Varumärkes Spridning och Promotion - Spridning och Koordinering av Bilden
Spridningen och koordineringen av företagsbilden genomförs genom att utföra åtgärder som syftar till att säkerställa dess igenkänning på marknaden. För en korrekt spridning av varumärket utarbetas strategier och reklamkampanjer, där målgrupper identifieras och mål definieras.
I spridningen av bilden har "klädseln vi presenterar oss med på marknaden" också särskild betydelse. Därför, efter att ha definierat den grundläggande identiteten, studerar vi noggrant hur vi kan reproducera de utarbetade materialen på kommunikationskanalerna på webben eller i traditionell reklam. För spridning på webbkanaler planeras och struktureras aktiviteter för SEO, sociala medier och webbmarknadsföring med de modernaste applikationerna för webbplatser och appar.
För traditionella former av reklam spridning studerar vi noggrant både designen av produktförpackningen, etiketten eller förpackningen, med en noggrann forskning av materialen, för att säkerställa dess originalitet.