...Informera dina kunder om vikten av att följa de fastställda tidsfristerna för betalning av dina fakturor. Informera dina kunder i Spanien att du har ett avtal med Grupo Intercobros - om du inte kan betala dina fakturor - kommer Grupo Intercobros att vidta nödvändiga åtgärder för att driva in dina obetaldafakturor.
... obetaldafakturorHanteringav utlägg
Registrering och förberedelse av dokument som ska lämnas till din revisor
DINA FÖRDELAR
Du erbjuder en bättre reaktivitet till dina prospekts/kunder
Du värdesätter ditt företags varumärke
Du bygger lojalitet hos dina kunder genom personlig uppföljning
En noggrann uppföljning av din fakturering och betalningar
En förbättring av ditt kassaflöde och en bättre kontroll över din verksamhets ekonomiska hälsa
Dashboards gör att du kan analysera din verksamhet och därmed definiera dina utvecklingsstrategier...
...Hanteringav administrativa dokument
- Hanteringav e-postlåda (sortering och behandling)
- Hanteringav kalender (godkännande eller avbokning av möten)
- Förberedelse av möten
- Protokoll
- Hanteringav kundgåvor
- Säkerställa uppföljning av betalningar
- Hantera obetaldafakturor
- Upprätta erbjudanden och offerter till kunder
- Sortering och omnamn av dokument
- Uppdatering av uppföljningstabell för projektens framsteg
- Skicka bokföringsdokument till redovisningsbyrån
- Kommunikation via e-post och/eller telefon med tredje parter (redovisningsbyrå, bank, kund, leverantörer …).
... PREVENTIA, och vem kan använda det?
Preventia är en tjänst som fokuserar på att förhindra obetaldafakturor och riktar sig till företag som arbetar i Spanien.
Framgången med Preventia ligger i kommunikationen till den möjliga gäldenären, att deras faktura har införlivats i vårt betalningsövervakningssystem.
På så sätt kommer din kund att informeras om att transaktionen övervakas av Servicobro och att de har skydd mot möjliga betalningsinställelser, vilket minskar risken för betalningsinställelse till ett minimum.
På CREDIT BACK är vi specialister på förvärv och hanteringav krediträttigheter från företag, egenföretagare och aktiva föreningar. Vi tar över krediter som härrör från bristande uppfyllelse av monetära skyldigheter, obetaldafakturor, kvarhållningar av arbete och garantier, vi värderar kreditportföljer som inkluderar förfallen, obetald och därmed kravbar skuld, både vänskapligt och rättsligt...
... kundrelationen. Eftersom förutseende åtgärder och snabb handling ofta är nyckelfaktorer för framgång i indrivningsprocesser, erbjuder vi även tjänster för hanteringav kundfordringar genom att följa upp och påminna dina gäldenärer om deras obetaldafakturor. Våra jurister, specialister på indrivning av kommersiella (B2B) och bankfordringar, behärskar alla påminnelsemetoder och har en verklig...
- Administrativt stöd :
o Löpande administrativ hantering (post, e-post, arkivering, lagring);
o Direktmarknadsföring : utskick, direktreklam, registrering av prospektlistor;
o Registrering av offerter och fakturering;
o Telefonuppföljning (prospekt, obetaldafakturor, leverantörer);
o Internetsökning;
o Registrering och formatering av dokument (manus eller ljud);
o Skapande av...
...Administrativ assistans:
Hantera kalender och boka möten.
Organisera möten, resor, affärsluncher.
Hantera e-postlådan.
Hantera utlägg.
Hantera materielresurser (leverantörsrelationer, lagerhantering...).
Skapa och följa upp dina dashboards.
Inkasso och hanteringavobetaldafakturor.
Utskick och massutskick.
Utformning av PowerPoint-presentationer.
Tele-sekretariat:
Utformning och inmatning av dokument.
Konsolidering av filer.
Transkribering av ljud, video...
Med en bakgrund inom redovisning och som expert inom kundfordringar i tjugo år, grundade jag 2013 företaget Accent Clients. Jag erbjuder följande tjänster:
- Administrativt stöd: hanteringav korrespondens, kommersiell sekreterartjänst, fakturering, etc...
- Hanteringav kundfordringar och obetaldafakturor: kontroll av omsättning, hanteringav kundfordringar, avstämning av konton, extern...
Can Service är ett företag i ständig utveckling, där vi anpassar oss inte bara till nya produkter utan också till våra kunders nya behov. Som mäklare inkluderar vår roll inte bara tecknandet av försäkringar, utan även en personlig studie anpassad till deras försäkringsbehov, hanteringav deras skador, administrativa ärenden (kontoförändringar, hanteringav betalningar, obetaldafakturor…) och...
FDI är en betalningsinstitution godkänd av ACPR och en försäkringsmäklare registrerad hos ORIAS. Vi erbjuder lösningar som gör det möjligt för företag att outsourca hanteringen av den finansiella relationen med sina kunder (kreditbedömning, garantier mot obetaldafakturor, fakturautgivning, inbetalningar, påminnelser, indrivning och vid behov hanteringav tvister och rättsliga ärenden). Vi verkar...
... finansiell information nationellt och internationellt. Analys av konton och balansräkningar. Nationell och internationell prospektering av potentiella kunder. Hanteringav kundfordringar. Hanteringavobetalda fordringar nationellt och internationellt.