Produkter för förpackningen (67)

Frakt kan vara så enkelt! - UPPFYLLELSE

Frakt kan vara så enkelt! - UPPFYLLELSE

Beställningar som görs före midnatt kan levereras tidigt nästa dag? Inga problem för Monta! Vill dina kunder inte vänta till nästa dag på sin leverans? Då kan du också välja samma dags leverans – beställningar som görs före kl. 12:00 levereras samma dag. Ett annat populärt alternativ är önskad leveransdag. På så sätt kan dina kunder själva bestämma vilken dag och tid de vill ha sin beställning levererad. Dessutom kan de ange om de föredrar en viss leveranstjänst. Detta skapar en positiv kundupplevelse. Klicka här för alla leveransalternativ.
Packning, Ompackning och Emballering - Produktionsarbete för Förpackningar

Packning, Ompackning och Emballering - Produktionsarbete för Förpackningar

Montering, in-, om- och förpackning samt tillverkning utgör kärnan i vårt socialt inriktade utbildningsföretag. Eftersom vi har tillräckligt med utrymme, personal och utrustning kan vi utföra produktionsarbeten för förpackningar i både liten och stor skala. Du kan lita på att vi kommer att hantera din beställning helt enligt dina specifikationer. • mekanisk montering och demontering • tillverkning, produktmontering • in-, om- och förpackning
Klippning, plantering, bearbetning av blomsterlökar, förpackning. - Tjänster för prydnadsväxtodling och trädgårdsskötsel.

Klippning, plantering, bearbetning av blomsterlökar, förpackning. - Tjänster för prydnadsväxtodling och trädgårdsskötsel.

Vårt moderbolag är beläget i Polen där vi utför olika arbetsuppgifter för bland annat prydnadsväxter, plantskolor och blomlöksodling. Arbetsuppgifterna består av sticklingar och plantering i brickor, ympning, sortering av understammar, liljelökar, hyacinter och förpackningar. Egen transport (Nederländerna, Belgien, Tyskland och Italien) och klimatkontrollerad lagring. Bearbetning av alla produkter under ytterst hygieniska förhållanden. Kontakt: Eric Huizer 0031-62447757 eller eric@swiatflory.com.
SEO Bronze - Google-ranking paket med 10 nyckelord

SEO Bronze - Google-ranking paket med 10 nyckelord

SEO Brons är det heta sökmotoroptimeringspaketet för små självständiga företagare och MKB-företag! SEO Brons är det perfekta sökmotoroptimeringspaketet för små företag som egenföretagare och MKB-företag. Har du inte tillräckligt med tid eller kunskap för att effektivt förbättra din egen webbplats ranking? 1. SEO-analys av webbplats och webbsidor 2. Metatag-kontroll för validering av sökord 3. Innehållskontroll för validering av sökord 4. Optimeringstips för webbsidor med sökord 5. SEO-redigerare (validering av viktiga taggar) 6. Länkgranskare för URL:er och bilder 7. SERP-kontroll (Google rankingkontroll) 8. Domänauktoritetkontroll (DA + PA) 9. 10 Google-optimerade landningssidor 10. Max 10 nyckelord/sökord. 11. 20 DA 35+ 100% Google-säkra backlinks till din webbplats. 12. 30 Alexa topp 100 webbplatser backlinks till din webbplats. 13. 500 Google-poäng kartor 25 km lokal synlighet. 14. 8 timmar fullständig SEO-expertstöd,
Förpackningsdesign - Logotyp och grafisk design

Förpackningsdesign - Logotyp och grafisk design

Enkel men iögonfallande förpackning håller din produkt säker under transport och erbjuder en engagerande unboxing-upplevelse. Vi strävar efter de mest miljövänliga lösningarna i balans med din varumärkesidentitet. För att lansera en produkt behöver du ofta logotypdesign, en snygg pitchdeck och en solid varumärkesidentitet som hjälper dig att säkra finansiering. Vi kan hjälpa dig med detta längs produktutvecklingsresan så att resultatet blir ett sammanhängande paket.
Orderhantering - UPPFYLLELSE

Orderhantering - UPPFYLLELSE

När en kund gör en beställning i din webbshop skapas en order. Denna beställning vidarebefordras automatiskt till oss: Genom en webbshop-länk eller via en länk från en marknadsplats eller ett annat system från en kund. Om den skapas manuellt på vår Monta-portal. Om den importeras från en Excel-fil till vår Monta-portal. Tack vare vår långvariga erfarenhet av plockning för kunder kan vi effektivt hantera beställningshanteringen för dina butiker. Även om du hanterar en sen beställningsstängning kan vi snabbt skicka artiklar.
Outsource förpackningsprocessen - UPPFYLLELSE

Outsource förpackningsprocessen - UPPFYLLELSE

Monta har stor kunskap om skyddande eller stötdämpande förpackningsmaterial. Varje produkt måste vara korrekt och säkert förpackad för att anlända i perfekt skick till din kund. Vi erbjuder också fördelen att vi kan köpa vissa förpackningsmaterial i stora volymer till ett förmånligt pris. Hos Monta är det också möjligt att förpacka produkter i förpackningsmaterial som levereras från din webbutik. Dessutom erbjuder vi möjligheten att bifoga kort eller rabattkuponger till beställningen. Dessa små extra detaljer ger dina sändningar en personlig touch och uppmuntrar dina kunder att välja din butik igen nästa gång!
Integrering av webbutik för automatisk orderhantering - UPPFYLLELSE

Integrering av webbutik för automatisk orderhantering - UPPFYLLELSE

Oavsett om du använder kända e-handelsplattformar som Shopify och WooCommerce eller säljer en WooCommerce-webbplats via Zalando eller Amazon, kan vi skapa en koppling till alla typer av webbutiker. Även om du använder en mindre känd e-handelsplattform kan våra IT-medarbetare hjälpa dig att etablera en koppling.
Varumottagning med FEFO/FIFO - UPPFYLLELSE

Varumottagning med FEFO/FIFO - UPPFYLLELSE

Varje Monta-kund har valet mellan två driftslägen: FIFO och FEFO. FIFO eller "Först in, först ut" innebär att de produkter som registreras och lagras först också behandlas först av orderhanteringsteamet. Idealisk för att rotera lager av säsongsprodukter, till exempel. FEFO eller "Först utgången, först ut" innebär att de minst hållbara produkterna skickas först, även om de anländer senare än en annan batch vid varumottagning, till exempel. Detta fungerar som en kvalitetsgaranti för dina produkter och har en direkt påverkan på kundnöjdheten. Letar du efter en uppfyllande part som tar hänsyn till FEFO eller FIFO arbetsmetoder? Monta erbjuder båda alternativen! Ditt val beror på dina krav. Efter varje varumottagning kontrollerar vårt system om det finns några befintliga öppna beställningar för denna artikel (back orders). Finns det befintliga back orders för denna artikel? Då aktiveras dessa automatiskt för leverans. Enkelt!
De transportörer som Monta samarbetar med - UPPFYLLELSE

De transportörer som Monta samarbetar med - UPPFYLLELSE

Monta arbetar endast med pålitliga fraktpartners som PostNL, DHL, Budbee, Fedex, Deutsche Post, Trunkrs, UPS, DPD och GLS. Vi har standardiserade IT-länkar med alla dessa transportörer, vilket gör förhandsanmälan, spårningskoder och etikettutskrift problemfritt. Vi samarbetar med alla dessa transportörer för att ge dig, webbplatsägaren, ett val av transportör för att leverera dina beställningar. Naturligtvis diskuterar vi detta med dig och erbjuder råd. Det finns också möjlighet att skicka via flera transportörer, vilket är anledningen till att vi upprätthåller ett så omfattande nätverk av transportörer som vi arbetar med!
Behöver du anpassad lagring för dina webshop-produkter - UPPFYLLELSE?

Behöver du anpassad lagring för dina webshop-produkter - UPPFYLLELSE?

Monta har möjlighet att anpassa lagren efter dina önskemål. Du betalar självklart bara för de lagringsplatser som du faktiskt använder. Är du lika entusiastisk som vi över möjligheterna med webbutikslagring? Tveka inte att kontakta oss och fråga utan förpliktelse om möjligheterna att anpassa lager för webbutiker. Vi hjälper gärna till att ta fram ett skräddarsytt erbjudande så att du får en tydlig bild av kostnaderna. Vi hjälper dig gärna att skapa utrymme och hitta en passande lösning.
Välj att skicka produkter själv eller välja uppfyllelse - UPPFYLLELSE

Välj att skicka produkter själv eller välja uppfyllelse - UPPFYLLELSE

Beslutet att själv skicka beställningar kan leda till tidskrävande arbete, vilket också kan vara ganska stressande. Detta beror på att du behöver köpa och underhålla programvara, ordna med transportörer och kontinuerligt övervaka all denna aktivitet. Om du väljer att använda Montas uppfyllningstjänster kan vi avlasta dig från alla dina bekymmer angående webshop-logistik. Och allt detta till ett garanterat bästa pris-kvalitetsförhållande. Vi arbetar med ett brett utbud av transportörer och kan koppla till nästan vilket webshop-system som helst. Tack vare webshop-länken får du realtidsinsikt i ditt lager, dygnet runt. Med vår smarta instrumentpanel får du också en noggrann och detaljerad översikt över en rad viktiga data, såsom dina bästsäljare och produkter med minskat lagerbehov. Din webshop kommer att fungera med hjälp av pålitlig logistik.
Exakt - UPPFYLLELSE

Exakt - UPPFYLLELSE

Noggrann lagerhantering är avgörande på Monta. Vi uppnår ett 100 procentigt pålitligt lager genom att noggrant registrera alla steg i logistikprocessen: Vid mottagandet av varorna; Vid bearbetning; Vid skada eller fel.
Snabb hantering av returer - UPPFYLLELSE

Snabb hantering av returer - UPPFYLLELSE

Kunder blir nöjda kunder när deras returer snabbt accepteras och de får sina pengar tillbaka snabbt. Men när de upplever att returlogistiken kräver mycket ansträngning och/eller tid, kan kunderna bli irriterade och aldrig köpa från dig igen. Det är därför det är viktigt att ha effektiva returlogistik på plats – eller att outsourca dina returer till en partner som kan hantera dem effektivt för dig. Om du outsourcar din uppfyllelse till Monta har du två alternativ för att hantera dina returer. Du kan välja att låta oss hantera returerna för dig, eller så kan du göra det själv via vårt system för Return Management Authorisation. Läs mer om dessa två alternativ nedan.
Vad vi behöver från dig som kund - UPPFYLLELSE

Vad vi behöver från dig som kund - UPPFYLLELSE

Innan vi kan ta emot webbutikens varor och göra dem tillgängliga för frakt så snabbt som möjligt (även kallat "Inbounding"), måste vi ha korrekt produktinformation. Vi behöver minst artikelnumret (SKU – Stock Keeping Unit), beskrivningen och en streckkod. Dessutom måste våra kunder kunna skapa en "Inbound-prognos", det vill säga ange vilken dag varorna kommer att levereras och vilka mängder vi kan förvänta oss. Denna information kan till exempel automatiskt överföras till oss via en anslutning eller göras synlig på Monta-portalen.
Lägg till produkter vid slutkontrollen - UPPFYLLELSE

Lägg till produkter vid slutkontrollen - UPPFYLLELSE

På Monta finns möjligheten att lägga till extra artiklar vid förpackning av produkter. På så sätt kan du som webbshop skicka riktad reklam. Till exempel en liten gåva eller en rabattkupong för en uppföljningsbeställning. Eftersom dessa produkter läggs till i efterhand görs inga fel när man kör runt med plockvagnen – inte konstigt att vi har en prestationsgaranti på 99,98 %. Efter plockningen kontrolleras varje sändning en gång till vid vår E-Check-kontrollpunkt innan varorna packas. Även här kontrolleras alla streckkoder noggrant, så att du kan lita på oss! Dessutom är det möjligt att registrera serienumret. För elektronik registreras serienumret som standard. Detta nummer är unikt för varje enhet. Vi säkerställer att serienumret registreras med utgående sändning, alltså när beställningen
Portal för åtkomst till relevanta webbutiksdata - UPPFYLLELSE

Portal för åtkomst till relevanta webbutiksdata - UPPFYLLELSE

Vi har en egen webshop-dashboard: Monta portal, där du har realtidsinsikt i varumottagning, lagerinformation, orderhantering, frakt, returer och annan relevant data. Webshop-länk till transportörer Naturligtvis kan vi koppla din webshop till olika transportörer via Monta-portalen. För frakt av webshop-beställningar har vi standardoperativa länkar med olika transportörer, vilket möjliggör förhandsmeddelanden, fraktetiketter och spårningsinformation för en problemfri implementering.
Returlogistik via Monta - UPPFYLLELSE

Returlogistik via Monta - UPPFYLLELSE

Monta tar emot returer från olika distributörer dagligen. Returer behandlas av oss inom 48 timmar efter mottagandet. Så här hanterar vi returer från din webbshop: Paketet accepteras; Om den ursprungliga följesedeln är inkluderad, skannas den; Om inte, används adressuppgifterna för att identifiera den ursprungliga beställningen; Varorna packas upp, inspekteras och registreras; Uppföljningsåtgärder utförs enligt ett förutbestämt protokoll. Det finns ytterligare alternativ för att hantera returer: Ett foto kan tas av varje retur (denna bild kommer sedan att finnas tillgänglig på Monta-portalen). Ett e-postmeddelande kan skickas till slutanvändaren för att informera dem om att returerna har mottagits. Detta meddelande kan anpassas, om så önskas. Till exempel kan kunden meddelas att returerna har godkänts och att betalning eller den nya produkten kommer att betalas eller skickas samma dag. Vår returlogistik säkerställer att slutanvändarna hålls fullt informerade, något som kommer att generera fler positiva recensioner.
En perfekt integration av nätbutiken är avgörande - UPPFYLLELSE

En perfekt integration av nätbutiken är avgörande - UPPFYLLELSE

Fullständig kommunikation för orderhantering via Monta-portalen. Meningsfulla ledningsinformationer för bland annat trendanalyser. Vi erbjuder skräddarsydda rapporter så att du kan se exakt den information som är relevant för dig. Kopplingen av leveranstjänster med vår portal: Du kan till exempel se fraktinformation och spårningsdata. Anslutningen av din webbshop-programvara till vår portal för realtidsöverföring av beställningar.
Webshoplänk för automatisk orderhantering - UPPFYLLELSE

Webshoplänk för automatisk orderhantering - UPPFYLLELSE

Oavsett om du använder välkända webbshopplattformar som Shopify och WooCommerce, eller säljer via Zalando, Amazon eller en WooCommerce-webbplats; kan vi skapa en länk för alla typer av webbshoppar. Även om du använder en okänd webbshopplattform kan våra IT-specialister etablera en länk för dig.
Kostnaderna för lagring av din webbshop - UPPFYLLELSE

Kostnaderna för lagring av din webbshop - UPPFYLLELSE

Kostnaderna för lagring av din webbshop beror främst på de artiklar du vill lagra och det genomsnittliga antalet beställningar per dag. Monta erbjuder All-in-Fulfillment, så att du inte längre behöver oroa dig för logistiken. Vi hanterar även returer om du vill outsourca dem till oss, och vi erbjuder en skarp cut-off-tid samt många andra tjänster. Nyfiken på möjligheterna? Kontakta oss! Du får ett skräddarsytt och icke-bindande erbjudande från oss – överskådligt och transparent.
Outsourcing av förpackning - UPPFYLLELSE

Outsourcing av förpackning - UPPFYLLELSE

Att paketera webshopbeställningar är en oumbärlig del av uppfyllnadsprocessen. Tack vare många års erfarenhet vet vi hur man paketerar snabbt och noggrant. Vill du outsourca denna webshopuppgift så att du kan fokusera på andra företagsaktiviteter? Välj då Montas uppfyllnadsalternativ! Outsourcing av paketering till en uppfyllnadspartner med många års erfarenhet Snabb och försiktig paketering av dina produkter Lägg till något extra i varje beställning, som en rabattkupong eller ett kort som visar en förhandstitt på den nya kollektionen Vi arbetar med personer på distans från arbetsmarknaden för att paketera produkter
Varumottagning med FEFO/FIFO-metoden - UPPFYLLELSE

Varumottagning med FEFO/FIFO-metoden - UPPFYLLELSE

Varje Monta-kund har valet mellan två metoder: FIFO och FEFO. FIFO (First In, First Out) innebär att de varor som bokas och lagras först också bearbetas och plockas först av teamet för orderhantering. Detta säkerställer en hög varuväxling, till exempel vid säsongsprodukter. FEFO (First Expired, First Out) innebär att de varor som går ut först plockas ut först, även om de till exempel anländer senare än en annan batch vid varumottagningen. Detta säkerställer kvaliteten på dina produkter, vilket direkt påverkar kundnöjdheten. Söker du en fulfillment-leverantör som erbjuder ett FEFO- eller FIFO-lagerprincip? Monta erbjuder båda alternativen! Vilket lagerprincip som används beror helt på dina behov.
Extra vid Varumottagning: Registrering av Batchnummer för Återkallningsåtgärder - UPPFYLLELSE

Extra vid Varumottagning: Registrering av Batchnummer för Återkallningsåtgärder - UPPFYLLELSE

Vid varuinlämning av varumottagningsteamet kan även batchnummer registreras. Detta är särskilt praktiskt för livsmedel (& kosttillskott) och elektronik. Om en återkallelse är nödvändig kan artiklar enkelt spåras och konsumenter informeras.
Portal för Åtkomst till Relevanta Webshopdata - UPPFYLLELSE

Portal för Åtkomst till Relevanta Webshopdata - UPPFYLLELSE

Vi har vår egen webbshop-dashbord: Genom Monta-portalen får du i realtid insikter om varumottagning, lagerinformation, orderhantering, frakt, returer och annan intressant data. Webbshop-anslutning med leveranstjänster Självklart kan vi koppla din webbshop till olika leveranstjänster via Monta-portalen. För frakt av webbshop-beställningar har vi standardanslutningar med olika leveranstjänster, så att förhandsmeddelanden, fraktetiketter och spårningsinformation enkelt kan hanteras.
Olika alternativ för webshoplagring - UPPFYLLELSE

Olika alternativ för webshoplagring - UPPFYLLELSE

Självklart är lagringsalternativen för din webshop extremt mångsidiga. Det finns mycket få artiklar för vilka vi inte kan erbjuda en lösning. Vi kan till och med lagra lyxprodukter, eller produkter som behöver förvaras under särskilda förhållanden i något av våra lager. Eller produkter som antingen är mycket små eller mycket stora. Monta kan alltid erbjuda en lösning. Dessutom är kostnaderna för denna typ av lösning ofta billigare i relativa termer på grund av de fördelar som Monta kan erbjuda som ett stort uppfyllnadsföretag. Säljer du lyxprodukter som dyra parfymer eller elektronik (även kända som 'high care products')? Säkerhet är den högsta prioriteten för dessa produkter i lagring. Dessa produkter lagras med den högsta säkerhetsnivån, känd som Borg 4. De har ytterligare säkerhetsutrustning inom helt inhägnade områden vid våra nederländska uppfyllnadscenter. Åtkomstkontroll är en del av standardproceduren, och en strikt åtkomstkontroll.
Varumottagning extra: Registrering av bäst före-datum för livsmedelsprodukter - UPPFYLLELSE

Varumottagning extra: Registrering av bäst före-datum för livsmedelsprodukter - UPPFYLLELSE

När varor tas emot kan vi ta extra hänsyn genom att registrera bäst före-datum. Detta är idealiskt för hantering av livsmedelsprodukter; såsom livsmedel och kosttillskott. Monta registrerar bäst före-datum för dessa produkter vid mottagandet. Denna typ av produkter kan inte skickas till kunder om de a) inte har ett batchnummer eller b) om bäst före-datumet har passerat. Livsmedelsprodukter kan också ha in- och utgående perioder; med andra ord när dessa produkter inte längre kan tas emot eller skickas av Monta. Det är kundens ansvar att övervaka vilka bäst före-datum som snart går ut. Detta visas tydligt i Monta-portalen rapporter. Dessa rapporter kan också skickas automatiskt via e-post.
Montas varumottagningsprocedur - UPPFYLLELSE

Montas varumottagningsprocedur - UPPFYLLELSE

Monta har satt som mål att kontrollera, tilldela en lagerplats och registrera de mottagna varorna inom två timmar. Denna process övervakas ständigt. Våra arbetsrutiner säkerställer att dina produkter är tillgängliga för försäljning så snabbt som möjligt under mottagningsprocessen. Efter att mottagningsprocessen har slutförts skannas den ursprungliga följesedeln och skickas automatiskt via e-post till dig. Alla produkter vi tar emot fotograferas. Dessa foton kan nås via den onlineportal.
Olika Alternativ för Webshop Uppfyllelse

Olika Alternativ för Webshop Uppfyllelse

Självklart erbjuder vi olika alternativ för lagring för din webbutik. Det finns nästan inga artiklar för vilka vi inte kan erbjuda en lösning. Detta gäller även för lyxprodukter eller varor som har särskilda krav på lagring. Oavsett om en produkt är mycket liten eller mycket stor: Monta erbjuder alltid en lösning. Dessutom är kostnaderna för en sådan lösning ofta betydligt lägre tack vare de fördelar som Monta som stor fulfillment-leverantör kan erbjuda. Säljer du lyxprodukter som dyra parfymer eller elektronik (även kallade "High Care-produkter")? Då står säkerheten i första hand när det gäller lagring av dessa produkter. Dessa produkter lagras med högsta säkerhet, kallad skyddsklass 4. Det handlar om helt slutna utrymmen i våra logistikcenter i Nederländerna med extra säkerhetsutrustning.
SEO Silver - Google ranking 50 nyckelords paket

SEO Silver - Google ranking 50 nyckelords paket

SEO Zilver är det ultimata paketet för sökmotoroptimering för företag med starkt konkurrerande webbplatser och webbshoppar! Förbättra nu synligheten av din webbplats på de 50 viktigaste sökorden hos Google! Fler onlinebesökare och ökad omsättning samt bättre tillgång till din målgrupp! (Inkluderar 24 timmars fullständig support!) 1. SEO-analys av webbplats och webbsidor 2. Metatag-kontroll för validering av sökord 3. Innehållskontroll för validering av sökord 4. Optimeringstips för webbsidor och sökord 5. SEO-redigerare (validering av viktiga taggar) 6. Länkgranskare för URL:er och bilder 7. SERP-kontroll (Google rankingkontroll) 8. Domänauktoritetkontroll (DA + PA) 9. 50 Google-optimerade landningssidor 10. Maximalt 50 nyckelord/sökord. 11. 50 DA 40+ 100% Google-säkra backlinks till din webbplats. 12. 50 Alexa topp 100 webbplatser backlinks till din webbplats. 13. 1000 Google Point Maps 50 km regional synlighet. 14. 24 timmars fullständig SEO-expertstöd.