Produkter för online-försäljningstjänster (30)

Våra kvalitetsprocesser

Våra kvalitetsprocesser

För att säkerställa total kundnöjdhet för våra företagskunder följer vi en metodisk strategi för varje steg av våra tjänster. Allt börjar med en noggrann genomgång av din kravspecifikation, där vi diskuterar dina specifika behov, tidsramar och förväntningar i detalj. Därefter ansvarar vårt erfarna team för den noggranna utformningen av städplanen, där vi identifierar prioriterade områden och etablerar effektiva protokoll. Vi förstår vikten av transparens och kostnadseffektivitet, därför gör vi en noggrann kostnadsberäkning och ger dig en tydlig och detaljerad uppskattning av våra tjänster, utan överraskningar. Kontinuerlig utbildning av våra anställda är en prioritet, vilket säkerställer att de behärskar de senaste städteknikerna och följer säkerhetsstandarder.
Support och Tjänst - ANVÄNDA

Support och Tjänst - ANVÄNDA

Vårt mål är inte bara att sälja vår produkt till kunden. Vårt mål är att definiera den rätta lösningen för kundens individuella applikationskrav och att erbjuda stöd genom hela specifikationsprocessen med vår tekniska kompetens, för att ge kunden all information som krävs för att kunna besluta, med gott samvete, för ennox. Våra ingenjörer har samlat på sig många års internationell erfarenhet och är verkliga proffs inom biogasteknik. Vi är glada att kunna erbjuda vår ingenjörskompetens under design och specifikation ända fram till installation och eftermarknadsstöd. Utöver genomförandet av projektet står vi också vid din sida! Under de senaste decennierna har servicen av maskiner, system och komponenter blivit mer i fokus. Kvaliteten på vår kundservice kopplad till köpet av ett ennox-system är lika viktig för våra kunder som prestanda eller pris. Vi erbjuder service- eller underhållsavtal för...
Fraktförmedling

Fraktförmedling

Diversifiering och flexibilitet genom organiserad och regelbunden outsourcing kopplad till en transportkommission.
Outsourcing av telefonväxeln - Ditt företags telefonservice outsourcad till Mediphone

Outsourcing av telefonväxeln - Ditt företags telefonservice outsourcad till Mediphone

Söker du en specialistleverantör för telefonservice för att hantera din verksamhet? Mediphone erbjuder många tjänster med konkurrenskraftiga priser, erfarna och reaktiva team för att på bästa sätt hantera dina telefonsamtal, i enlighet med dina instruktioner. Låt en erfaren leverantör med över 20 års erfarenhet, som Mediphone, ta hand om dina aktiviteter.
Användarstöd

Användarstöd

Användarstöd är i första hand att stödja era anställda med alla frågor kring deras datorarbetsplats. Ofta saknas tid eller kvalificerad IT-personal för att kunna erbjuda detta stöd internt i företaget. Lita på vår erfarenhet inom användarstöd. Vi visar era anställda hur man effektivt använder sin dator, ger hjälp med IT-problem och löser dessa. Vid defekt hårdvara, programvarufel eller felaktiga inställningar återställer vi funktionaliteten på arbetsplatsen. Genom att teckna ett service- eller underhållsavtal har ni alltid planeringssäkerhet - vid behov är våra medarbetare tillgängliga varje dag. Speciellt för företag utan egen IT-avdelning är användarstöd från en extern partner ofta betydligt mer kostnadseffektivt än att anställa och utbilda egna medarbetare.
Flyttjänster

Flyttjänster

Tjänster efter flytt
IP-tjänst

IP-tjänst

IP Service tar hand om uppgifterna för maskinservice och elinstallationer av externa produkter/maskiner samt kontroll av flyttbara elektriska arbetsredskap (OEA). Våra tjänster: - Elinstallation - Kontroll av OEA för flyttbara elektroniska enheter (rättssäkert, för anläggningsunderhåll, arbetarskydd, försäkringsvillkor) - Service för maskintillverkare
Backoffice Tjänster

Backoffice Tjänster

Vårt backoffice-team består av kompetenta servicemedarbetare som anpassar sig efter dina individuella behov och får produktspecifik utbildning.
IT Helpdesk - Outsourca din IT Helpdesk-funktion

IT Helpdesk - Outsourca din IT Helpdesk-funktion

Vår support kommer att hjälpa din personal med dagliga IT-problem från endast £10 per användare per månad. Nya anställda, avgångar, ändringar i Microsoft 365-inställningar, serveradministration, ändringar av skrivare – vi täcker all standardanvändarsupport. Vårt högt rankade team är tillgängligt för dig mellan 08:00 och 17:30 och kan, mot extra kostnad, utökas till vakna timmar eller 24/7. Över 200 respondenter har betygsatt 4,95 av 5 på flera olika mätpunkter. Alla priser exklusive moms, minimi 10 personer eller £100/månad som minimiavgift.
Företagets Telesekretariatstjänst - Ditt företags telesekretariat hanteras av en pålitlig leverantör

Företagets Telesekretariatstjänst - Ditt företags telesekretariat hanteras av en pålitlig leverantör

Nosycom, med över 20 års erfarenhet av telefonservice, erbjuder kvalificerade telesekreterare och telefonväxlar. Att använda tjänster från ett erfaret callcenter gör att ditt företag kan vara tillgängligt och nåbart för att möta behoven hos dina partners, prospekt, kunder och leverantörer när som helst. Nosycom är den perfekta offshore-partnern för ditt projekt.
Call Center Tjänst - Högkvalitativt Call Center samt Chat och E-post

Call Center Tjänst - Högkvalitativt Call Center samt Chat och E-post

Välkommen till Benefit-Partner, din pålitliga partner för utmärkt kundservice. Upptäck våra skräddarsydda tjänster, från professionell callcenter-service till teknisk kundsupport. Med nästan två decennier av erfarenhet erbjuder vi innovativa lösningar, anpassade efter dina behov, och hjälper dig att fokusera på din kärnverksamhet. Våra högkvalificerade team står alltid till ditt förfogande för att rapportera störningar och hantera utmaningar. Genom nära samarbete med nearshoring-partners i Turkiet och Grekland säkerställer vi effektiv kundkommunikation. Ta reda på hur vi kan hjälpa ditt företag att växa – från support- till nödhotlines.
Onlineannonsering

Onlineannonsering

Vad är Google Ads reklam? Onlineannonsering är ett fantastiskt verktyg för att förbättra din synlighet och locka fler potentiella kunder till din webbplats. Google Ads erbjuder många möjligheter. Fördelarna med Google Ads reklam: Fördelen med att annonsera online med Google Ads är att du får en bättre placering på första sidan av den ledande sökmotorn, att snabbt bli känd, öka din kännedom, generera kvalificerad trafik och öka din försäljning. Med Google Ads kan du attrahera dina framtida kunder antingen till din webbplats, till din butik eller via telefon. Google är den mest använda sökmotorn i världen.
Molntjänster

Molntjänster

Molntjänster
IT-tjänster

IT-tjänster

Våra IT-tjänster omfattar allt från e-handelsdatahantering till omfattande monteringslösningar. Vi erbjuder också specialiserade sorterings- och förpackningstjänster för att effektivisera dina affärsoperationer.
Du vill ha skräddarsytt stöd

Du vill ha skräddarsytt stöd

Vår service desk står tillgänglig för er när som helst Vi erbjuder er, inom ramen för ert serviceavtal, omfattande support under de överenskomna servicetiderna. Vårt mål är att ta hänsyn till era behov och säkerställa att era arbetsplatser alltid är i drift.
Webbutveckling

Webbutveckling

Vi har experter inom webbdesign på många språk som: HTML5, PHP5, Java osv...
Utgående Samtalsservice - Utnyttja vår expertis för att hantera dina utgående samtal

Utgående Samtalsservice - Utnyttja vår expertis för att hantera dina utgående samtal

Oavsett om du är ett företag eller en privatperson, vänd dig till en välrenommerad callcenter-tjänst som Médiphone Téléservices för att hantera dina utgående samtal. Att outsourca denna tjänst är en praktisk lösning för att optimera din tid och ditt arbete inom ditt företag. Médiphone kommer att hantera dina utgående samtal samtidigt som de följer dina instruktioner och riktlinjer, och detta till en mycket attraktiv kostnad.
Online Marknadsföringstjänster - Marknadsföringsstöd för stora och små organisationer

Online Marknadsföringstjänster - Marknadsföringsstöd för stora och små organisationer

Marbases marknadsföringsproffs har allt som behövs för att ta din organisation framåt. Vi hjälper våra kunder att särskilja sig i ett pressat digitalt landskap genom kreativa, innovativa, men framför allt pragmatiska lösningar.
Securitas Online Backup Pro

Securitas Online Backup Pro

Den kostnadseffektiva online-backuplösningen från Securitas. Dina data är säkra hos oss!
Programvarustöd & DevOps - Du kommer att få stöd i varje steg av din teknologiska resa. DevCom är din partner.

Programvarustöd & DevOps - Du kommer att få stöd i varje steg av din teknologiska resa. DevCom är din partner.

Du kan begära programvarustöd för dina skrivbords-, mobil- och webbapplikationer. På DevCom är programvarustöd hörnstenen i kontinuerlig programvaruutveckling. Därför strävar vi efter att möta och till och med överträffa dina förväntningar på våra stödtjänster. Vi erbjuder dig tjänster från våra programvarukonsulter samt våra bästa experter inom QA, säkerhet, databaser och DevOps. Begär våra programvarustödjande tjänster nu och få den rabatt du förtjänar.
Obligatorna elektronna fakturacija od 2026. godine u B2B

Obligatorna elektronna fakturacija od 2026. godine u B2B

Från och med den 1 januari 2026 kommer elektronisk fakturering att bli obligatorisk för alla belgiska företag som verkar inom B2B. Denna utveckling syftar till att modernisera och förenkla faktureringsprocesserna, samtidigt som den förbättrar transparensen och effektiviteten i affärstransaktionerna. Företagen måste anpassa sina system för att uppfylla detta nya krav, vilket utgör en möjlighet att optimera sina finansiella operationer och minska administrativa kostnader.
Fjärradministration

Fjärradministration

Fjärradministrationen av AUBERON TECHNOLOGIES ger dig möjlighet att hantera dina skärmar på ett centralt och effektivt sätt. Tack vare vår övervakningsplattform kan du följa statusen på dina skärmar, ta emot realtidsnotifikationer och utföra uppdateringar på distans. Denna tjänst är idealisk för företag som vill optimera hanteringen av sin utrustning samtidigt som de minskar underhållskostnaderna. Med dedikerad teknisk support och ett användarvänligt gränssnitt blir fjärradministrationen enkel och tillgänglig.
KOMPLEXET AV ANBUDSSTÖDSTJÄNSTER

KOMPLEXET AV ANBUDSSTÖDSTJÄNSTER

Denna tjänst omfattar tillhandahållandet av en fullständig lista över våra möjligheter för långsiktig deltagande i upphandlingar - från att söka upphandlingar till att förbereda en anbudsansökan och underteckna ett framgångsrikt avtal med kunden. Fullständigt stöd vid upphandlingar är lämpligt för dem som inte är beredda att ha en hel upphandlingsavdelning eller en upphandlingsexpert i sitt företag. Vårt företag har drivits av idén att skapa ett multifunktionellt centrum för stöd vid upphandlingar, eftersom endast en integrerad och individuell strategi kan garantera framgång i en så komplex process som upphandling. Och vi dokumenterar våra framgångar redan vid undertecknandet av partnerskapsavtalet. Paket: Paket Standard; Business; Maximum Deltagande i 200 inköp med en resultatgaranti på minst 100 tusen € Standard: Standard - ja Deltagande i 300 inköp med en resultatgaranti på minst 200 tusen € Business: Business - ja Deltagande i 400 inköp med en resultatgaranti på minst 300 tusen € Maximum: Deltagande i 400 inköp med en resultatgaranti på minst 300 tusen € Maximum - Registrering av en elektronisk signatur och konfiguration av arbetsplatsen Standard - ja: Registrering av en elektronisk signatur och konfiguration av arbetsplatsen Standard - ja Ackreditering på 10 elektroniska plattformar: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Sökning av upphandlingar efter verksamhetsområde: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Deltagande i onlineauktioner: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Kundanalys och sammanställning av dossierer: Business - ja; Maximum - ja Kundens tillgång till programmet Tender Plan med full kontroll i 1 år: Maximum - ja Förberedelse av ansökan och kommersiellt erbjudande: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Deltagande i upphandlingen som leder till undertecknande av kontraktet: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Deltagande i auktionen med möjlighet till kontroll av kunden: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Månatlig rapportering om resultaten av inköpen: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Stöd vid undertecknande av kontraktet: Business - ja; Maximum - ja Stöd vid anskaffning av bankgaranti: Business - ja; Maximum - ja Klagomål, medling, sanktioner: Maximum - ja Pris på varor/tjänster (i dollar/euro, med eller utan moms): Standard = 15,000 eur; Business = 25,000 eur; Maximum = 40,000 eur
IT-underhåll och support - Design och drift av IT-infrastruktur

IT-underhåll och support - Design och drift av IT-infrastruktur

Vi hjälper till! Vårt jobb är att granska, implementera och driva din IT-infrastruktur. När vi säger detta menar vi följande: - Designa, bygga och driva hela nätverksinfrastrukturen - Skapa och driva Active Directory, Exchange (eller deras öppna källkods-alternativ): - E-post, kalender, nätverkslagring, nätverksutskrift, katalog, hantering av möten - Molnhantering - Installera och driva interna VOIP-nätverk - Backup av data (på och utanför webbplatsen) och centrala system (med kolokation om din huvudlokal inte är tillgänglig) - Enhetshantering Vi vet hur svårt det är att byta ut din välkända IT-kollega, men det är inte alltid nödvändigt. I de flesta fall kan vi arbeta tillsammans med dem och hjälpa varandra så att ditt företags IT-infrastruktur glänser. Låt oss hjälpa dig att förvandla den besvärliga IT:n till ett nästan osynligt och ändå brutalt starkt verktyg!
Supportteam

Supportteam

AUBERON TECHNOLOGIES supportteam är dedikerad till att erbjuda förstklassig kundsupport för att säkerställa våra kunders tillfredsställelse. Oavsett om du behöver hjälp med att lösa ett tekniskt problem, råd om hur du använder våra produkter eller support för en installation, är vårt team redo att hjälpa dig. Med djup teknisk expertis och ett engagemang för service av högsta kvalitet strävar vi efter att snabbt och effektivt svara på alla dina förfrågningar. Lita på vårt supportteam för att ge dig en exceptionell kundupplevelse.
Marknadsföringsstödtjänster - Marketo och Pardot-plattformar

Marknadsföringsstödtjänster - Marketo och Pardot-plattformar

Vi erbjuder ett omfattande tjänsteutbud för anpassad hantering och kontohantering: Lead-scoring, Lead-routing, Lead-lifecycle-management, anpassade instrumentpaneler och avkastningsrapportering. Vår idé och dess genomförande hjälper företag att förstå behovet av att använda Marketo-program. Leadonance erbjuder den rätta kombinationen av erfarenhet och tillgänglighet och tar därmed huvudansvaret för utvecklingen av Marketo-kampanjen. Spara upp till 50%, outsourca tillgångshantering och kampanjer till Marketo - rikta om dina ledares kapacitet för att skala dina marknadsföringsinsatser, öka räckvidden och avkastningen på investeringen. Leadonance erbjuder ett omfattande tjänsteutbud för implementering av Marketo- och Pardot-plattformarna samt för kontohantering. Under ledning av våra mjukvaruarkitekter kommer din marknadsföring inte längre att medföra kostnader.
Webbhosting

Webbhosting

Fandes Consulting erbjuder tjänster för hosting på dedikerade servrar för innehavare av momsregistrering. Tjänsten för hosting som tillhandahålls av Fandes Consulting garanterar -hastighet, tack vare användningen av SSD-diskar; -flexibilitet genom gratis och anpassad resursändring baserat på egna behov; -säkerhet tack vare automatiska dagliga säkerhetskopior av webb- och e-postinnehåll, antivirus och anti-malware samt SSL-certifikat. -professionella och pålitliga e-posttjänster ingår alltid. Dessutom ingår alltid .it och .com-domäner utan extra kostnad. Alla andra typer av domänändelser finns tillgängliga. Hostingtjänsterna från Fandes Consulting börjar från endast 7 euro per månad!
Rätt Anslutning Global Online Support

Rätt Anslutning Global Online Support

Vår FESSMANN online-support hjälper dig att optimera systemparametrarna med hjälp av den senaste kontrollteknologin och nätverksteknologin. Vi erbjuder detaljerade problemanalyser, problemlösningar och systemoptimeringar via telefon eller med online-anslutning. De första femton minuterna av FESSMANN online-support är alltid kostnadsfria. Uppdateringar och ändringar av systemparametrar är möjliga genom fjärrunderhåll – och om du vill kan du vara med på plats för det! Serviceinsatser blir ofta onödiga på grund av detta. Om de ändå är nödvändiga, kommer våra experter att välja rätt reservdelar åt dig direkt, vilket gör att våra mycket välutbildade och erfarna servicetekniker kan installera dem omedelbart. Detta gör servicen snabb och effektiv. Du kan öka systemets tillgänglighet och därmed förbättra din produktivitet.