Produkter för kundservice (33)

Kablage - På TAIA gör vi skräddarsydda kablage baserat på våra kunders förslag.

Kablage - På TAIA gör vi skräddarsydda kablage baserat på våra kunders förslag.

De vanligaste processerna inom skräddarsydd kablage: - Klippning, avskalning och tennning av enledare av olika sektioner. - Montering av kabelstammar, förmonteringar och skräddarsydda monteringar.
Skräddarsydda tjänster - Projektimplementering, rådgivning och utbildning, skapande av multimedieelement

Skräddarsydda tjänster - Projektimplementering, rådgivning och utbildning, skapande av multimedieelement

{"3. Utbildning i verktygen":"- Utbilda era team i verktygen för blended learning\n- Stöd och rådgivning","Portal för skapande av multimediaelement":"För att kontrollera er egen e-learningstudie för skapande av multimediaelement. Få tillgång till vår självbetjäningsportal och skapa objekt, maskotar, röstöverlägg, etc.","1. Implementering av era e-learning verktyg":"Dra nytta av professionalismen hos vårt team för att implementera e-doceo-lösningen (LMS- och LCMS-plattform) i ert informationssystem. Vi studerar tillsammans med er organisationen av era team och konfigurerar applikationerna på det mest lämpliga sättet för era behov och skyldigheter. Beroende på er konfiguration installerar vi de nödvändiga gränssnitten för korrekt kommunikation mellan de olika datorsystemen.","2. Ingenjörskonst och e-learning":"Både vid extern och intern outsourcing: räkna med stödet från vår avdelning för e-learning ingenjörskonst."}
Multikanal kundservice - Vi tar hand om ditt varumärkes image på alla dess kanaler

Multikanal kundservice - Vi tar hand om ditt varumärkes image på alla dess kanaler

Inte bara för att de traditionella kanalerna har gett plats åt en kundservice 360º där man kan kommunicera med varumärket när som helst och från vilket medium som helst, utan också för att tonen och stilen i kommunikationen i många fall har utvecklats.