Marknadsundersökning
IntoTheMinds är ett marknadsundersökningsföretag beläget i Frankrike (Paris) och Belgien (Bryssel). Vi genomför marknadsundersökningar i hela Europa, för alla branscher. Vi erbjuder lösningar för alla företag, oavsett storlek. Behärskningen av olika metoder för marknadsundersökningar gör att vi kan anpassa oss till alla situationer, även de mest komplicerade, både inom B2B och B2C. Vi har särskilt en B2B-panel med flera tiotusentals beslutsfattare som vi kan mobilisera för mycket snabba resultat.
Metoder som används: kvalitativ forskning, kvantitativa tekniker, B2C- och B2B-undersökningar, analys av stora datamängder (Big Data)
Täckta territorier: hela världen för B2C; Europa och Amerika för B2B.
Budget: från 5000€ HTVA
Studietid: från några dagar för kvantitativa studier till några månader för studier som kombinerar flera metoder
Offert: inom 48 timmar (ungefärlig budget omedelbart genom att kontakta oss via telefon på +33 1 88 32 73 44 eller +32 2 347 45 86)