Produkter för support chat (2)

Användarstöd

Användarstöd

Användarstöd är i första hand att stödja era anställda med alla frågor kring deras datorarbetsplats. Ofta saknas tid eller kvalificerad IT-personal för att kunna erbjuda detta stöd internt i företaget. Lita på vår erfarenhet inom användarstöd. Vi visar era anställda hur man effektivt använder sin dator, ger hjälp med IT-problem och löser dessa. Vid defekt hårdvara, programvarufel eller felaktiga inställningar återställer vi funktionaliteten på arbetsplatsen. Genom att teckna ett service- eller underhållsavtal har ni alltid planeringssäkerhet - vid behov är våra medarbetare tillgängliga varje dag. Speciellt för företag utan egen IT-avdelning är användarstöd från en extern partner ofta betydligt mer kostnadseffektivt än att anställa och utbilda egna medarbetare.
Telefonförsäljning

Telefonförsäljning

Slut på kallförsäljning: Förkvalificerade, köpklara B2B-leads från och med imorgon i din kalender! Tänk dig att ditt säljteam får exklusiva möten varje dag med de avgörande beslutsfattarna i din målgrupp – helt utan stress från försäljning. Vi levererar kvalificerade försäljningsmöjligheter direkt på silverfat, så att du bara behöver fokusera på att stänga affären.