Produkter för sökordsteknik (6)

Fogningsteknik Test

Fogningsteknik Test

FÖRBINDELSETEKNIKPRÖVNING Vi genomför förbindelseteknikprövningen med hjälp av datortomografi. Felaktiga förbindelser vid svetsning, lödning, nittning eller limning blir snabbt synliga. Utvärderingen av förbindelseteknikprövningen sker i 2D-röntgenbilder, snittfilmer eller 3D-visualiseringar.
Produktutveckling

Produktutveckling

Vi stödjer er i produktutvecklingen för att uppnå idealiska tillverkningsprocesser, så att dessa kan produceras ekonomiskt. Våra experter hjälper er att optimera produktutvecklingen med fokus på processen, genomförbarheten, riskerna och materialbesparingar. Den målinriktade utformningen av produkten möjliggör en optimal tillverkningsprocess, sänker produktionskostnaderna och leder till en framgångsrik produktion.
Tillverkningsteknologier

Tillverkningsteknologier

Vi förklarar kostnader, risker och lönsamhet för de utvecklade tillverkningskoncepten. Automatisering, simulering och innovativ teknik är standard hos oss. Våra tillverkningskoncept ger dig en solid grund för beslut.
Flerkomponentsteknik

Flerkomponentsteknik

Tillverkning av 2K-sprutgjutna delar på standard-SGM - Tillverkning av försprutningar och senare översprutning i anpassade översprutnings-/omsprutningsverktyg Tillverkning av 2K-sprutgjutna delar på 2K-maskiner genom olika metoder - Genom omställning / omställningsmetod - Kärnåterdragning / spärrskjutsmetod Hybridkomponenter – kombination av metall och plast Översprutning av insatsdelar med - Standard-SGM - SGM med vertikal stängningsenhet
evoCUT 5000

evoCUT 5000

CO2-skärlaser för storformat reklambanners med ett arbetsområde på 5x6 meter, med en adaptiv Z-axel och en optisk kantgivare för automatisk positionskorrigering av skärbilden.
Användarstöd

Användarstöd

Användarstöd är i första hand att stödja era anställda med alla frågor kring deras datorarbetsplats. Ofta saknas tid eller kvalificerad IT-personal för att kunna erbjuda detta stöd internt i företaget. Lita på vår erfarenhet inom användarstöd. Vi visar era anställda hur man effektivt använder sin dator, ger hjälp med IT-problem och löser dessa. Vid defekt hårdvara, programvarufel eller felaktiga inställningar återställer vi funktionaliteten på arbetsplatsen. Genom att teckna ett service- eller underhållsavtal har ni alltid planeringssäkerhet - vid behov är våra medarbetare tillgängliga varje dag. Speciellt för företag utan egen IT-avdelning är användarstöd från en extern partner ofta betydligt mer kostnadseffektivt än att anställa och utbilda egna medarbetare.