• europages
  • >
  • FÖRETAG - LEVERANTÖRER - SERVICEFÖRETAG
  • >
  • studier av multimediakommunikation - rådgivning

Resultat för

Studier av multimediakommunikation - rådgivning

FrankrikeParis och Ile-de-FranceTjänsteföretag
  1. BUREAU24

    Frankrike

    Företaget BUREAU24, är ett Tjänsteföretag, som är verksamt inom sektorn för Sekretariat - outsourcing. Företaget är även verksamt inom Sekreterartjänster, Rådgivning i multimediakommunikation - Internettjänster, Rådgivning i bolagskommunikation, Produktionskoncept - outsourcing, Sekreterartjänster, Rådgivning i multimediakommunikation - Internettjänster, Rådgivning i bolagskommunikation, och Produktionskoncept - outsourcing. Företagets huvudkontor finns i Paris, Frankrike.

  2. CONNECTION

    Frankrike

    Företaget CONNECTION, är ett Tjänsteföretag, som är verksamt inom sektorn för Multimediakommunikation - Internet och Intranet. Företaget är även verksamt inom Rådgivning i multimediakommunikation - Internettjänster, och Rådgivning i multimediakommunikation - Internettjänster. Företagets huvudkontor finns i Paris, Frankrike.

  3. CAMPANA ELEB CONSEIL

    Frankrike

    Företaget CAMPANA ELEB CONSEIL, är ett Tjänsteföretag, som är verksamt inom sektorn för Rådgivning och studier av masskommunikation. Företaget är även verksamt inom Rådgivning i bolagskommunikation, och Rådgivning i bolagskommunikation. Företagets huvudkontor finns i Paris, Frankrike.

  4. LA SOURCE FRANÇAISE

    Frankrike

    Företaget LA SOURCE FRANÇAISE, är ett Tjänsteföretag, som är verksamt inom sektorn för Arkitektur - Tekniska kontor. Företaget är även verksamt inom designkontor, Rådgivning om utformning av projekt, genomförbarhetsanalyser, och studier, industridesign. Företagets huvudkontor finns i Montreuil, Frankrike.

  5. NIMOS DESIGN

    Frankrike

    NIMOS DESIGN är en designbyrå som arbetar med industridesign för att skapa produkter och tjänster. Byrån skapa ekonomiskt värde för företag genom innovation, produktdesign, utformning av utrymme, prospektutformning och sensorisk utformning med ett miljötänk ... Vi analyserar varumärket för att identifiera behov och tecken för att stärka dess identitet, produktens betydelse vad gäller energieffektivitet, mobilitet, industriell utrustning, förpackning och vardagsprodukter.