Produkter för registry management (3)

Kanalchef

Kanalchef

Öka antalet av dina onlinebokningar, spara tid och maximera din intäkt.
Datainsamling - Digitalisering och Användning av Dokument

Datainsamling - Digitalisering och Användning av Dokument

Spara pengar, tid och utrymme genom att enhetligt och tydligt registrera, bearbeta och lagra din analoga "pappersflod" – kort sagt: digitalisera. Vi hjälper dig med genomförandet. Vill du kunna bearbeta, läsa av, söka eller identifiera de externa dokument som når ditt företag på ett digitalt flexibelt sätt? Vi utvecklar de rätta lösningarna för att kunna klassificera och kategorisera dina (strukturerade och ostrukturerade) inkommande dokument utifrån olika kriterier. Genom en automatiserad skanning kan texter i dokument kännas igen, bearbetas vidare och arkiveras.
Centrala folkbokföringen - Certifikat från den centrala folkbokföringen i Madrid. Brådskande certifikat.

Centrala folkbokföringen - Certifikat från den centrala folkbokföringen i Madrid. Brådskande certifikat.

Det mest brådskande sättet att få ditt certifikat från Civilregistreringscentralen i Madrid, Calle Montera 18, är personligen. Vi åker varje morgon till registreringskontoret och får omedelbart ditt certifikat om det är digitaliserat, och levererar det inom 24 timmar. För närvarande är nästan alla certifikat från Civilregistreringscentralen digitaliserade, de som tar lite längre tid är de med konsulära uppgifter från volym och sida. Utan resor eller långa förseningar, så enkelt som att skicka oss det korrekt ifyllda formuläret eller ringa oss. Kostnaden för tjänsten är 50€. Betala till budet när du får ditt certifikat. Giltigt för fastlandet. Öar och utlandet, vänligen fråga. Fast pris utan överraskningar. Om du föredrar kan du betala med kort eller banköverföring {nödvändigt för leveranser till utlandet}. Om det behövs, utför vi legalisering eller apostille av Haag av dina certifikat.