Produkter för produktjämförelse (3)

Tillfällig Inköpschef - För Små och Medelstora Tillverkningsföretag

Tillfällig Inköpschef - För Små och Medelstora Tillverkningsföretag

Tillfällig ledning av inköpsfunktionen. För många företag räcker det med några dagar i veckan.
Riskhantering

Riskhantering

Nödsituationer orsakade av skador har direkta och indirekta konsekvenser som kan visa sig vara extremt betungande för företag. För att erbjuda ett skyddsnät och skydd mot alla händelser har vi utvecklat tre kompletterande konsulttjänster: Riskhantering, Affärskontinuitetsplan och Katastrofåterställningsplan. Tre tjänster som gör att vi kan stödja företag genom att kartlägga deras risker och specifika kritiska punkter, utveckla integrerade planer för att förebygga skador på egendom och hantera akuta insatser och återställning efter skador. Processen för Riskhantering – ett centralt verktyg för hantering av företagsrisker – möjliggör bedömning av den potentiella påverkan av olika typer av risker på verksamhet, processer, produkter och tjänster baserat på de egenskaper och behov som det analyserade företaget har. Tack vare riskhanteringen är det möjligt att både definiera den bästa försvarsstrategin för företagets tillgångar och image.
Underhåll

Underhåll

Det planerade underhållet av produktionsmaskiner är ett förebyggande verktyg som säkerställer ökad säkerhet, effektivitet och livslängd för utrustningen. Detta resulterar i en påtaglig minskning av kostnaderna eftersom man eliminerar – eller åtminstone fördröjer – de direkta kostnaderna för inköp av reservdelar eller nya maskiner samt de indirekta kostnaderna kopplade till eventuell produktionsstopp.