Madagaskar, Antananarivo
NOSYCOM är ett företag baserat i Antananarivo som sedan 1997 specialiserar sig på hantering av inkommande och utgående samtal samt databehandling. Vi är ett callcenter, samt en godkänd aktör för datainmatning och databehandling av CNIL, i strikt överensstämmelse med RGPD. Vårt mål är att möta behoven hos en fransktalande kundkrets från Frankrike, Belgien, Schweiz eller Luxemburg som är särskilt kr...
Portfölj (193)
Frankrike, Le Mans
MEDIPHONE TÉLÉSERVICES är ett företag baserat i MANS (72) sedan 1993 som specialiserar sig på telefonservice och datainmatning, till tjänst för företag och yrkesverksamma. Erfarna telefonsekreterare och en personlig telefonservice står till ditt förfogande. Beroende på dina behov bokar vi möten, vidarebefordrar meddelanden, hanterar informationsförfrågningar och svarar på kundernas förfrågningar n...
Portfölj (186)
Frankrike, Saint Quentin
GROUPA2M är en telefonplattform som är dedikerad till outsourcing av inkommande eller utgående samtal: telefonservice för att inte tappa några kontakter, prospekteringsoperationer, outsourcing av din sekretariat, brev, … Snabbhet, noggrannhet, konfidentialitet. Grundat 2005, erkänt tack vare vår expertis och en effektivitet som är svårslagen. Du kan vara säker på att dina kunder och prospekter får...
Portfölj (1)
Belgien, Brasschaat
...Telefonpermanens och kontorssupport för små och medelstora företag, egenföretagare och fria yrken. En liten och personlig inbound kontaktcenter där röst och service har prytt varje telefonsamtal sedan 1987. Telefonmottagning är "ansiktet" på ditt företag/praktik/organisation. Ingen gillar att hamna på en telefonsvarare eller i en kö. Därför är Assets lösningen för dig när det gäller att outsourca din reception. Startad i januari 1987 som det första flamländska telesecretariatet vet vi som ingen annan vilken positiv påverkan en vänlig telefonmottagning har. Att ringa är verkligen en konst!
Belgien, Affligem
ReMind Conception är ett företag för entreprenörer. Vår kärnverksamhet är: Telefonpermanens (vidarekoppling för affärsmän som ofta har möten men inte vill missa några möjligheter, hantverkare (byggsektorn), medicinsk sektor, fastighetskontor, ...); Utbound B2B - B2C telemarketing; Agendaplanering; Leadgenerering och kvalificering; Datastädning och -berikning; Telefonisk kontohantering...