• europages
  • >
  • FÖRETAG - LEVERANTÖRER - SERVICEFÖRETAG
  • >
  • fickor

Resultat för

Fickor - Sverige

Sverige
  1. MEDICAL SOLUTIONS GROW (MSG) AB

    Sverige

    Håll dig säker med Medical Solutions Grow. Ditt hem med medicinska förnödenheter. På Medical Solutions Grow är vårt mål att förse våra kunder med produkter av högsta kvalitet, utmärkt kundservice och överkomliga priser. Vi erbjuder ett omfattande utbud av produkter inklusive ansiktsmasker, medicinska kläder, medicinsk säkerhetsutrustning, sprutor, handskar, handsprit och medicinsk hjälputrustning. Alla våra produkter har certifieringar samt olika testrapporter för att ge dig sinnesro att du köper från en ansedd källa. Varje beställning vi producerar måste genomgå en sträng kvalitetskontroll innan den släpps för leverans. Vår logistikavdelning har ett nära samarbete med speditörer för att erbjuda de bästa tillgängliga fraktalternativen för prisvärd snabb leverans till ditt land. Vi är stolta över att betjäna kunder från hela världen och att säkerställa en sömlös och säker köpupplevelse för våra kunder från början till slut.

  2. NORR DESIGN

    Sverige

    Norr Design grundades 2014 på Textilhögskolan i Borås, som en del i utbildingen Textil Produktutveckling och Entreprenörskap. Som de beanie-älskare vi alla var insåg vi att det var svårt att hitta en snygg beanie som också skulle vara flexibel och ekologisk. Under sista året på utbildningen fick vi möjligheten att experimentera och hitta en lösning på detta enorma beanie-problem. Vi lyckades hitta rätt i djungeln bland textilier och fick bra respons. I början av 2015 startade vi upp Norr Design som varumärke och företag.Stommen bakom norr består av oss, Louise, Mathilda och Carin. Tre tjejer med olika bakgrund, från allt från Manhattans gator till bergsäventyr. Men lite har vi gemensamt inte minst kärleken till textil. Visionen för Norr Design är att vara det självklara varumärket som förknippas med hållbara accessoarer. Norr Design ska alltid bidra till en mer hållbar konsumtion, genom att vara ett transparent företag och förmedla vikten av att förändra gamla vanor.