Produkter för online-försäljningstjänster (4)

Användarstöd

Användarstöd

Användarstöd är i första hand att stödja era anställda med alla frågor kring deras datorarbetsplats. Ofta saknas tid eller kvalificerad IT-personal för att kunna erbjuda detta stöd internt i företaget. Lita på vår erfarenhet inom användarstöd. Vi visar era anställda hur man effektivt använder sin dator, ger hjälp med IT-problem och löser dessa. Vid defekt hårdvara, programvarufel eller felaktiga inställningar återställer vi funktionaliteten på arbetsplatsen. Genom att teckna ett service- eller underhållsavtal har ni alltid planeringssäkerhet - vid behov är våra medarbetare tillgängliga varje dag. Speciellt för företag utan egen IT-avdelning är användarstöd från en extern partner ofta betydligt mer kostnadseffektivt än att anställa och utbilda egna medarbetare.
Securitas Online Backup Pro

Securitas Online Backup Pro

Den kostnadseffektiva online-backuplösningen från Securitas. Dina data är säkra hos oss!
Online Fjärrsupport

Online Fjärrsupport

TeamViewer sätter globala standarder för fjärrstyrningslösningar som är prisvärda, säkra och lätta att använda. Tusentals företag runt om i världen använder för närvarande denna tjänst.
Du vill ha skräddarsytt stöd

Du vill ha skräddarsytt stöd

Vår service desk står tillgänglig för er när som helst Vi erbjuder er, inom ramen för ert serviceavtal, omfattande support under de överenskomna servicetiderna. Vårt mål är att ta hänsyn till era behov och säkerställa att era arbetsplatser alltid är i drift.