Produkter för tullklareringsagent (21)

Tull - tjänster

Tull - tjänster

Konsultera våra specialister Våra tullagenter, som kan verka i många länder, är organiserade i sammankopplade tullpooler för att erbjuda dig en optimal servicenivå. Våra experter håller ständigt koll på utvecklingen inom tullverksamheten och lagändringar.
Lagring och tullklarering

Lagring och tullklarering

Vi är tillgängliga för att organisera tullklarering i Serbien och andra länder, lagra dina varor i Serbien och hantera din leveranskedja.
Tullklareringstjänst - Import- och Exportdeklarationer

Tullklareringstjänst - Import- och Exportdeklarationer

TC DOUANE hanterar era tullklareringar för import och export till och från CALAIS/DIEPPE/BOULOGNE SUR MER/LE HAVRE. Vi erbjuder även lösningar via hamnen i BARCELONNE tack vare våra samarbetspartners. Tveka inte att kontakta oss för att hitta den bästa möjliga lösningen via e-post: thierry.coudroy@tcdouane.fr eller per telefon: 0675509926
Outsourcing av import-/exportverksamhet - Tullklarering i Ryssland enligt mäklaravtal

Outsourcing av import-/exportverksamhet - Tullklarering i Ryssland enligt mäklaravtal

Om du har en kund i Ryssland som är redo att köpa dina varor kan vi ordna logistiken till Ryssland, köpa varorna från dig genom vårt ryska företag, betala tullavgifter å dina/ din kunds vägnar, ordna certifiering om det behövs, klarera det vid ryska tullen och sedan leverera till din kunds dörr. Så vi agerar som handelsagent. Detta behövs när din kund i Ryssland inte är redo eller inte vet hur man ordnar alla importformaliteter i Ryssland. Våra individuella lösningar fokuserar på våra kunders behov, och vi strävar efter att erbjuda ett fullständigt utbud av tjänster för export och import till och från Ryssland. Outsourcing, Logistikoutsourcing, Utlandsoutsourcing, handelsagent, klarering på mäklarens kontrakt, importföretag, exportföretag, ryskt importföretag, outsourcade tulltjänster
Byråtjänster

Byråtjänster

De tjänster som erbjuds av Vasileiadis Shipping Agency är utformade för att möta varje behov hos sina kunder. Med fokus på pålitlighet och hög kvalitet inkluderar dessa tjänster organiseringen av alla nödvändiga processer för en smidig drift av fartygen i de grekiska hamnarna. Företaget tar hand om kommunikationen med de behöriga myndigheterna, genomförandet av tullformaliteter samt tillhandahållandet av certifikat och tillstånd som krävs för en säker och effektiv hantering av fartygen.
Sekretariatstjänster - tjänst

Sekretariatstjänster - tjänst

Westside erbjuder en "Sekretariatstjänst" till sina kunder. Denna typ av tjänst är utbredd och används flitigt i Europa. Populariteten för en sådan tjänst är väl motiverad – den är bekväm och billig. Vi erbjuder sekretariatstjänster som motsvarar internationella standarder. Tjänster som erbjuds: - Beviljande av rätten för kunden att använda en juridisk adress i Moskva eller i Moskva-regionen (för att ange denna adress i bolagsdokument, ange denna adress som postadress, etc.); - Mottagning av inkommande korrespondens för kunden; - På kundens begäran tillhandahåller vi: Arbetsytor med all nödvändig kontorsutrustning; - Konferensrum (för att hålla aktieägarmöten, styrelsemöten, årsmöten/extra möten, presentationer, förhandlingar, etc.).
Bästa referensarbetsgivare i Tunisien

Bästa referensarbetsgivare i Tunisien

En referensarbetsgivare i Tunisien syftar på ett företag eller en organisation som utmärker sig genom sina exemplariska metoder inom personalhantering, sin respekt för sociala normer och sitt stöd för professionell utveckling. Dessa arbetsgivare hyllas ofta för sitt sociala ansvar, sin förmåga att integrera unga på arbetsmarknaden och sin uppmärksamhet på medarbetarnas välbefinnande. Det kan handla om stora koncerner, offentliga institutioner eller företag som är certifierade för sina åtaganden inom hantering och arbetsvillkor.
Säkerhetsagent

Säkerhetsagent

Våra erfarna säkerhetsagenter säkerställer skyddet av egendom och personer. Deras uppdrag består av att kontrollera och filtrera in- och utgångar för personer, fordon och paket, men också att utföra övervakningsrundor, registrera identiteter, kontrollera giltigheten av ID-kort, verifiera behörigheter, etc. De kan även vägleda och följa besökare på mässor, utställningar och andra platser... För mottagning och kontroll av personalens tillgångar erbjuder vi säkerhetslösningar baserade på era behov. En agent kommer att utföra övervakningsrundor på plats enligt gällande instruktioner, hantera avvikelser samt säkerhetsrelaterade ärenden. Han kommer att använda de system som finns tillgängliga och säkerställa hanteringen av larm.
Rekryteringsbyrå

Rekryteringsbyrå

Från tekniker till chef, hittar vi pärlorna för dig. Experter som förstår dina utmaningar och din verklighet. En transparent modell, utan överraskningar, anpassad efter dina behov och din budget.
Certifiering - Certifieringsföretag

Certifiering - Certifieringsföretag

Å ena sidan har etableringen av system för certifiering av produkter och tjänster visat sig vara mycket effektivt för att skapa direkt kontakt med konsumenter, å andra sidan för att ge en trygghet för konsumenterna. Idag pågår certifieringsarbete för produkter och tjänster i många länder runt om i världen, särskilt i EU-länderna. I Europa utvecklar International Organization for Standardization och i vårt land Turkish Standards Institute standarder för att säkerställa att företag som producerar varor eller tjänster följer standarder och erbjuder kvalitativa produkter och tjänster till konsumenterna. Genom dessa standarder ökar medvetenheten om kvalitet och standardöverensstämmelse hos tillverkande företag, samtidigt som konsumenternas säkerhet och trygghet för liv och egendom säkerställs. Dessutom skapas möjligheter för konsumenterna att göra val i sin strävan efter pålitliga produkter och tjänster, vilket förhindrar att de blir lurade när det gäller kvalitet.
Säkerhetsföretag

Säkerhetsföretag

Vår erfarenhet, kompetens och professionalism är de största styrkorna i vårt företag. Vi står till ditt förfogande för att svara på alla dina förfrågningar om evenemangssäkerhet, både i Frankrike och utomlands.
KUNDENHET OCH SUPPORT - Inkommande och utgående samtal

KUNDENHET OCH SUPPORT - Inkommande och utgående samtal

“Var alltid där, alltid hjälp” KUND SERVICE OCH KUNDVÅRD Vi har alla sagt eller hört frasen: "deras produkt är bra men det som saknas hos dem är servicen". Utöver att lösa problem på ett enkelt, snabbt och effektivt sätt handlar det om att erbjuda en unik upplevelse för dina kunder när de kontaktar dig. Ubinaweb utvecklar sina tjänster utifrån en extremt hög standard för kundservice. För det räcker inte längre med nöjda kunder; om du verkligen vill att ditt företag ska sticka ut, måste du skapa hängivna och entusiastiska fans: - Personlig kontakt, - Effektiv hantering från första kontakten, - Ultra kvalitativ behandling, - Bekräftelse av nöjdhet. DEFINITION AV UBINAWEB'S TJÄNSTER - Outsourcing av callcenter, kundsupport och kundassistans. - Underleverans av callcenter, kundsupport, kundassistans och telefonförsäljning.
Online körkort

Online körkort

"Prawo Jazdy Online" är en modern tjänst som erbjuder bekväma, snabba och lagliga lösningar för att få, förnya och uppdatera det polska körkortet. Vi erbjuder hjälp med körkortsprov för kategori B, inklusive tester för körkort kategori B, teori och praktik, och vi garanterar tydliga priser för kurser samt fullt stöd under hela processen. Vårt erbjudande inkluderar även tjänster för personer som vill få körkort utan traditionella prov eller förnya sina rättigheter. Tack vare vår plattform kan kunder enkelt kontakta oss via WhatsApp eller e-post för att få svar på alla frågor relaterade till processen för att skaffa körkort. Licenser utfärdas snabbt, vanligtvis inom 4-7 dagar. Nyckelord: "prawo jazdy online", "prawo jazdy Warszawa", "testy na prawo jazdy", "ile kosztuje prawo jazdy", "egzamin na prawo jazdy kat. B", "prawo jazdy bez egzaminu", "kurs prawa jazdy kat. B", "cena prawa jazdy" Sociala medier: Facebook Instagram X Vi inbjuder dig att kontakta oss för att få mer information och börja din väg mot att skaffa ditt körkort utan onödiga formaliteter och stress!
Säkerhetssystem

Säkerhetssystem

De säkerhetssystem som erbjuds av 2S SECURITE är utformade för att ge optimal skydd för våra kunder. Vi använder den senaste teknologin för att utveckla skräddarsydda säkerhetslösningar som är anpassade efter varje kunds specifika behov. Våra säkerhetssystem är pålitliga och effektiva, vilket garanterar ett kontinuerligt skydd mot potentiella hot. Genom att välja våra säkerhetssystem får du total sinnesro, med vetskapen om att din säkerhet är i goda händer. Vårt team av experter arbetar nära tillsammans med dig för att utforma och implementera säkerhetslösningar som uppfyller dina krav. Lita på 2S SECURITE för att leverera avancerade säkerhetssystem som skyddar det som betyder mest för dig.
Fordonsrengöring

Fordonsrengöring

Fordonsrengöring
Varor som omfattas av punktskatt och distansförsäljning

Varor som omfattas av punktskatt och distansförsäljning

Först och främst är den huvudsakliga lagstiftningsåtgärden direktivet om mervärdesskatt (2006/112/EG). Dessutom säkerställer bindande genomförandemått en enhetlig tillämpning av direktivet om mervärdesskatt. Detta finns i genomförandeförordningen (Rådets förordning (EU) nr 282/2011). Dessutom är dessa åtgärder direkt tillämpliga utan att behöva införlivas i nationell rätt. Vi kommer att fokusera på art. Dessutom omfattar den rättsliga ramen artiklarna 32, 33 och 34 i direktivet om mervärdesskatt (2006/112/EG) och art. Slutligen ingår 14 i genomförandeförordningen för mervärdesskatt (Rådets förordning (EU) nr 282/2011).
Telefonbeställningstjänster

Telefonbeställningstjänster

Långa köer av hotellgäster som checkar in eller ut medan telefonen ringer oavbrutet. Vad ska du prioritera först?
Utveckling av telefonservice

Utveckling av telefonservice

Telefonservice, en extern telefonsekretariatstjänst - Telefonservicen som erbjuds av Médiphone Téléservices gör det möjligt att effektivt hantera ett företags sekretariat. De erbjudna tjänsterna möjliggör i huvudsak en extern hantering av inkommande och utgående samtal, vilket passar perfekt för både stora och små företag, hantverkare eller privatpersoner som behöver säkerställa en bättre relation med sina kunder.
Utlagd Tjänst för Utskick av Samtal - Call Center för Att Hantera Utgående Samtal för Företag och Privatpersoner

Utlagd Tjänst för Utskick av Samtal - Call Center för Att Hantera Utgående Samtal för Företag och Privatpersoner

Vår externa samtalsservice är ett kostnadseffektivt sätt att få snabba och effektiva svar på dina undersökningar, enkäter eller prospektering av nya produkter. Dina utgående samtal hanteras av ett välrenommerat callcenter utrustat med de mest moderna verktygen. Telesekreterarna kan föra professionella samtal både med företagskunder och privatpersoner. Tveka inte att kontakta oss!
BRÅDSKANDE REKRYTERING H/F - Rekrytering av en erfaren Teknisk Säljare

BRÅDSKANDE REKRYTERING H/F - Rekrytering av en erfaren Teknisk Säljare

Vi söker en teknisk säljare för vår kund som ska hantera alla företagets kommersiella aktiviteter och följa upp kundportföljen. Kunskap om offentliga marknader är nödvändig.
Flytt och Förvaring

Flytt och Förvaring

LITEN FAMILJEÄGD FÖRETAG I BRYSSEL AKTIV I 20 ÅR. KUNDKRETS ENDAST PRIVATPERSONER. VERKSAMHETSOMRÅDE BRYSSEL OCH BRABANT WALLON. LASTBILARNA FINNS I UCCLE. FÖRVARINGEN ÄR BELÄGEN I BRABANT WALLON. DE TVÅ DELÄGARNA OCH TRE ARBETARE UTFÖR ALLA UPPGIFTER. EN AV ÄGARNA ARBETAR HALVTID OCH DEN ANDRA HELTID. UTRUSTNINGEN ÄR I GOTT SKICK BESTÅENDE AV TVÅ LASTBILAR OCH EN HISS. FÖRETAGET SKULLE PASSA EN FAMILJ SOM KOMMER ATT GENERERA BRA INKOMSTER. PRISET ÄR FÖRBARLIGT TILL 295.000 €