Produkter för e-handel (433)

Lageruppföljning

Lageruppföljning

Våra avancerade lagerhanteringslösningar säkerställer realtidsinsyn och hantering av ditt lager. Idealiskt för e-handel och industriell logistik, integrerar vi sömlöst med dina uppfyllnadsoperationer.
Målinriktade E-postmeddelanden (GDPR)

Målinriktade E-postmeddelanden (GDPR)

35 e-postmeddelanden av hög kvalitet Aldrig skickade till andra kunder Målgrupp efter verksamhet / Region Skickas i formatet XLS, XLXS, TXT eller CSV. Maximal leveranstid: 12 dagar Efter bekräftelse av din beställning kommer de nödvändiga uppgifterna för att behandla den att begäras.
Interim

Interim

Interim är ett enkelt och direkt koncept samt ett verktyg för hantering som används i stor utsträckning av arbetsgivare världen över. Det innebär en triangelrelation mellan tre distinkta parter som vanligtvis används när arbetsorganisationer, av olika skäl, behöver extra arbetskraft på en tillfällig basis för att möta specifika behov. Tre parter A – En arbetare B – Interimagentur C – Kund / Företag Arbetaren (A) anställs av interimagenturen (B) – den officiella arbetsgivaren, som sedan tilldelar arbetaren till sin kund / företag (C). Den officiella arbetsgivaren (B) ansvarar för att betala löner och alla andra kostnader relaterade till anställningen och har också disciplinära befogenheter över arbetaren (A). Kunden / Företaget (C) beställer, kontrollerar, övervakar och drar nytta av den arbetskraft som tillhandahålls av arbetaren (A). Kunden / Företaget (C) betalar interimagenturen (B) för att ha tillhandahållit.
Coaching / Utbildning 5H - Coaching

Coaching / Utbildning 5H - Coaching

Skräddarsytt stöd inom det område du väljer: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Obligatorna elektronna fakturacija od 2026. godine u B2B

Obligatorna elektronna fakturacija od 2026. godine u B2B

Från och med den 1 januari 2026 kommer elektronisk fakturering att bli obligatorisk för alla belgiska företag som verkar inom B2B. Denna utveckling syftar till att modernisera och förenkla faktureringsprocesserna, samtidigt som den förbättrar transparensen och effektiviteten i affärstransaktionerna. Företagen måste anpassa sina system för att uppfylla detta nya krav, vilket utgör en möjlighet att optimera sina finansiella operationer och minska administrativa kostnader.
Försäljning av High Tech Tillbehör - High Tech Försäljning

Försäljning av High Tech Tillbehör - High Tech Försäljning

Försäljning av Högteknologiska Produkter: Nya Produkter och Tillbehör: Ett brett utbud av banbrytande högteknologiska produkter. Renoverade: Renoverade smartphones och surfplattor som ett ekonomiskt och miljövänligt alternativ.
Ekologiskt Matcha Te-Recept för Handel, Gastronomi och E-Commerce

Ekologiskt Matcha Te-Recept för Handel, Gastronomi och E-Commerce

Olika ekologiska matcha-recept med ekologiska oljor (Apelsin, Mynta, Citron, Matchatto, Ren). Nya matcha-recept med intensiva smaker och i ekologisk kvalitet för handeln. Vår katalog samt produktinformation hittar du på vår webbplats. Smak: Ekologisk matcha Ren
Integrationsapplikation med FanCourier - För Shopify nätbutiker

Integrationsapplikation med FanCourier - För Shopify nätbutiker

Skapa? AWB:er automatiskt eller manuellt med ett enda klick Följ statusen på AWB:erna och uppdatera beställningarna i realtid Kan ställa in beställningar som betalda när betalningen är återbetalad och paketet har levererats framgångsrikt Markera de levererade produkterna med FanCourier enkelt från produktadministrationssidan Inkludera länken för att spåra AWB på beställningsstatussidan så att kunden kan kontrollera leveransstatus. Integrationen använder FanCouriers "Samlarkonto"-tjänst Skapa AWB:er för flera beställningar samtidigt.
Applikation - FRITT ARBETE

Applikation - FRITT ARBETE

Nettmob, en innovativ applikation som bygger på en vinn-vinn-logik. Företag som å ena sidan har verkliga svårigheter med att hantera arbetskraft och å andra sidan personer som vill hitta nya kunder och arbeta fritt. Tack vare Nettmob kan företag som verkar i en komplex miljö förbättra sin hantering av behovet av kvalificerad arbetskraft. Med några klick på vårt gränssnitt kan du uttrycka dina behov. Nettmob tar sedan hand om att möta dina förväntningar inom 24 timmar. Å andra sidan möjliggör vi för frilansare att hitta nya kunder samtidigt som de behåller sin frihet. På Nettmob är ingen tvingad att acceptera eller avvisa ett uppdrag. Vår algoritm, baserad på artificiell intelligens, tar sedan hand om att föreslå de bästa profilerna i harmoni med kundens förväntningar.
DATA & ANALYS - Vi omvandlar rådata till värdefulla affärsinsikter

DATA & ANALYS - Vi omvandlar rådata till värdefulla affärsinsikter

Vi samlar in och analyserar data för att översätta dem till handlingsbar information. Denna pågående datagrävningsprocess gör det möjligt för oss att skapa människocentrerade teknologiska och kommunikationslösningar som möter affärs-, marknadsförings- och kommunikationsbehov hos våra kunder. Digital Transformation: Cx Konsulting E-Handelsstrategi: Varumärkesstrategi Utveckling Teknisk Strategi: Digital Strategi Sökningsstrategi: Social Konsulting Datastrategi: Mobil Strategi Produktstrategi: Digital Marknadsföring
TILLBEHÖR OCH TJÄNSTER - Programvaru- och installations tjänster

TILLBEHÖR OCH TJÄNSTER - Programvaru- och installations tjänster

Förutom renoverade bärbara datorer och servrar erbjuder ITS även klassiska datorer, skärmar, olika datorkomponenter, arbetsstationer och programvara, installations- och reparations tjänster.
KOMPLEXET AV ANBUDSSTÖDSTJÄNSTER

KOMPLEXET AV ANBUDSSTÖDSTJÄNSTER

Denna tjänst omfattar tillhandahållandet av en fullständig lista över våra möjligheter för långsiktig deltagande i upphandlingar - från att söka upphandlingar till att förbereda en anbudsansökan och underteckna ett framgångsrikt avtal med kunden. Fullständigt stöd vid upphandlingar är lämpligt för dem som inte är beredda att ha en hel upphandlingsavdelning eller en upphandlingsexpert i sitt företag. Vårt företag har drivits av idén att skapa ett multifunktionellt centrum för stöd vid upphandlingar, eftersom endast en integrerad och individuell strategi kan garantera framgång i en så komplex process som upphandling. Och vi dokumenterar våra framgångar redan vid undertecknandet av partnerskapsavtalet. Paket: Paket Standard; Business; Maximum Deltagande i 200 inköp med en resultatgaranti på minst 100 tusen € Standard: Standard - ja Deltagande i 300 inköp med en resultatgaranti på minst 200 tusen € Business: Business - ja Deltagande i 400 inköp med en resultatgaranti på minst 300 tusen € Maximum: Deltagande i 400 inköp med en resultatgaranti på minst 300 tusen € Maximum - Registrering av en elektronisk signatur och konfiguration av arbetsplatsen Standard - ja: Registrering av en elektronisk signatur och konfiguration av arbetsplatsen Standard - ja Ackreditering på 10 elektroniska plattformar: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Sökning av upphandlingar efter verksamhetsområde: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Deltagande i onlineauktioner: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Kundanalys och sammanställning av dossierer: Business - ja; Maximum - ja Kundens tillgång till programmet Tender Plan med full kontroll i 1 år: Maximum - ja Förberedelse av ansökan och kommersiellt erbjudande: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Deltagande i upphandlingen som leder till undertecknande av kontraktet: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Deltagande i auktionen med möjlighet till kontroll av kunden: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Månatlig rapportering om resultaten av inköpen: Standard - ja; Business - ja; Maximum - ja Stöd vid undertecknande av kontraktet: Business - ja; Maximum - ja Stöd vid anskaffning av bankgaranti: Business - ja; Maximum - ja Klagomål, medling, sanktioner: Maximum - ja Pris på varor/tjänster (i dollar/euro, med eller utan moms): Standard = 15,000 eur; Business = 25,000 eur; Maximum = 40,000 eur
Online Patentansökan (Formulär)

Online Patentansökan (Formulär)

Vi kommer att behöva följande information för inlämningen... Obs: Som rådgivare inom industriell äganderätt och europeiska ombud är vi underkastade sekretess. Dina uppgifter kommer därför att förbli hemliga.
Cinema 8 - CMS - Hantera hela din innehållsstruktur och användaråtgärder

Cinema 8 - CMS - Hantera hela din innehållsstruktur och användaråtgärder

Bygg och hantera din egen innehållsstruktur, anpassa den efter dina behov och mål. Cinema8 gör det möjligt för dig att lagra dina videor i molnet med sin överlägsna lagringsfunktion. Med sin Akamai CDN-infrastruktur kan du snabbt och säkert leverera dina videor till dina användare. Det är också möjligt att överföra videor från alternativa videoplattformar till Cinema8-biblioteket. Om du vill kan du integrera ditt Kaltura-, Brightcove-, Mediannova-, Vimeo- eller YouTube-konto med ditt Cinema8-konto och överföra dina videor från dessa plattformar till ditt videobibliotek i Cinema8. Cinema8 har också utvecklat sin egen videoutgivningsplattform och Tube. Med Cinema8 Tube kan du skapa dina egna kanaler, dela de interaktiva videor du tidigare har förberett på dessa kanaler, skapa spellistor och dela dem med din publik.
Webbdesign - Webb-lösningar från enkel närvaro till mer komplexa e-handelsapplikationer

Webbdesign - Webb-lösningar från enkel närvaro till mer komplexa e-handelsapplikationer

Webblösningar börjar nödvändigtvis med skyddet av varumärket på nätet, därför ansvarar vi för hanteringen av de tekniska och administrativa procedurerna för registrering av internetdomäner med alla typer av tillägg och söker efter domäner som motsvarar företagets eller varumärkets namn som ska hanteras. Vi erbjuder web hosting-lösningar, tjänster och applikationer med hjälp av Cloud Computing-teknologi från ledande partners på nationell och global nivå. De webblösningar som erbjuds av Bilogic omfattar att tillfredsställa de enkla behoven av synlighet på nätet, till de mer komplexa applikationerna för webbplatser. Vi designar lösningar och plattformar för E-handel, en butik öppen 24 timmar om dygnet, med en hög grad av automatisering, och vi erbjuder även integrerade lösningar med företagets affärssystem. Webbappar och mobilapplikationer, utformade för att förbättra interaktiviteten med kunder och höja företagets prestige, genom att presentera företaget på mobila enheter.
Databackup

Databackup

Vi kan implementera en verksamhetskontinuitetsplan (BCP) med hjälp av enheter som en UPS för att skydda era servrar fysiskt, men framför allt era data vid strömavbrott. För ännu mer säkerhet kan vi också sätta upp en katastrofåterställningsplan som skulle möjliggöra att era tjänster fortsätter att fungera utan avbrott i händelse av en brand i er serverhall (till exempel)! De främsta fördelarna: Möjliggör att minimera dataloss Skyddar era servrar vid flera strömavbrott Förlänger livslängden på er utrustning Säkerställer tillgängligheten av era onlinetjänster (webbplatser, Exchange-server, internet, intranät, VPN, etc.) Meddelar er via e-post eller SMS när det sker ett strömavbrott eller instabilitet i elnätet
Hyva Temautveckling

Hyva Temautveckling

Höj din webbplats med Hyva temautveckling Kontakta oss idag för en gratis konsultation och få en personlig plan för din webbplats transformation.
Våra expertområden

Våra expertområden

KORV Consulting är ett IT-konsultföretag av mänsklig storlek baserat i Frankrike, en nyckelaktör för att etablera nearshore och offshore IT-partnerskap genom vårt leveranscenter i Kamerun och en partner i Algeriet. - Datahantering (MDM, Data Science, ML, Business Intelligence, Cloud) - Digitalt (Design Build & Run, Webbportal & e-handel, Digitalbyrå) - IT-projektledning (Projektledning, Förändringsledning, Övergångsledning, Rådgivning inom digital transformation) - Informationssäkerhet (Grön IT, Cybersäkerhet, Hantering av molnprojekt)
Contao Webshop med Isotope - Försäljningsstarka nätbutiker med Contao CMS

Contao Webshop med Isotope - Försäljningsstarka nätbutiker med Contao CMS

Contao är ett tekniskt utmärkt CMS. Med onlineshoperweiterungen Isotope kan kraftfulla butiker utformas. Vi har många års erfarenhet och har realiserat onlineshops för många olika branscher. Om du också vill ha en säljande onlineshop ser vi fram emot din förfrågan.
Paket för skapande av onlinebutik WordPress 1250€

Paket för skapande av onlinebutik WordPress 1250€

redo att fungera, optimerad för 10 nyckelord eller 10 fraser av nyckelord, - Ta inte risken att bli besviken på en e-handelswebbplats som du har betalat för mycket för eller som inte har någon synlighet på första sidan av Google. Att skapa professionella webbplatser till attraktiva priser är vår specialitet, vi skapar på bara några dagar din webbshop, med en professionell design och levererar den nyckelfärdig, redo att fungera, med en optimerad placering på första sidan av Google för 10 olika nyckelord av ditt val, inklusive ett års support. För att lugnt starta din e-handelsverksamhet på internet behöver du ett pålitligt verktyg som är lätt att använda och som ger ett professionellt och seriöst intryck. Det är därför vi erbjuder detta paket med allt inkluderat, utan överraskningar och utan några dolda avgifter som kan tillkomma senare.
Konverteringsoptimering (CRO)

Konverteringsoptimering (CRO)

Hos Grafikr A/S är en av våra största tjänster konverteringsoptimering, där vi hjälper våra kunder att omvandla fler av sina besökare till betalande kunder. För att lyckas med konverteringsoptimering, även kallad CRO, är det viktigt att vi känner till hela kundresan från A till Ö. Därefter analyserar vi data på webbshoppen med verktyg som Shopify, Hotjar och Google Analytics för att få en datagrund och insikt i beteendet. Därefter testar vi våra hypoteser, vilket kan vara en redesign av en produktsida med syftet att få fler att klicka på "lägg i varukorg"-knappen. För detta gör vi ett A/B-splittest, så att vi återigen får data innan vi implementerar den nya designen baserat på magkänsla. På så sätt kan vi kontinuerligt öka konverteringsgraden för den enskilda webbshoppen, eftersom vi testar och har en giltig datagrund för våra implementeringar. Om vi ska hjälpa dig och din webbshop med konverteringsoptimering, kontakta oss på www.grafikr.dk
Adressutredning för Privatpersoner i Tyskland - 3 Steg: Databasundersökningar till Folkbokföringskontorets Förfrågan (EMA)

Adressutredning för Privatpersoner i Tyskland - 3 Steg: Databasundersökningar till Folkbokföringskontorets Förfrågan (EMA)

Utredningsnivå I (Kostnad € 4,70 endast vid framgång) Inledande kontroll av postadressens giltighet, korrigering av skrivfel Filtrering av temporära adresser Jämförelse med vår egen databas av 7 miljoner personer Utredningsnivå II (Kostnad € 6,20 endast vid framgång) Jämförelse med aktuella externa konsumentdatabaser (40 miljoner personer) Utredningsnivå II+ (Kostnad € 6,90 endast vid framgång) Jämförelse med aktuella externa kreditupplysningsdatabaser (10 miljoner personer) Utredningsnivå III EMA (Kostnad € 13,00 per utredning) Genomförande och övervakning av folkbokföringsförfrågan (EMA) Priset inkluderar EMA-avgift! Korrigering av felaktiga upplysningar Identitetskontroller vid namnändringar Om nödvändigt, genomförande av flerfaldiga förfrågningar (Kostnad: € 13,00 per ytterligare EMA) Hur hög är framgångsgraden? Nivå I: 10-15% Nivå II: (inkl. Nivå I): 25-45% Nivå III: (inkl. Nivå I och II): 65-90 (Stand: 06/2017)
Sinergy Suit - Komplett tjänstepaket från A till Ö.

Sinergy Suit - Komplett tjänstepaket från A till Ö.

Den allt-i-ett-lösning för företags webmarknadsföring "utan bekymmer". Vi tar hand om allt. Du behöver bara sälja och ge support. 1 års kontinuerlig service med branschuppdateringar och reklam inkluderad. Dessutom kan du varje tredje månad bestämma om du vill pausa eller fortsätta med arbetet. Överlåt den tekniska hanteringen av din webmarknadsföring till proffsen, och kom ihåg, du har alltid en Säkerhetsgaranti med dig för att stoppa projektet var tredje månad, under hela året av samarbete.
Lagring och Uppfyllelse

Lagring och Uppfyllelse

Oavsett om du letar efter B2C- eller B2B-uppfyllelse, arbetar vi med ett omfattande nätverk av lager- och uppfyllelsesleverantörer över hela Storbritannien och Europa, som vi vet har faciliteterna och engagemanget för att få din produkt till din kund, rätt första gången, varje gång. Vi kommer att informera dem på dina vägnar om dina exakta krav och ge dig ett urval av offerter som möter dina behov.
E-Procurement

E-Procurement

Över 10 års operativ erfarenhet. Stora internationella referenser. En enda kontaktperson ansvarig för hela verksamhetskedjan. Tillhandahållande av våra programvaror och e-upphandlingsplattformar i SaaS-läge (Inga installations- eller underhållskostnader att räkna med). Skapande och publicering av din elektroniska katalog (5 möjliga språk) inom cirka 1 månad. EDI-länkar (punch Out-läge) med alla ERP-system (SAP – Ariba – IBX – Coupa..)
Visuell sidbyggare - Sidbyggaren är ett användarvänligt verktyg som gör redigering av webbplatsinnehåll enkelt.

Visuell sidbyggare - Sidbyggaren är ett användarvänligt verktyg som gör redigering av webbplatsinnehåll enkelt.

Istället för att infoga koder och använda begränsade klassiska redigerare, rekommenderar vi #1 WordPress sidbyggarplugin – WP Bakery. WP Bakery är ett lättanvänt, dra-och-släpp verktyg för redigering av sidor och inlägg. Det kommer med färdiga element och mallar med enastående design.
Översättning av produkttexter - Få produktbeskrivningar översatta

Översättning av produkttexter - Få produktbeskrivningar översatta

Texter för modewebbshoppar översätts av intercontact translations. För oss på översättningsbyrån intercontact har översättning av produktbeskrivningar och översättningar för e-handel varit en central del av vår verksamhet i många år. Inom mode, livsstil, husdjursprodukter och B-to-C har vi omfattande expertis på varje språk. Om du vill få din webbplats översatt är du på rätt ställe med våra tjänster. Sofistikerad process för en snabb översättning av dina produkttexter Baserat på dessa många års erfarenhet har vi utvecklat en systematisk process som gör att produktbeskrivningar snabbt kan publiceras i dina olika landsbutiker. Oavsett hur många ord som ska översättas per dag. Här hjälper erfarna modersmålstalande översättare och beprövad teknik som minimerar översättningsarbetet för varje språk.
Bedrägeri - Online bedrägerikontroll vid kassan

Bedrägeri - Online bedrägerikontroll vid kassan

Intelligent programvara baserad på matematiska algoritmer och neurala nätverk. Den identifierar mönster av oärligt beteende och förhindrar intern stöld.
lievito.cz - webbplats för onlineförsäljning av livsmedel

lievito.cz - webbplats för onlineförsäljning av livsmedel

Skapande av en webbplats för försäljning av livsmedelsprodukter genom direktbeställning eller koppling till plattformar för orderinsamling och distribution. Skapande av en trevlig och tilltalande design, detaljerad och tydlig meny för att uppmuntra kunden till omedelbar beställning.
SISTA MILEN LEVERANS B2B OCH B2C - Sista Milen Dörr Record Express

SISTA MILEN LEVERANS B2B OCH B2C - Sista Milen Dörr Record Express

Kvaliteten på "last mile delivery" är en garanti för ert företags image. Vi är medvetna om att den sista kilometern är den sista kontakten som er kund har med ert företag när de handlar online. Därför har vi utvecklat en skräddarsydd tjänst som är anpassad efter era behov och er kunds tillfredsställelse. Tack vare vår egen flotta av chaufförer finns det ingen mellanhand. Record Express kontrollerar hela den logistiska kedjan. Hos oss är era paket i goda händer tills de når slutmottagaren. Dra nytta av vår expertis inom "last mile" i B2B och B2C för att öka er kunds tillfredsställelse: - Planering av leveransavtal - Optimering av rutter och minskning av vårt koldioxidavtryck - All er leveransinformation i realtid - Ett dedikerat kundserviceteam som ständigt är i kontakt med era kunder Online eller per telefon, vi står till ert förfogande för att besvara alla era frågor.