Produkter för registreringstjänst (50)

Rättighetsöverföringstjänst

Rättighetsöverföringstjänst

Tjänsten för överlåtelse av rättigheter som erbjuds av Fidealis gör det möjligt för dig att lagligt överföra dina upphovsrättigheter till en tredje part. Denna process är enkel och snabb, vilket gör att du kan formalisera överlåtelsen av dina skapelser med några få klick. Tack vare skräddarsydda kontrakt kan du säkerställa att alla villkor för överlåtelsen är tydligt definierade och accepterade av alla parter. Denna tjänst är idealisk för konstnärer och skapare som vill utnyttja sina verk samtidigt som de skyddar sina rättigheter. Genom att arkivera alla kontrakt har du enkel tillgång till dina dokument när som helst.
CERTIFIKAT FÖR ADMINISTRATIV SITUATION - Fordonsregistrering

CERTIFIKAT FÖR ADMINISTRATIV SITUATION - Fordonsregistrering

Certifikatet för administrativ situation (tidigare kallat certifikat för avsaknad av skulder) är ett dokument som anger att inga hinder finns för överlåtelsen av registreringsbeviset. Det är tillräckligt, om det är positivt, för att underteckna överlåtelsecertifikatet för registreringsbeviset och eventuellt försäljningskontrakt. Om certifikatet för administrativ situation visar på ett problem kan du begära ett detaljerat certifikat som gör att du kan samla all information om fordonet. Denna åtgärd medför en extra kostnad. NÖDVÄNDIGA DOKUMENT: Registreringsbevis (CI) för att hitta specifik information om ditt fordon: - Datum för första registrering av fordonet (eller datum för första användning) - Datum för registreringsbeviset - Identifiering av innehavaren, identisk med presentationen på CI
Varumärkesregistrering i Europa

Varumärkesregistrering i Europa

Registreringen av varumärken i Europa är ett avgörande steg för att skydda ditt varumärke på internationell nivå. Genom att registrera ditt varumärke hos "Office de l'harmonisation du marché intérieur" (EUIPO) säkerställer du dess skydd i alla medlemsländer i Europeiska unionen under en period av 10 år. Denna process inkluderar möjligheten att registrera varumärken i olika former, inklusive de nya "EU-certifieringsmärkena". Det är viktigt att genomföra en registreringssökning för att undvika avslag på din ansökan och säkerställa originaliteten av ditt varumärke.
Finansieringssökning

Finansieringssökning

Sökandet efter bidrag är okänt för de flesta företagsledare. I Frankrike är den naturliga reaktionen ofta att blanda ihop bidrag med sociala stöd, eller att tro att branschen inte möjliggör beviljande av dessa bidrag. I praktiken är verkligheten en helt annan: det finns flera olika stödformer: regionala bidrag, energipriser genom CEE, … POS Conseil finns här för att stödja er genom hela er finansiering.
Ordinarie företagsregistreringsbevis - Företagsregistrering från Handelskammaren

Ordinarie företagsregistreringsbevis - Företagsregistrering från Handelskammaren

Den ordinarie företagsutdraget är ett officiellt dokument som hämtas online från Företagsregistret vid Handelskammaren genom webbplattformen Telemaco. Utdraget avser företag, konsortier och juridiska personer med säte i Italien och innehåller företagets identifieringsuppgifter, verksamhetens Ateco-kod, delägare och andelar, aktiekapital, befattningar och styrelseledamöter, anställda, licenser samt registrering i register och listor. Företagsutdraget finns tillgängligt på italienska eller engelska. De identifieringsuppgifter om företaget som finns i företagsutdraget är: namn och juridisk form, registrerad adress och lokala enheter, skatteregistreringsnummer och momsregistreringsnummer, registreringsnummer i Företagsregistret, Ekonomisk och Administrativ Repertorium, datum för grundande och startdatum för verksamheten, varaktighet och utgångsdatum, verksamhetsföremål och inbetalt aktiekapital.
Tullmäklare, export-, importtjänster, tullhantering

Tullmäklare, export-, importtjänster, tullhantering

Lita bara på proffs!!! Kvalificerad + snabb + bekväm tullhantering! Kostnadsfria konsultationer för att lösa dina problem. Vi erbjuder ett komplett utbud av tjänster inom tullhantering för alla typer av frakt. Vi förbereder och upprättar alla nödvändiga dokument (EX, T1, EUR1...) för import och export i Förbundsrepubliken Tyskland och andra EU-länder. Tullmäklaren förbereder alla nödvändiga dokument, intyg och tillstånd och utfärdar dem. Företaget löser framgångsrikt tvister med tullmyndigheterna i Tyskland, Ryssland, Ukraina, Vitryssland, Kazakstan, Uzbekistan....... Vi har stor erfarenhet av att skapa dokument för varor av alla komplexiteter och tar även på oss att skapa dokument som andra avvisar. Företagets team tar alltid sig an uppgiften med maximal ansvarskänsla. När du kontaktar företaget får du alltid professionell rådgivning och lösning på uppgifterna. Hos oss är det bekvämt!!! Lita bara på proffs!!! Med vänliga hälsningar "Freuer Logistik"
Registrering av EORI

Registrering av EORI

Att navigera genom de komplexa aspekterna av internationell handel kräver noggrant fokus på regleringskrav. Just därför är vår "EORI-registrering" till stor hjälp. Välj vår tjänst för "EORI-registrering" för att ge ditt företag de nödvändiga verktygen för internationell handel. Vi är dedikerade till att förenkla komplexiteten i tullprocesserna, så att du kan fokusera på det som är viktigast – utvecklingen av dina globala verksamheter.
Tjänst för registrering och aktivering på MEPA - Registrering ANAC FVOE

Tjänst för registrering och aktivering på MEPA - Registrering ANAC FVOE

Registrering og Aktiveringsservice til MEPA - Støtte til deltagelse i udbud - Validering af ANAC-profiler og oprettelse af FVOE - Registrering i det Nationale Register over Miljøforvaltere
Flyttjänster

Flyttjänster

Tjänster efter flytt
Kontraktsregistrering / Förnyelse - Hos oss får du T-Mobile/Telering-planen som passar dig bäst!

Kontraktsregistrering / Förnyelse - Hos oss får du T-Mobile/Telering-planen som passar dig bäst!

Hos oss i T-Mobile Partner Shop får du det T-Mobile/Telering-abonnemang som passar dig bäst! Den ena pratar mer, den andra surfar ofta på mobilen. Därför är inte varje mobilavtal lika bra för alla smartphone-användare. Snabb avtalsregistrering – Enkel avtalsförlängning. Vill du registrera ett nytt mobilavtal eller förlänga ditt befintliga mobilavtal? Hos oss på Rathausplatz 5 i 2000 Stockerau kan du lita på en helt objektiv abonnemangsrådgivning. Vi övervakar ständigt alla mobilabonnemang, kontrollerar kostnadsfritt ditt befintliga abonnemang. Du har full valfrihet och all information från en oberoende källa. I vår T-Mobile Partner Shop hittar du ett brett sortiment av mobiltelefoner/smartphones som vi visar dig på plats. Vi kommer att göra vårt bästa för att tillsammans med dig hitta den rätta mobilen/smartphone.
Domännamn för webbplats - Skapande och installation - Webbservertjänster och hantering

Domännamn för webbplats - Skapande och installation - Webbservertjänster och hantering

Med Bizflows domännamnstjänst får du en professionell online-identitet på nolltid. Vi hjälper dig att välja det domännamn som passar perfekt för din verksamhet och ditt varumärke, och vi tar hand om registreringen och installationen. Oavsett om du vill skapa en ny webbplats eller stärka din befintliga närvaro, ser vi till att ditt domännamn är lätt att hitta och komma ihåg för dina besökare. För ett heltäckande erbjudande, upptäck även våra tjänster för Webbplatsdesign, Underhåll, Säkerhet, Juridiska standarder, Marknadsföring. Bizflow, Bygg din närvaro, Driv din handel.
Överföring av Fordonsregistrering

Överföring av Fordonsregistrering

REGISTRERA DIN BIL – UTAN LÅNGA VÄNTETIDER
Brådskande översättningstjänst

Brådskande översättningstjänst

Akut översättningstjänst av översättningsbyrå med kvalitetscertifikat ISO 9001 och UNE EN 15038. Hantering av stora volymer översättning utan att tumma på kvaliteten. Vi har en databas med över 10 000 översättare och kan hålla den tidsram du anger med kvalitetsgaranti. Akut översättning, expressöversättning, översättningar från en dag till en annan genom att utnyttja tidskillnaderna i de länder där våra översättare bor. Akuta översättningar på 150 språk: arabiska, tyska, bosniska, bulgariska, koreanska, kroatiska, tjeckiska, kinesiska, serbiska, danska, slovakiska, slovenska, spanska, estiska, finska, flamländska, kanadensisk och europeisk franska, grekiska, ungerska, engelska, irländska, italienska, japanska, lettiska, litauiska, maltesiska, nederländska, norska, polska, brasiliansk och europeisk portugisiska, rumänska, ryska, svenska, turkiska, urdu, hindi, baskiska, katalanska, galiciska, valencianska, vietnamesiska, etc.
Tjänster för Inkorporering av Irländska Aktiebolag - Din Ingång till Sömlös Företagsregistrering och Administrativ Excellens

Tjänster för Inkorporering av Irländska Aktiebolag - Din Ingång till Sömlös Företagsregistrering och Administrativ Excellens

Profincom LTD erbjuder förstklassiga tjänster för registrering av irländska aktiebolag, vilket underlättar smidig affärsregistrering och administration i Dublin, Irland. Vi specialiserar oss på att hjälpa både institutionella och privata kunder, och vårt boutique-företag erbjuder omfattande stöd för att etablera och förvalta irländska aktiebolag. Våra tjänster omfattar företagsstrukturering, sekreterarstöd, finansiell rådgivning och redovisning, med ett internationellt fokus på företagsenheter. Genom att samarbeta med betrodda partners levererar vi en komplett uppsättning av förvaltningstjänster, som täcker allt från initial uppsättning till löpande underhåll av irländska och internationella företag. Vårt snabbt växande företag drivs av ett team av dedikerade yrkesverksamma med en entreprenöriell inställning, redo att ta itu med utmaningar och omvandla dem till lösningar. På Profincom LTD är vi stolta över vår excellens inom irländsk affärsrådgivning, och vi är engagerade i transparens, precision och kundfokus.
Varumärkesregistrering (EU) - Tjänster för varumärkesregistrering för Europeiska unionens område

Varumärkesregistrering (EU) - Tjänster för varumärkesregistrering för Europeiska unionens område

Som professionella representanter för varumärken vid Europeiska unionens kontor för immateriella rättigheter (EUIPO) hanterar vi hela registreringsprocessen för varumärken hos EUIPO. Ett så registrerat varumärke gäller i alla medlemsländer i Europeiska unionen. Med en strategi som består av 80 % planering och 20 % genomförande, konsulterar vi er redan i fasen före inlämning av varumärkesansökan om vad ni vill att ert varumärke ska kommunicera till kunderna, samt vilka tjänster och produkter det representerar. Därefter väljer vi i samarbete med er lämpliga klasser av varor och tjänster för vilka ansökan om varumärkesregistrering kommer att lämnas in, vi ger råd om huruvida ert varumärke, med hänsyn till dess yttre utseende och design, uppfyller alla nödvändiga kriterier och om det är lämpligt för registrering, vi gör en granskning av register för att se om det finns ett liknande varumärke. Därefter förbereder vi i samarbete med er den nödvändiga dokumentationen, sammanställer varumärkesansökan och övervakar ansökningsprocessen samt håller er informerade om allt som sker.
Tjänster

Tjänster

Tekniska studier och ingenjörskonst. Beräkning, riskanalys. Allmän precisionsteknik Bearbetning av stora dimensioner (snurrning, fräsning) Bearbetning av små och medelstora serier Mikroteknik Plåt- och svetskonstruktion Mekanisk svetsning (certifierade svetsare, röntgenkontroll och penetrantprovning). 3D-utskrift. Laserskärning, vattenjet Gasskärning. Snabbbearbetning, avgradning och polering Montering av delsystem. Montering och idrifttagning på kundens plats Elektroerosion (tråd och nedsänkning) Ytbehandling Märkning av delar (maskingravyr, laser...) Specifika förpackningar
Affärsrådgivning Storbritannien - EUROPA

Affärsrådgivning Storbritannien - EUROPA

Hjälpa företag i Storbritannien att etablera ett distributionscenter inom Europeiska unionen med syftet att förenkla distributionen av beställningar till och från deras EU-kunder. Tjänsten: Jag erbjuder från en central servicepunkt en omdirigeringstjänst, ometikettering av paket som anländer från Storbritannien och vidarebefordring av dessa med rätt dokument till kunderna i Europeiska unionen, så att det inte behövs för varje företag att ha sitt eget lager inom Europeiska unionen. Och tar hand om momsrapportering, lokala avgifter och skatter.
Butikslogistik

Butikslogistik

Ett tjänsteavtal med RIEHLE-DIENSTLEISTUNG ger dig flexibla och kostnadseffektiva konkurrensfördelar på den hårt konkurrensutsatta marknaden, samt kvalitativa och anpassningsbara kundlösningar.
Telefonförsäljning

Telefonförsäljning

Slut på kallförsäljning: Förkvalificerade, köpklara B2B-leads från och med imorgon i din kalender! Tänk dig att ditt säljteam får exklusiva möten varje dag med de avgörande beslutsfattarna i din målgrupp – helt utan stress från försäljning. Vi levererar kvalificerade försäljningsmöjligheter direkt på silverfat, så att du bara behöver fokusera på att stänga affären.
Teknisk support

Teknisk support

Samarbete med designern Egenskaperna hos Bossong-fästen definieras utifrån de specifika parametrarna för varje enskilt projekt, samt dimensionerna på det hål de måste förankras i, vilket beror på typen av material som utgör underlaget. Förändringen av information som rör kunskapen om byggnadens bevarande tillstånd och målen för de föreslagna åtgärderna, ritningar och bilder, mönstret av sprickor och deformationer, samt utformningen av åtgärderna, är mycket viktiga för att definiera vilken typ av fäste som passar bäst för tillämpningen och även för att utvärdera åtgärden ur ekonomisk synvinkel. Tester på plats Behovet av att ge konstruktionsingenjörer möjlighet att bedöma beteendet hos injicerade fästen i en viss tillämpning och i en specifik miljö har lett till att Bossong utrustar sina tekniker med mobil instrumentering som möjliggör genomförande av tester på plats.
Tjänst

Tjänst

Här är du i goda händer. Vår verkstad här är du i goda händer oavsett om det handlar om underhåll, UVV-kontroll, avgasprov eller andra reparationer på din utrustning. Våra tekniker har den kunskap som krävs och vår verkstad har den utrustning som behövs för att utföra alla reparationer på ett fackmannamässigt sätt, inte bara på YALE-gaffeltruckar utan även på många andra märken, såsom Jungheinrich, Still, Linde, Daewoo, Toyota, Heli, TCM, Dantruck-Heden, Balkancar, Cesab, Hyster, Kalmar, Manitou, JCB, Mitsubishi, Steinbock, MIC, Desta, Baumann, Fiat / Pimespo, Clark, etc. Vårt tjänsteutbud omfattar bland annat: - UVV-kontroller - ASU-undersökningar - Ombyggnationer av gaffeltruckar - YALE-Premier reservdelsprogram för andra fabrikat i originalkvalitet - Däckservice - Batteri- och laddarservice
NC-programmering

NC-programmering

Allt från en och samma källa och samordnat. Från gjutdelar till den mekaniska bearbetningsprocessen och den färdigt bearbetade komponenten inklusive MFU. Våra stöd för serieprocesser inkluderar följande komponenter: - Projektplanering - Utformning av bearbetningsverktyg - Utveckling/konstruktion/tillverkning av spännverktyg - NC-serieprogrammering, om så önskas inklusive på plats NC-program driftsättning, MFU - Tillämpningsteknik, processoptimering, cykeltidsoptimering - Automatisering, test- och specialanläggningsbyggande
Konsulttjänster

Konsulttjänster

Följ aktuella regler och föreskrifter inom logistik och transport.
Teknisk Dokumentation

Teknisk Dokumentation

Teknisk dokumentation (tyska, engelska, franska) inom områdena elektroteknik och maskinteknik, särskilt inom följande områden - Elektrisk energiteknik, - Elektrisk kommunikationsteknik, - Elektrisk styr- och reglerteknik, - CNC-verktygsmaskiner
Medlemskap

Medlemskap

Medlemskapet gör att du kan erbjuda exklusivt innehåll på din webbplats som endast är tillgängligt för besökare som registrerar sig. Detta gör det möjligt för dina kunder att skapa en onlinegemenskap, öka engagemanget, generera leads och mycket mer.
Omfattande affärstjänster i Litauen, Polen, Lettland och Estland

Omfattande affärstjänster i Litauen, Polen, Lettland och Estland

BUY COMPANY ONLINE erbjuder en komplett uppsättning affärstjänster för att hjälpa entreprenörer och företag att etablera och växa sina verksamheter i Litauen, Polen, Lettland och Estland. Oavsett om du startar ett nytt företag, expanderar din verksamhet eller skyddar ditt varumärke, erbjuder vi expertvägledning och effektiva lösningar anpassade efter dina behov. Nyckeltjänster: - Företagsregistrering: Vi hanterar hela registreringsprocessen och säkerställer att du följer lokala lagar och förordningar. Från att välja rätt företagsstruktur till att erhålla nödvändiga tillstånd, förenklar vi din företagsuppstart. - Öppnande av bankkonto: Våra experter hjälper dig att enkelt öppna ett företagsbankkonto. Vi vägleder dig genom dokumentationsprocessen, hjälper dig att välja den bästa banken och säkerställer en smidig ansökningsprocess. - Varumärkesregistrering: Skydda din immateriella egendom och varumärkesidentitet med våra pålitliga tjänster för varumärkesregistrering. Vi genomför omfattande sökningar, lämnar in ansökningar och erbjuder kontinuerlig övervakning för att skydda ditt varumärke. - Bokföring och redovisning: Håll fokus på din verksamhet medan vi hanterar dina ekonomiska register. Våra tjänster inkluderar skatteöverensstämmelse, lönehantering och finansiell rapportering, vilket säkerställer att ditt företag förblir organiserat och följer reglerna. Varför välja oss? - Strömlinjeformade processer för att spara din tid och dina resurser. - Expertis inom lokala regler i Litauen, Polen, Lettland och Estland. - Personligt stöd anpassat efter dina affärsbehov. - Helhetslösningar för att hjälpa dig fokusera på att växa ditt företag. Samarbeta med BUY COMPANY ONLINE för att bygga en solid grund för ditt företag i Baltikum.
Teknisk SEO - Tech SEO

Teknisk SEO - Tech SEO

Teknisk SEO – Viktigt för Onpage-optimering En ofta försummad, men ändå viktig del av sökmotoroptimering (Onpage) är området Teknisk SEO. De bästa SEO-åtgärderna är värdelösa om vissa tekniska krav inte uppfylls...
Webbhosting

Webbhosting

Fandes Consulting erbjuder tjänster för hosting på dedikerade servrar för innehavare av momsregistrering. Tjänsten för hosting som tillhandahålls av Fandes Consulting garanterar -hastighet, tack vare användningen av SSD-diskar; -flexibilitet genom gratis och anpassad resursändring baserat på egna behov; -säkerhet tack vare automatiska dagliga säkerhetskopior av webb- och e-postinnehåll, antivirus och anti-malware samt SSL-certifikat. -professionella och pålitliga e-posttjänster ingår alltid. Dessutom ingår alltid .it och .com-domäner utan extra kostnad. Alla andra typer av domänändelser finns tillgängliga. Hostingtjänsterna från Fandes Consulting börjar från endast 7 euro per månad!
FWdesk - Programvara för effektiv hantering av kundförfrågningar, klagomål och biljetter

FWdesk - Programvara för effektiv hantering av kundförfrågningar, klagomål och biljetter

FWdesk är en modulär online-lösning som säkerställer en hållbar relation med dina kunder. Den förbättrar din klagomålshantering vilket resulterar i en högre grad av kundnöjdhet och bättre kundkontakt. En unik kombination av egenskaper gör detta till en eftertraktad lösning som påtagligt förstärker effektiviteten i klagomålshanteringen. Denna programvara inkluderar bland annat klagomålsregistrering, klagomålshantering, ticketing och kan utökas med CRM. Den är lämplig för att hantera både anmälningar från kunder och leverantörer samt interna klagomål från kollegor och IT. Paketet är mycket kostnadseffektivt och idealiskt för små och medelstora företag (SME).
Sökmotoroptimering - Registrering på sociala medier

Sökmotoroptimering - Registrering på sociala medier

De flesta människor utforskar webben i jakt på resultat och är vana vid att ta emot stimuli och information... för att bli sedda och fånga uppmärksamheten hos en allt större publik räcker det inte med en Facebook-sida, man måste utvidga sitt nätverk och optimera sin sökning genom att registrera sitt företag på de främsta nationella sociala medierna.