Italien, Pisa
Det moderna företaget är inriktat på framtiden. Att förutse är inte magi: det är ett sätt att utnyttja den information som finns tillgänglig fullt ut. Det är det enda sättet att på förhand känna till de faktorer som kommer att öka konkurrenskraften och produktiviteten. Planering är mycket mer effektiv om företaget genomför en intelligent insamling och analys av data, och skapar övervaknings- och h...
Portfölj (8)
Tyskland, Dormagen
...Grunderna i kundsegmentering","-Professionelles Zertifikat nach Abschluss":"-Professionellt certifikat efter avslut","Lektion 6: Kundensegmentierungs-Modell":"Lektion 6: Kundsegmenteringsmodell","-Einmaliger Kauf - kein Abonnement":"-Engångsköp - inget abonnemang","Lektion 1: Kundenintelligenz-Grundlagen":"Lektion 1: Grunderna i kundintelligens","Lektion 3: Kundenintelligenz-Datenpool":"Lektion 3...
Portfölj (6)
Frankrike, Paris
...Fastmag Copilot låter dig analysera data från din verksamhet för att fatta strategiska beslut och öka din omsättning. Funktioner: - Styrning och analys - Tidsbesparing - Enkel och intuitiv - Skapande av benchmarks - Dynamiska dashboards - Snabb ROI - Beslutsfattande - Kundsegmentering - Jämförelse N/N-1...
Portfölj (6)
Frankrike, Paris
...Automatisering av repetitiva uppgifter - Kostnadsreducering - Förbättrad effektivitet - Tillgänglighet 24/7 Hjälp med komplexa beslutsfattande - Prediktiv analys - Bearbetning av stora datamängder - Beslutsfattande i realtid Förbättring av kundengagemang - Personliga rekommendationer - Kundsupport - Kundsegmentering...
Portfölj (5)
...I världen av affärsanalyser har användningen av platsbaserade data länge varit känd. Idag handlar det inte längre bara om att visualisera de befintliga data på geografiska kartor. I kombination med dina dataanalytiker ger platsbaserade data dig helt nya insikter inom många områden, såsom: • Kundsegmentering – Var är mina kunder belägna? • Intäktspotential – Var ligger mina mest och minst lönsamma...
Portfölj (16)
Italien, Bologna
Rfmcube är mjukvaran i SaaS som är specialiserad på kundsegmentering för e-handelssektorn. Den gör det möjligt att integrera din webbutik på några få klick och att identifiera nyckelsegmenten för din marknadsföring. När segmenten har genererats kan de integreras i realtid med de främsta annonseringsplattformarna (t.ex. Facebook, Mailchimp) för att skapa kraftfulla kampanjer för marknadsföringsautomation.
Byrå för marknadsföring och kommunikation, till exempel organisatorisk benchmarking, sponsring, kundsegmentering, produktstrategier och marknadsstrategier, medieplanering och försäljningsorganisation.