgärder som kontinuerligt förser dig med nya kunder. Din Lead-Maskin måste vara skräddarsydd för din produkt och dina tjänster. Det kan vara nödvändigt att utveckla egna Lead-Maskiner för olika produkter och målgrupper. Ta reda på vilka möjligheter som står till buds och hur många leads du faktiskt kan nå och omvandla till kunder. Och framför allt: hur du kan gå denna väg med säkerhet. Vill du ha nya intressenter, då är denna modul rätt för dig. Har du tillräckligt med intressenter, men de blir inte tillräckligt ofta kunder, då bör du kolla in vår modul "Försäljningsoptimering".
Onlinebutik Adresser

Onlinebutik Adresser

Address Publisher erbjuder dig mer än 65 000 aktuella onlinebutiksadresser med dussintals urvalsegenskaper. Aldrig har det varit så enkelt att vinna nya kunder inom e-handel. Utnyttja den enorma informationsrikedomen i våra onlinebutiksadresser och bedriv träffsäkert dialogmarknadsföring. Spridningsförluster i kommunikationen? Det var då. Hos oss får du endast de adresser som verkligen passar din kundportfölj. Oavsett om det är stora eller små butiker, oavsett om det är OXID eller xt:commerce, vi hittar de relevanta nya kunderna för dig. Vi älskar utmaningar. Fråga oss gärna om ytterligare relevanta urvalsegenskaper eller om onlinebutiksadresser från alla andra länder i världen. Vi hittar alltid den passande målgruppen för dina individuella behov.
Marknadsstudie om Biobaserade Färger och Beläggningar - Marknadsrapport om Bio-beläggningar, Trä- och Industriella Färger

Marknadsstudie om Biobaserade Färger och Beläggningar - Marknadsrapport om Bio-beläggningar, Trä- och Industriella Färger

Kapitel 1 i den nya studien erbjuder en omfattande presentation och analys av den globala marknaden för biobaserade färger och lacker - inklusive prognoser fram till 2032: För de olika världsregionerna presenteras utvecklingen av konsumtion och försäljning. I kapitel 2 granskas de 10 länder med den största försäljningen av biofärger individuellt. Här presenteras både konsumtion och försäljning. Kapitel 3 erbjuder användbara företagsprofiler av de mest betydande tillverkarna av biofärger, överskådligt indelade efter kontaktinformation, försäljning, vinst, produktutbud, produktionsanläggningar och kortprofil. Utförliga profiler ges av 38 tillverkare, t.ex. AURO Pflanzenchemie AG, DAW SE, Fusion Mineral Paint, ICA SpA, Kreidezeit Naturfarben GmbH, Lakeland Paints Ltd., Nippon Paint Holdings Co., Ltd., PPG Industries, Sherwin-Williams, Vermont och Natural Coatings, Inc. Sidor: 120 Länderprofiler: 10 Företagsprofiler: 38 Upplaga: 1 Publicering: Juni 2023
Marknadsstudie av plastledningar - Europa-rapport (7:e upplagan) - Ceresana undersöker den europeiska marknaden för plastledningar

Marknadsstudie av plastledningar - Europa-rapport (7:e upplagan) - Ceresana undersöker den europeiska marknaden för plastledningar

Kapitel 1 analyserar hela den europeiska marknaden för plastledningar – och erbjuder prognoser fram till år 2033. Nyckeltal för omsättning (i dollar och euro) samt konsumtions- och produktionsvolymer (i ton) anges. Omsättningen delas dessutom upp efter tillämpningsområden. Konsumtionssiffrorna bryts ner i detalj för de olika tillämpningsområdena, byggsegmenten och plasttyperna (där glasfiberförstärkta plaster behandlas särskilt). Produktionsvolymen delas upp efter plastsorter (GFK anges inte separat här). I kapitel 2 anges specifika marknadsdata för plastledningar för 24 europeiska länder. Kapitel 3 erbjuder företagsprofiler för de mest betydande plastledningsproducenterna i Europa, överskådligt indelade efter kontaktinformation, omsättning, vinst, produktutbud, produktionsanläggningar och kort profil. Upplaga: 7 Sidor: 330 Länderprofiler: 23 Företagsprofiler: 53 Publikation: Augusti 2024
Marknadsstudie av biobaserade lösningsmedel - Analys av den globala marknaden för lösningsmedel från förnybara råvaror

Marknadsstudie av biobaserade lösningsmedel - Analys av den globala marknaden för lösningsmedel från förnybara råvaror

Kapitel 1 i den nya studien erbjuder en omfattande analys av världsmarknaden för biobaserade lösningsmedel - inklusive prognoser fram till 2032. Intäkterna redovisas för de olika produkttyperna: Etanol, Butanol, Diole och Triole, D-Limon, Fettsyrametylester, Etylacetat och övriga lösningsmedel. I Kapitel 2 granskas de 16 länder med den största försäljningen av lösningsmedel individuellt. Här redovisas både konsumtion och intäkter från bio-lösningsmedel. Dessutom delas konsumtionen för dessa tillämpningar upp: Färger och lacker, Kroppsvård och kosmetika, Tryckfärger, Rengöringsmedel, Läkemedel, Lim och övriga tillämpningar. Kapitel 3 erbjuder användbara företagsprofiler av de mest betydande tillverkarna av biobaserade lösningsmedel. Sidor: 190 Länderprofiler: 16 Företagsprofiler: 37 Upplaga: 1 Publicering: September 2023
Marknadsstudie Flamskyddsmedel (8:e upplagan) - Aktuella marknadsdata om flamskyddsmedel och brandhämmande medel

Marknadsstudie Flamskyddsmedel (8:e upplagan) - Aktuella marknadsdata om flamskyddsmedel och brandhämmande medel

Kapitel 1 erbjuder en analys av marknaden för flamskyddsmedel inklusive prognoser fram till 2033: konsumtion och omsättning för varje region i världen, samt konsumtion av flamskyddsmedel per produkttyp och tillämpningsområde. Typerna av flamskyddsmedel behandlas i detalj: Aluminiumtrihydroxid (ATH), bromerade föreningar, klorerade föreningar, organofosfor, antimonföreningar (ATO) och övriga flamskyddsmedel. I denna studie undersöktes tillämpningsområden för flamskyddsmedel: byggmaterial, elektroteknik och elektronik, kablar, fordonsindustri och övriga tillämpningar. I Kapitel 2 analyseras omsättning och konsumtion av flamskyddsmedel i detalj för de 16 länder med de största nationella marknaderna. Kapitel 3 erbjuder företagsprofiler för de mest betydelsefulla 56 tillverkarna av flamskyddsmedel: kontaktinformation, omsättning, vinst, produktutbud, produktionsanläggningar och kort profil.
Marknadsstudie tryckfärger – Världen (5:e upplagan) - Aktuell branschanalys och marknadsdata om tryckfärger

Marknadsstudie tryckfärger – Världen (5:e upplagan) - Aktuell branschanalys och marknadsdata om tryckfärger

Den senaste, redan femte utgåvan av Ceresana-studien om världsmarknaden för tryckfärger förutspår att den totala konsumtionen av tryckfärger kommer att växa med i genomsnitt 1,0 % årligen fram till år 2033. Det finns dock enorma skillnader mellan olika länder, användningsområden och trycktekniker. Den aktuella marknadsrapporten listar för första gången detaljerat för offset-, flexo- och andra trycktekniker i överskådliga tabeller hur många ton tryckfärger som används inom olika tillämpningsområden. Tillväxten på marknaden för tryckfärger drivs särskilt av den blomstrande e-handeln med sina förpackningar av flexibla plaster och wellpapp. Den nya marknadsöversikten från Ceresana ger konkreta siffror för de olika typerna av tryckfärger, till exempel för konsumtionen av inkjet-tryckfärger inom segmentet etiketttryck. Upplaga: 5 Sidor: 490 Länderprofiler: 17 Företagsprofiler: 56 Publikation: Augusti 2024
Marknadsstudie av biobaserade lim - Ceresana har undersökt marknaden för lim tillverkade av förnybara råvaror

Marknadsstudie av biobaserade lim - Ceresana har undersökt marknaden för lim tillverkade av förnybara råvaror

Kapitel 1 erbjuder en omfattande presentation och analys av den globala marknaden för biobaserade lim - inklusive prognoser fram till 2032: För världens regioner Västra och Östra Europa, Nordamerika, Sydamerika, Asien-Stillahavsområdet, Mellanöstern och Afrika presenteras utvecklingen av konsumtion och försäljning. I kapitel 2 granskas de 16 länder med den största försäljningen av biolimm individuellt. Här presenteras konsumtion och försäljning för varje land. Dessutom delas försäljningen upp efter olika användningsområden för lim: Papper, förpackningar, byggindustri, träbearbetning och övriga tillämpningar. Kapitel 3 erbjuder användbara företagsprofiler för de mest betydande tillverkarna av biolimm, överskådligt indelade efter kontaktinformation, försäljning, vinst, produktutbud, produktionsanläggningar och kort profil. Utförliga profiler ges av 36 tillverkare. Sidor: 170 Länderprofiler: 16 Företagsprofiler: 36 Upplaga: 1 Publicering: Juni 2023
Marknadsstudie av bioplastfilmer - Aktuella marknadsdata om bioplastfilmer

Marknadsstudie av bioplastfilmer - Aktuella marknadsdata om bioplastfilmer

Ceresana har undersökt världsmarknaden för filmer av bioplast: Kapitel 1 erbjuder en omfattande analys av världsmarknaden för biobaserade plastfilmer - inklusive prognoser fram till 2032: För regionerna Europa, Nordamerika, Asien-Stillahavsområdet och resten av världen undersöks utvecklingen av konsumtion och omsättning. I kapitel 2 granskas de 11 länder med den största konsumtionen och omsättningen av filmer individuellt. Konsumtionen delas upp efter tillämpningsområde: livsmedelsförpackningar, förpackningar för konsumentprodukter, övriga förpackningar, agrarfilmer och övriga filmer. Marknadsstudien tillhandahåller data om olika typer av bioplast i filmer: polymjölksyra (PLA), stärkelsebaserade plaster, övriga biologiskt nedbrytbara plaster, biobaserade men icke biologiskt nedbrytbara plaster. Kapitel 3 erbjuder användbara företagsprofiler för de mest betydande tillverkarna av filmer av bioplast.
Online marknadsföring

Online marknadsföring

Online-marknadsföring syftar till att öka eller väcka intresset för företaget och dess produkter genom perfekt samordnade marknadsföringsåtgärder inom onlineområdet. Online kan det vara den egna webbplatsen, en blogg, online medier eller även sociala medier. Möjligheterna är numera många och kan vid första anblick verka förvirrande. En tydlig målsättning och en strategi för vägen dit är avgörande - helst med en professionell partner som oss. Tveka inte att höra av er, så diskuterar vi vilka fördelar den digitala världen erbjuder er.
Nya företagsadresser, senaste företagsavvecklingar och konkurser

Nya företagsadresser, senaste företagsavvecklingar och konkurser

Idealiskt för finansleverantörer, företagsrådgivare och kontorsposthandel. Tror du att aktualiteten av dina kunddata fortfarande motsvarar din kontorsinredning? Månatligen NYTT: 7.000 nystartade företag, 2.500 borttagningar, 650 konkursansökningar, 800 företagsflyttar samt 4.500 förändringar av verkställande direktörer. Köp toppaktuella företagsinformationer direkt från adressägaren eller låt oss strikt konfidentiellt: • kontrollera för dubbletter • berika med tilläggsegenskaper • rensa bort felaktiga data • enhetliggöra i sin helhet
Promobox 4000 - L: 4000-6000mm / B: 4400-6400mm / H: 2600mm

Promobox 4000 - L: 4000-6000mm / B: 4400-6400mm / H: 2600mm

Kompakt och samtidigt verkliga rymdunderverk PromoBox 4000 är otroligt mångsidig och kan användas av alla. Operatören har flera alternativ för uppställning, vilket gör att upp till 3 sidor av PromoBox 4000 kan öppnas som Fold Outs. Denna generösa aktionsyta möjliggör mångsidiga tillgängliga användningsmöjligheter. Unikt med Spectras PromoBox 4000 är att flera PromoBoxar kan kopplas samman med ytterligare golvelement, vilket gör att aktionsytan kan utökas hur som helst (valfritt tillbehör - PromoBox 4000 connect!). En verklig multitalang som allrounder, som du kan dra nytta av varje dag.
Databaspublicering

Databaspublicering

Pressa priserna: Automatic Database Publishing sänker design- och sättkostnader med upp till 90%. Kund: Haus der Familie Nürtingen Målgrupper: alla runt Nürtingen Spridning: regional Mål: Genom en ny, logisk struktur ur kundens perspektiv samt en tilltalande och överskådlig uppdelning och visualisering av seminarieutbudet generera nya kunder. Medier: Broschyr Språk: Tyska Särskildheter: Data överförs nästan helt automatiserat från kundens databas via ADP (Automatic Data Publishing) till broschyrens layout. Den manuella delen rör endast annonserna samt sidorna med allmän information. På så sätt kan kostnaderna hållas nere och både webb och tryck använder identiska data.
Workshop Försäljning/Marknadspositionering/Marknadsinriktning/Försäljningsprocesser

Workshop Försäljning/Marknadspositionering/Marknadsinriktning/Försäljningsprocesser

Oavsett om det handlar om försäljning, projektledning eller processhantering: VISIO 24:s behovs- och trendanalyser visar exakt vart ditt företag är på väg.  Företagsmål  Inriktning och marknadspositionering  Tillverknings- och försäljningspotential  Önskekunder  Nya målmarknader/industrier/marknadsutveckling/transformation  Orderstorlekar och orderpotential  Försäljningsprocesser erbjudande/order/kundlojalitet/efterförsäljning  Tjänstesystem för kundlojalitet och kundutveckling Tyskland: Tyskland