Produkter för relationshantering (9)

Support- och Incidenthanteringsdisk - Integrerad Begäran och Incidenthanteringstjänst

Support- och Incidenthanteringsdisk - Integrerad Begäran och Incidenthanteringstjänst

Tjänsten för Integrerad Hantering av Förfrågningar och Incidenter (SGIDI) centraliserar hanteringen av användarförfrågningar och incidenter, vilket säkerställer ett snabbt och effektivt svar. Den är strukturerad i tre supportnivåer, där den hanterar enkla problem på nivå 1, mer komplexa ärenden på nivå 2 och kritiska incidenter på nivå 3. Processen inkluderar inlämning, klassificering, tilldelning, uppföljning, lösning och stängning av ärenden, med regelbunden kommunikation med användarna. De verktyg som används inkluderar ärendehanteringssystem, kunskapsbaser, kommunikationsplattformar och övervakningssystem. Prestandan mäts med indikatorer som svarstid och lösningstid, samt användartillfredsställelse. SGIDI förbättrar effektiviteten, minskar avbrott och säkerställer fullständig transparens och spårbarhet, vilket spelar en avgörande roll i den effektiva hanteringen av organisationens informationsteknologi.
CRM & Försäljningsstöd - Strategi och Integration

CRM & Försäljningsstöd - Strategi och Integration

Att implementera ett CRM-verktyg är ett av de mest strukturerande projekten för ett företag. Genom att samla all information du har om dina kunder och prospekter kan det hjälpa dig att snabbt öka din försäljningsprestanda samtidigt som du förbättrar kundupplevelsen. Genom att ha tillgång till alla typer av prestationsindikatorer kan du kontinuerligt förbättra din marknadsförings- och försäljningsstrategi.
ACT! - CRM-programvara

ACT! - CRM-programvara

ACT! är programvaran för kontaktledning som används av miljontals små och medelstora företag och hyllas av experter. Programvaran ACT! är det mest sålda verktyget för hantering av prospekt i världen. Denna kraftfulla lösning hjälper dig och ditt team genom hela försäljningscykeln och kundrelationen.
Enterprise Resource Planning-programvara - Förvaltningsprogramvara (ERP, CRM, Lön, HR, BI)

Enterprise Resource Planning-programvara - Förvaltningsprogramvara (ERP, CRM, Lön, HR, BI)

Affärssystem (ERP, CRM, Lön, HR, BI & Beslutsstöd) Under flera år har affärssystem (PGI) inte längre varit reserverade enbart för stora företag. Små och medelstora företag (SME) har nu ett brett utbud av lösningar som är anpassade till deras investeringskapacitet och som kan installeras snabbt (inom två till tre månader för de enklaste exemplen). För att hjälpa företag att möta denna utmaning har ADONIS valt ut ledande leverantörer på sina marknader, vilket gör att vi kan garantera att SME gör rätt val av en hållbar lösning i framkant av teknologiska framsteg. VÅRA LÖSNINGAR Den funktionella täckningen av de utvalda affärssystemen gör det möjligt att helt och hållet möta alla behov som företagen uttrycker när det gäller: – Affärssystem (ERP/PGI), – Redovisnings- och finanssystem, – Lön, HR och personaladministration, – CRM-system
Prediktiv Uppringare

Prediktiv Uppringare

Kavkoms Predictiv Nummerprogram, en produkt av Kavkoms innovation, gör det möjligt att optimera dina samtalskampanjer. Genom att automatisera numreringen på ett smart sätt ökar den Predictiva Kompositören effektiviteten hos dina agenter. Funktioner: - Anpassningsbar samtalsfrekvens - Manuella samtal - Detektering av telefonsvarare - Visning av nummer - Kvalificering av samtal - Samtalsinspelning - Realtidsövervakning - Multi-kampanj - Multi-plats - Hantering av agenter och privilegier - Tillägg av information på prospektblad - Obegränsade användare - Import och export av kampanjdata - Övergripande statistik, per agent och live - Anpassningsbara fält - Anpassningsbar väntemusik för prospekt - Mallar för SMS och e-post - Skapande av obegränsade kampanjer - Anpassningsbara argument - Återvinning av prospekt - Lyssna på samtal i realtid - Coaching, viskning - Evenemang - Hantering av leads
KUNDRELATION - Den bästa reklamen är en nöjd kund!

KUNDRELATION - Den bästa reklamen är en nöjd kund!

- Kundservice (röst, e-post, chatt) - Teknisk support - Boka möten - Telefonjour • Kundtjänst - Klagomål - Berikning av databaser - Nöjdhetsundersökning - Hantering av beställningar, uppföljning av lager, förberedelse för paketleverans. - Telefonväxel
Integration av ERP- och CRM-lösningar

Integration av ERP- och CRM-lösningar

Vi erbjuder ERP (Enterprise Resource Planning) och CRM (Customer Relationship Management) systemintegreringstjänster för att effektivisera våra kunders affärsprocesser.
Server Bipeers - Budgetet

Server Bipeers - Budgetet

Kommunicera med era servitörer diskret med denna mycket prisvärda och effektiva lösning för att göra servicen mindre stressig. Designad för professionellt bruk, kommer denna produkt att passa lätt in i ert kök, dessutom är den vattentät och hållbar. Era servitörer har valet mellan klocka och/eller bältesklipp. Ring en eller flera servitörer när en rätt är klar, och undvik därmed onödig väntan framför passet. De kan därmed vara mer närvarande hos kunderna! :)
Institutsledning - Komplett Lösning för Institutsledning: Förenkla Din Ledning

Institutsledning - Komplett Lösning för Institutsledning: Förenkla Din Ledning

Prova den kompletta lösningen för frisörsalonger eller andra institutioner gratis och utan förpliktelser: schemaläggning och bokningshantering, kundhantering, betalning, bokföring, obegränsad utbildning.