Produkter för onlineaffärer (3)

Internetmarknadsföring - Online marknadsföringsstrategi

Internetmarknadsföring - Online marknadsföringsstrategi

Som ett erfaret SEO-företag behärskar vi alla aspekter av online marknadsföring, även kallad internetmarknadsföring. Förutom optimeringsaspekter har vi mycket erfarna redaktörer för att skriva SEO-texter för varje tjänst eller produkt. En bra text bör både uppskattas av webbplatsbesökaren och sökmotorn, och dess läsbarhet bidrar till synlighet samt leder till potentiella kunder och/eller onlineköp. Vid online marknadsföring är det avgörande att rätt val och strategi fastställs i förväg. Frågorna som måste besvaras innan är: Vem är min målgrupp? Vilka (nyckelord) vill jag vara synlig på? Är miljön (webbplatsen) användarvänlig när det gäller den information som du som företag vill förmedla? Den rätta internetmarknadsföringsstrategin genererar mer onlineverksamhet och leads! Den online konkurrensen är enorm, men du kan definitivt dra nytta av detta. Använd sociala mediekanaler som Facebook, Twitter, Instagram etc. för att stödja din företagswebbplats.
Språkträning på 18 språk - Gruppkurser och skräddarsydd utbildning

Språkträning på 18 språk - Gruppkurser och skräddarsydd utbildning

Vill du utöka dina språkkunskaper? På In’to kan du lära dig 18 olika språk. Från engelska till japanska, från spanska till svenska och nederländsk teckenspråk. Alltid med vägledning av en kvalificerad lärare. In’to erbjuder olika möjligheter att lära sig språk. Från gruppkurser på campus eller online till intensiva program och skräddarsydda utbildningar för individer eller team.
Konverteringsoptimering - CRO Online Företag

Konverteringsoptimering - CRO Online Företag

Med konverteringsoptimering får du mer avkastning från dina webbplatsbesökare! Call to action från besökare till kund! Våra CRO-konverteringsspecialister ger gärna råd, och vad e-business och e-marketing kan betyda för din organisation! Definition: Konverteringsoptimering, även kallad CRO, är en cyklisk process med en uppsättning aktiviteter som syftar till att maximera antalet konverteringar på en webbplats eller applikation från besök till lead eller köp. 1. Locka och uppmana webbplatsbesökare till köp. 2. Bygga in psykologiska steg på en webbplats (försäljningsstrategier). 3. Justera layouten på en webbplats. 4. Placera en tydlig call-to-action. 5. Förbättra användarvänligheten på en webbplats. 6. Öka hastigheten på webbplatsen. * Kundservice för att effektivt hantera frågor och klagomål. Google-topprankning och konvertering går alltid hand i hand för att maximera den slutliga avkastningen (return on investment ROI).