Produkter för relationshantering (9)

abacusPlus CRM – Kundrelationshantering

abacusPlus CRM – Kundrelationshantering

En integrerad del av alla våra programvarulösningar - Speciellt utformad för kundrelationer - En oumbärlig del av dagens befintliga kundvård och nykundsförvärv...
Kundrelationshantering (CRM)

Kundrelationshantering (CRM)

Välkommen till Launix, din expert på skräddarsydda programvarulösningar med hjälp av FOP-teknologi. I den digitala tidsåldern är det viktigt att ha full översikt över alla dina data. Här har du ofta valet mellan standard- och skräddarsydd programvara: en dyr måttsydd kostym eller billig massproducerad vara. Att det finns andra alternativ visar Launix-systemet. Vi använder standardkomponenter för att implementera ditt individuella ERP, CRM, DMS, HR eller ticketsystem och därigenom bidra till framgången för ditt företag. Programmering av programvara, skräddarsydd programvara, utveckling, programvaruutveckling, PHP, MySQL, PostgreSQL, MariaDB, databas
Konfliktlösning

Konfliktlösning

Identifiera problem innan de uppstår och lösa konflikter för att nå målet Projekt har ofta olika intressen. Under ett byggprojekt är förutom beställare eller byggherrar även tillverkare, byggföretag, planerare och myndigheter involverade med sina förslag och krav. Genom en neutral och oberoende facklig bedömning kan målen och de olika angreppssätten sammanfattas och gemensamma ekonomiska lösningar arbetas fram; även innan spänningar uppstår.
Utveckling av Webbapplikationer: Kundrelationshanteringssystem (CRM-system) LasVentas

Utveckling av Webbapplikationer: Kundrelationshanteringssystem (CRM-system) LasVentas

Med denna enkla, skalbara CRM-online-lösning kan du hålla koll på allt. När som helst och var som helst. Prova nu - gratis och utan förpliktelser.
Personalhantering

Personalhantering

Utveckling av arbetsgivarvarumärke och företagskulturämnen samt organisationsutveckling
Separationshantering

Separationshantering

Separationshantering – Vi hjälper er att hitta en konstruktiv lösning vid en nödvändig separation från en ledare och undvika rättsliga tvister. SEPARATIONER är oundvikliga i företag när strategier, ledningsstrukturer och relationer behöver omvärderas och justeras. Ändå är separationen alltid ett svårt steg för de berörda. Därför är det viktigt HUR det görs. Trovärdigheten och förtroendet för aktörerna i separationsprocessen sätts på prov. Outplacement erbjuder de berörda en ny perspektiv och underlättar avskedet. Som ett uttryck för uppskattning hjälper Outplacement er att lösa separationen på ett konstruktivt sätt. Ni når snabbare en ömsesidig lösning och undviker rättsliga tvister. Ni tar ert sociala ansvar och får därmed förtroende och lojalitet i omgivningen. Outplacement främjar er separationskultur och stärker ert arbetsgivarvarumärke.
SmartWe

SmartWe

SmartWe – CRM-lösningen för små och medelstora företag
Interimledning

Interimledning

Kvalificerat stöd genom QMB-tjänst, interim management och problemlösning. Överför dina kvalitetsledningsfrågor till externa experter. Anledningarna till att ta hjälp av extern kvalitetsledning är många. Vad är din anledning? Behöver du en kortsiktig avlastning av din egen kvalitetsledningspersonal, specifik kvalitetskunskap för ett knepigt problem eller är det mer lönsamt att överlåta dina kvalitetsledningsfrågor till en extern kvalitetsexpert? Oavsett vad som driver dig att outsourca ditt kvalitetsmanagement: Med lång erfarenhet, praktiskt arbetssätt och rikligt med expertis hjälper vi gärna till med ditt kvalitetsmanagement.
Lean Management: Grunder och Metoder för Lean Management

Lean Management: Grunder och Metoder för Lean Management

Kärnidén och kärnprinciperna för Lean Management (LM), de vanligaste LM-verktygen, genomförande av kärnprinciperna i praktiken, övning av metoderna med hjälp av företags exempel, säkerställande av en framgångsrik introduktion, projektplanering för multiplikation av LM. Förmedlingsmetoder ------------------------------------- Rhein S.Q.M. tränare kopplar samman specifika teoretiska grunder med praktiska exempel i form av övningssekvenser med deltagarna, så att grunderna och metoderna för Lean Management förstås på ett praktiskt sätt. Seminarlängd -------------------------- 2,0 – 4,0 dagar (beroende på kundens önskemål)