• europages
  • >
  • FÖRETAG - LEVERANTÖRER - SERVICEFÖRETAG
  • >
  • racken

Resultat för

Racken

TysklandHamburg och delstat
  1. K.H. ALPERS GMBH

    Tyskland

    Företaget K.H. ALPERS GMBH, är ett Tillverkare/ Producent, som är verksamt inom sektorn för Metalltrappor. Företaget är även verksamt inom Betongprodukter och agglomerat för byggnadsindustri, Glas för tekniskt och industrimässigt bruk, Ledstänger och räcken, Betongprodukter och agglomerat för byggnadsindustri, Glas för tekniskt och industrimässigt bruk, och Ledstänger och räcken. Företagets huvudkontor finns i Hamburg, Tyskland.

  2. ROLF KAPPLER GMBH & CO. KG

    Tyskland

    Företaget ROLF KAPPLER GMBH & CO. KG, är ett Tillverkare/ Producent, som är verksamt inom sektorn för Trappor och räcken för byggnadsindustrin. Företaget är även verksamt inom Ledstänger och räcken, och Ledstänger och räcken. Företagets huvudkontor finns i Hamburg, Tyskland.

  3. FTF TREPPEN GMBH

    Tyskland

    Företaget FTF TREPPEN GMBH, är ett Tillverkare/ Producent, som är verksamt inom sektorn för Trappor och räcken för byggnadsindustrin. Företagets huvudkontor finns i Hamburg, Tyskland.

  4. NIEMANN BAUAUSFÜHRUNGEN GMBH

    Tyskland

    Företaget NIEMANN BAUAUSFÜHRUNGEN GMBH, som är verksamt inom sektorn för Trappor och räcken för byggnadsindustrin. Företaget är även verksamt inom Stentrappor, och Stentrappor. Företagets huvudkontor finns i Hamburg, Tyskland.

  5. ZAUN-ZAR HAMBURG UND NORDDEUTSCHLAND E.K.

    Tyskland

Office Building Outline icon
En sida för ditt företag
Ser ni detta? Det gör era potentiella kunder också Registrera er för att bli synliga på europages.
  1. ZAF WASCH- UND REINIGUNGSMITTEL GMBH

    Tyskland

    ZAF GmbH grundades av tre helt vanliga familjefäder. Företagsnamnet ZAF syftar till grundarnas respektive förnamn. När de träffades en kväll började de tre männen diskutera rengöring och tvätt. Det man kom fram till var att tvätt- och rengöringsmedel i förhållande till den regelbundna användningen är rätt dyrt, att man idag inte får blunda för miljökonsekvenserna och att man framförallt kan spara in tid vid anskaffningen av råvaror. Grundarna beslutade sig därför för att ta sig an alla dessa tre punkter och förbättra dem. ”Tid är pengar” och därför bestämde de att de skulle sälja förpackningar som vid normal förbrukning räcker i flera månader och inte tar slut efter bara 5–10 användningar. Men det betyder inte att förpackningarna är tunga eller inte går att hantera. Tvärtom. Dessa förpackningsstorlekar gör att företaget kan erbjuda konkurrenskraftiga priser.