Produkter för marknad (520)

Marknadsstudie tryckfärger – Världen (5:e upplagan) - Aktuell branschanalys och marknadsdata om tryckfärger

Marknadsstudie tryckfärger – Världen (5:e upplagan) - Aktuell branschanalys och marknadsdata om tryckfärger

Den senaste, redan femte utgåvan av Ceresana-studien om världsmarknaden för tryckfärger förutspår att den totala konsumtionen av tryckfärger kommer att växa med i genomsnitt 1,0 % årligen fram till år 2033. Det finns dock enorma skillnader mellan olika länder, användningsområden och trycktekniker. Den aktuella marknadsrapporten listar för första gången detaljerat för offset-, flexo- och andra trycktekniker i överskådliga tabeller hur många ton tryckfärger som används inom olika tillämpningsområden. Tillväxten på marknaden för tryckfärger drivs särskilt av den blomstrande e-handeln med sina förpackningar av flexibla plaster och wellpapp. Den nya marknadsöversikten från Ceresana ger konkreta siffror för de olika typerna av tryckfärger, till exempel för konsumtionen av inkjet-tryckfärger inom segmentet etiketttryck. Upplaga: 5 Sidor: 490 Länderprofiler: 17 Företagsprofiler: 56 Publikation: Augusti 2024
Stå högst upp på Google och se bra ut: Sökmotoroptimering (SEO) gjort enkelt med Web360.

Stå högst upp på Google och se bra ut: Sökmotoroptimering (SEO) gjort enkelt med Web360.

Ett professionellt utseende för nya och befintliga kunder, fler förfrågningar från webben. Syns på Google och bli hittad. Sökmotoroptimering (SEO) med Web360.
Prestandamarknadsföring

Prestandamarknadsföring

Med en skräddarsydd online marknadsföringsstrategi fångas målgruppens uppmärksamhet – mätbar och effektiv.
Kundsegmentering E-Lärande - Professionell Utbildning

Kundsegmentering E-Lärande - Professionell Utbildning

{"E-LEARNING AUFBAU:":"E-LEARNING STRUKTUR:","Lektion 8: Praktische Tipps zur Umsetzung":"Lektion 8: Praktiska tips för genomförande","Lektion 4: Kundenintelligenz-Anwendungsfälle":"Lektion 4: Användningsfall för kundintelligens","Ausblick: Unterstützung bei der Umsetzung":"Framåtblick: Stöd vid genomförande","-Erfolgsbewährte Taktiken zur Umsetzung":"-Beprövade taktiker för genomförande","E-LEARNING FEATURES:":"E-LEARNING FUNKTIONER:","-Verbessern Sie Ihr datengetriebenes Kundenverständnis":"-Förbättra din datadrivna kundförståelse","-Hochinteraktives 6-stündiges Training":"-Höginteraktiv 6-timmars träning","-Fokussieren Sie Ihre Vertriebsteams auf Ihre absoluten Top-Kunden":"-Fokusera dina säljteam på dina absolut bästa kunder","Lektion 5: Kundensegmentierungs-Grundlagen":"Lektion 5: Grunderna i kundsegmentering","-Professionelles Zertifikat nach Abschluss":"-Professionellt certifikat efter avslut","Lektion 6: Kundensegmentierungs-Modell":"Lektion 6: Kundsegmenteringsmodell","-Einmaliger Kauf - kein Abonnement":"-Engångsköp - inget abonnemang","Lektion 1: Kundenintelligenz-Grundlagen":"Lektion 1: Grunderna i kundintelligens","Lektion 3: Kundenintelligenz-Datenpool":"Lektion 3: Kundintelligensdatabas","WAS SIE IN DIESEM E-LEARNING LERNEN:":"VAD DU KOMMER ATT LÄRA DIG I DENNA E-LEARNING:","-24/7 Zugang über Online-Account":"-24/7 tillgång via onlinekonto","Lektion 9: Abschlussquiz":"Lektion 9: Avslutande quiz","-Entwickeln Sie Maßnahmen zur Wertschöpfungssteigerung":"-Utveckla åtgärder för att öka värdeskapandet","Lektion 2: Kundenintelligenz-Prozess":"Lektion 2: Kundintelligensprocessen","Lektion 7: Segmentspezifische Vertriebsmaßnahmen":"Lektion 7: Segment-specifika försäljningsåtgärder","-Entwickelt von erfahrenen Sales-Experten":"-Utvecklat av erfarna försäljningsexperter"}
Kontinuerlig Sökmotoroptimering (SEO)

Kontinuerlig Sökmotoroptimering (SEO)

Löpande optimering av din hemsida så att sökmotorer kan analysera och bedöma den på bästa sätt. Målet är att placera nyckelord(i) i TOP10 av Googles sökresultat. - Löpande optimering av TITLE-taggar och ALT-attribut - Kontinuerlig länkbyggnad för att stärka de nyckelord som ska optimeras - Ständig konkurrentanalys - Detaljerad analys av den aktuella Google-ranking och skickande av en månadsrapport Antal: 3 sökord Månadsavgift (netto): 59,- Euro
Sökmotoroptimering & SEO

Sökmotoroptimering & SEO

Sökmotoroptimering måste tillämpas konsekvent och omfattande på en webbplats. Sökmotoroptimering & Marknadsföring En modern webbplats fungerar numera som mer än bara en ren presentationsplattform på internet. Sökmotoroptimering (även kallad SEO = Search Engine Optimization) är grunden för en bra placering på de främsta platserna i de vanliga sökmotorerna som Google, Yahoo och Bing, och garanterar därmed en mätbar ökning av besökare på din webbplats. Eftersom det ofta är endast sida 1 på Google som verkligen får uppmärksamhet, hjälper det inte att med lite optimering klättra från sida 5 till sida 4. Tjänster: Skapande av nyckelordslistor, innehållsmässig sökmotoroptimering, produktforskning och online-redigering, användbarhetsundersökning, online-samarbeten, målgruppsanalys, sökmotormarknadsföring och prestationsmarknadsföring.
Sökmotormarknadsföring (SEM/SEA)

Sökmotormarknadsföring (SEM/SEA)

Effektiv sökmotormarknadsföring (SEA/SEM) för din affärsframgång. Vi planerar dina reklamskampanjer.
Marknadsstudie av biobaserade lim - Ceresana har undersökt marknaden för lim tillverkade av förnybara råvaror

Marknadsstudie av biobaserade lim - Ceresana har undersökt marknaden för lim tillverkade av förnybara råvaror

Kapitel 1 erbjuder en omfattande presentation och analys av den globala marknaden för biobaserade lim - inklusive prognoser fram till 2032: För världens regioner Västra och Östra Europa, Nordamerika, Sydamerika, Asien-Stillahavsområdet, Mellanöstern och Afrika presenteras utvecklingen av konsumtion och försäljning. I kapitel 2 granskas de 16 länder med den största försäljningen av biolimm individuellt. Här presenteras konsumtion och försäljning för varje land. Dessutom delas försäljningen upp efter olika användningsområden för lim: Papper, förpackningar, byggindustri, träbearbetning och övriga tillämpningar. Kapitel 3 erbjuder användbara företagsprofiler för de mest betydande tillverkarna av biolimm, överskådligt indelade efter kontaktinformation, försäljning, vinst, produktutbud, produktionsanläggningar och kort profil. Utförliga profiler ges av 36 tillverkare. Sidor: 170 Länderprofiler: 16 Företagsprofiler: 36 Upplaga: 1 Publicering: Juni 2023
Marknadsstudie av bioplastfilmer - Aktuella marknadsdata om bioplastfilmer

Marknadsstudie av bioplastfilmer - Aktuella marknadsdata om bioplastfilmer

Ceresana har undersökt världsmarknaden för filmer av bioplast: Kapitel 1 erbjuder en omfattande analys av världsmarknaden för biobaserade plastfilmer - inklusive prognoser fram till 2032: För regionerna Europa, Nordamerika, Asien-Stillahavsområdet och resten av världen undersöks utvecklingen av konsumtion och omsättning. I kapitel 2 granskas de 11 länder med den största konsumtionen och omsättningen av filmer individuellt. Konsumtionen delas upp efter tillämpningsområde: livsmedelsförpackningar, förpackningar för konsumentprodukter, övriga förpackningar, agrarfilmer och övriga filmer. Marknadsstudien tillhandahåller data om olika typer av bioplast i filmer: polymjölksyra (PLA), stärkelsebaserade plaster, övriga biologiskt nedbrytbara plaster, biobaserade men icke biologiskt nedbrytbara plaster. Kapitel 3 erbjuder användbara företagsprofiler för de mest betydande tillverkarna av filmer av bioplast.
Enkelt uppnå mer synlighet: Sökmotormarknadsföring (SEA/SEM) med Web360.

Enkelt uppnå mer synlighet: Sökmotormarknadsföring (SEA/SEM) med Web360.

Öka din synlighet för nya och befintliga kunder och generera värdefulla förfrågningar inom den relevanta målgruppen - med Web360-paketet som är speciellt utformat för sökmotormarknadsföring (SEA/SEM)