Programvarulösningar för varuhantering och företagsorganisation
WaWi, MaWi, ERP, CRM, SERVICE, Mobila lösningar med laptop, tablet & Co för medelstora företag, fackhandlare inom detaljhandeln och serviceföretag
Vi erbjuder höginnovativa och flexibla lösningar för varu- och materialhantering av handelsföretag och för ledning av tjänste- och serviceorienterade företag.
Vårt team av högkvalificerade ...
...Kundinformation centralt hanterad!
cobra CRM PLUS innehåller, förutom tjänster kring adress- och kundrelationshantering, professionella verktyg för aktiv försäljningsstöd. Stora datamängder och komplexa processer får genom det enormt flexibla systemet en särskild betydelse.
...Korrekt och aktuell företagsadresser är navet i framgångsrik dialogmarknadsföring.
Att hantera stora datamängder är ingen självklarhet. Förutom den nödvändiga kunskapen är det avancerade teknologier och system för kundrelationshantering som hjälper oss att selektera skräddarsydd och toppaktuell information för dina marknadsföringsaktiviteter. På din begäran går vår kompetenta rådgivning långt...
...Inte bara kundrelationshantering, utan också perfekt organisering av din arbetsvardag! Plus inköp/försäljning! Kalender, e-post, nyhetsbrev, massutskick, försäljningsprocesser, utvärderingar.
BAUMANN CRM erbjuder dig ett komplett virtuellt skrivbord med dagsöversikt, kalenderfunktioner, adress- och artikelstamdata från WWS, e-postkonto med koppling av alla mejl till kontaktpersonerna, nyhetsbrev...
...Kunddatabas för transport och logistik:
Perfekt nätverkande av interna och externa tjänster, kundrelationshantering, kontakthistorik, transparenta processer, globalt tillgängliga kunddata.
... områdena kundrelationshantering, dokumenthantering och affärsintelligens. På Computer Bauer arbetar cirka 50 personer. Som utbildningsföretag säkerställer vi kompetent yrkesutbildning och är stolta över att kunna anställa de flesta av våra lärlingar efter deras framgångsrika examen.
...Documentiv GmbH från Garmisch-Partenkirchen (Bayern, DE) utvecklar och säljer programvarulösningar för e-postarkivering, dokumenthantering (DMS), kundvård/kundrelationshantering (CRM) och biometrisk identifiering & autentisering (BioID). Vi är vägledare, möjliggörare för små och medelstora företag i digitaliseringen. Vi erbjuder innovativa och anpassningsbara programvarulösningar för insamling, effektiv hantering, organisering och sökning av information och dokument i processer. Vårt mål är att öka din arbetsproduktivitet och dina kunders.
...-förebyggande, churn-återvinning, undvikande av uppsägningar, återvinning av uppsägningar
+ CRM, kundrelationshantering
+ Abonnentkundservice, inbound-callcenter, inbound-e-posthantering
+ Optimering av kundens täckningsbidrag genom merförsäljning och korsförsäljning
+ Genomförande av upphandlingar för callcenter-tjänster, CRM-tjänster och försäljningstjänster
+ Rådgivning vid sökandet efter den optimala...
budeso erbjuder europeiska affärsutvecklingstjänster och lösningar för företag som vill expandera till den europeiska marknaden. Vi verkar i Europa å dina vägnar som om du vore ett europeiskt företag. Våra affärsutvecklingslösningar inkluderar ett virtuellt europeiskt dotterbolag, försäljningstjänster, kundrelationshantering, lokal marknadsföring och annonskampanjer. Varje lösning kommer att...
Marknadsföringsbyrå med fokus på marknads- och konkurrensanalys, marknadsbevakning, korsmarknadsföring, identitetsworkshops, uppbyggnad av försäljningsorganisationer, kundrelationshantering.
Fullservice reklambyrå med specialisering inom marknadsföringskommunikation. Kundrelationshantering, varumärkespositionering, marknadsanalys, försäljningsfrämjande.
Som en ledande leverantör av integrerade och centrala programvarulösningar erbjuder Serenata IntraWare AG en central lösning för kundrelationshantering och för företagsomfattande rapportering. Serenata fungerar också som en integrationsplattform för teknikpartners genom sömlös integration med PMS, CRS, försäljning, back office och andra intäktsregistreringssystem och marknadsföringskanaler.
Specialist på databaserad marknadsföringskommunikation; Målet är att stärka varumärken och befästa relationer mellan företag, handel och deras kunder; Beroende på våra kunders uppdrag utvecklar vi tvärmediala marknadsföringskampanjer som garanterar optimal och effektiv måluppfyllelse och alltid levererar verifierbara resultat; Imageorienterad dialogmarknadsföring; Kundrelationshantering...
Programvaruutveckling; Transportflöden; Databasutveckling; Systemanalyser och -teknik; Konsulttjänster och lösningar; Dataöverföring och -bearbetning; ERP Enterprise Resource Planning; Företagsekonomiska informationssystem; Kundrelationshantering; Datawarehouse-utveckling; Affärsprocessoptimering; Programvara för ekonomi och redovisning; eProcurement; Nätverksplanering;...
Programvaruutveckling; Databasutveckling; Outsourcing; Internettjänster; Webb-baserade applikationer; Applikationstjänsteleverantörer; ERP Enterprise Resource Planning; Kundrelationshantering; Webb-utveckling; Datacenter; Programvara för grossist- och detaljhandel; Annan branschspecifik programvara. SOPRA EDV-Informationssysteme GmbH har varit verksam inom IT-branschen i tre decennier. Vår därpå...
Programvara för initiativtagare och förvaltare av stängda fonder, aktieägaradministration, provisionsavräkning, skatteberäkningar, programvara för marknadsföring, försäljning; kundrelationshantering; programvara för ekonomi och redovisning; annan branschspecifik programvara; programvara för banker; programvara för förvaltning av stängda fonder av alla slag; provisionsavräkning; skatteberäkningar; kundsupport; kundadministration...
Affärs- och försäljningsprocessrådgivning, teknisk implementering genom produkterna CRM to go, CRM select och CRM enterprise. Kundrelationshantering med metod? Framgångsrikt genomtänkt. Vi stödjer effektivt våra kunders affärsmål inom områdena försäljning, marknadsföring och service genom att koppla samman kommersiell affärsprocessrådgivning och implementering i bits och bytes. Så kan våra...
...Defacto-gruppen är en internationellt inriktad fullserviceleverantör av komplexa CRM- och dialoglösningar. Genom att nätverka specialiserade enheter erbjuder Defacto kompletta dialoglösningar från en och samma källa och förenar under ett tak områdena forskning, strategi, konceptutveckling, projektledning, callcenter, mjukvara, kreativitet, produktion och framgångsövervakning. Dialogmarknadsföring, kundrelationshantering, marknadsföringstjänster, integrerad kampanjplanering och -genomförande, alla relevanta "Below the Line"-ämnen under ett tak.