• europages
  • >
  • FÖRETAG - LEVERANTÖRER - SERVICEFÖRETAG
  • >
  • fransk svart vitlok

Resultat för

Fransk svart vitlok - Import och export

  1. L'ÉTUVERIE

    Frankrike

    Verified by europages badge
  2. JACK MACK COFFEE

    Cypern

    Verified by europages badge

    Jack is Alexander, en globetrotter som balanserar mellan impulsiv och beräknande. Han har alltid älskat gott kaffe, och de många resorna till södra Europa har bara förstärkt den kärleken. En kaffepaus ska vara en stund där man känner sig levande! Han älskar att ta en espresso närsomhelst på dagen. Mack är ett portugisiskt rosteri. Förvänta dig inte industriell rostning som bränner vissa av bönorna och vissa av dem inte blir rostade överhuvudtaget. Vi har två kafferostare som tar 120 kilo var, och kaffet rostas tålmodigt till precis rätt nivå för perfekt kaffe. Jack Mack Coffee är speciellt utformat för din dagliga kaffepaus, på jobbet eller hemma. Kaffebönorna rostas i Portugal, för att vi vill vara banbrytande utan att kompromissa. Vi är hängivna till njutbart kaffe. Vi vill ta kaffet in på 2000-talets marknad, och vi förstår hur kaffebranschen fungerar. Det gör att vi kan förnya den om och om igen. Vårta hela bönor rostas i mindre omgångar, så att du kan avnjuta färskheten varje gång. Jack och Mack sammanförs av en enda sak; kärleken till gott kaffe som kan vara lite starkare till ett ärligt pris. Vi utnyttjar genomsynligheten på internet och nederländsk innovation för Jack och Macks stillsamma rostning. Vi säger det igen: vi vill omforma reglerna inom kaffebranschen, och föra in vågat kaffe på marknaden. Besök vår hemsida eller kontakta oss för mer information!

  3. HECOSFAIR

    Frankrike

    Verified by europages badge

    Sedan 2019 är företaget HECOSFAIR specialiserat på enastående produkter som är ekologiska, fairtrade och crueltyfree. Det är ett solidariskt delikatessbutiksmärke, ekologiskt, rättvist och som värnar om djurens välbefinnande och som skapats av Herlyne Blaise. Företagets mål är att främja rättvis handel, ekologiskt jordbruk och försvara djurens välbefinnande genom att förespråka ansvarsfulla köp, för en bättre livskvalitet för konsumenterna, producenterna och djuren. Hecosfair svarar på den växande efterfrågan från kunder måna om att äta bättre, som är måna om sin form och hälsa, och som önskar delta i spridningen av hållbar utveckling och som vill försvara djurens välbefinnande. Det vänder sig också till yrkesfolk som önskar engagera sig i en hållbar verksamhet genom att göra ansvarsfulla köp för sina anställda och kunder. Hecosfair deltar i kampen för att minska avfall och i synnerhet plastavfall. Alla förpackningar är återvinningsbara och glasburkarna och andra behållare är återfyllbara och återanvändbara. Hecosfair ligger därmed helt i linje med foodtech och erbjuder er ett nytt sätt att konsumera: - Ekologiskt - Etiskt - Hållbart. Kontakta oss för mer information!

  4. FRANCE BEAUTE INDUSTRIE

    Frankrike

    Verified by europages badge

    Genom att framhålla Moorterapi, erbjuder Rémy Laure ett innovativt svar på estetiska frågor i samband med miljön. Moorterapi drar nytta av jordens unika förmåner för hudens balans och för att återställa ursprunglig skönhet. Företaget erbjuder mineralbaserade naturliga produkter för att sköta om er hud. Som pionjär har företaget märkt industrin med sin lansering av Masque Noir (svart mask) 1971. Rémy Laure särskiljer sig genom sin roll som föregångare för användningen av spårämnen och mineraler i sina produkter. Detta innovativa angreppssätt vittnar om deras ständiga engagemang för att integrera de senaste vetenskapliga framstegen för att garanter maximal effektivitet. Således positionerar sig Rémy Laure som ett företag som erbjuder en skönhetsupplevelse som kombinerar naturens rikedom med utveckling. Sedan dess skapande uppskattar Rémy Laure sina kosmetologkunders tekniska färdigheter och ännu mer deras mänskliga egenskaper, och som genom deras lojalitet vittnar om sitt engagemang gentemot märket. Det ökande antalet skönhetsinstitut som distribuerar produkter från Rémy Laure i mer än 20 länder intygar om kvinnors växande intresse för Moorterapi. Företaget, som har varit verksamt på skönhets- och parfymmarknaden sedan 1921, har sedan start drivits av samma familj, vilket garanterar stabilitet, lojalitet och kvalitet åt kunderna.