Studier och undersökningar - Online, telefon, ansikte mot ansikte, e-post, sms-undersökningar
MARKNADSUNDERSÖKNING OCH MARKNADSFÖRING
Revisioner
Vi genomför djupgående intervjuer med en panel av dina kunder (nuvarande och tidigare). Denna process genomförs främst ansikte mot ansikte, baserat på en intervjuguide. Vi ger dig en djupgående bedömning och rekommendationer för att öka dina kunders lojalitet.
Undersökning
Vi hjälper dig att genomföra kundenkäter antingen online, via telefon, ansikte mot ansikte eller via post. Detta är en kvantitativ insamlingsmetod som kan komplettera en kvalitativ revision. Vi ger dig en rapport om dina styrkor och svagheter, med förklaringar från kunderna. Vi ger en serie rekommendationer för att förbättra kundnöjdheten. Detta kan idealiskt ske i form av en barometer (årlig eller mer sällan).
Mystery visits
Denna metod kan hjälpa till att förstå vilka delar av kundrelationen som behöver förbättras. Vi besöker dina butiker eller disk, ringer till dina kundtjänstcenter, dina eftermarknadsservice, baserat på en objektiv mätning.