Produkter för registreringsförvaltning (24)

CertManager - Certifikatshantering

CertManager - Certifikatshantering

Certifikathantering - Automatisering av livscykeln för certifikat för företag och organisationer. Vet du när certifikaten för dina viktigaste servrar går ut? Är du säker på att dina certifikat automatiskt förnyas innan de går ut? Företag litar på intelliCards Corporate Certificate Management Solution för professionell hantering av alla certifikat genom hela deras livscykel. Med intelliCards CertManager kan du fullt ut automatiskt centralt hantera alla certifikat inom ditt företag: - Tids- och kostnadsbesparingar genom mindre manuell hantering - Individuellt arbetsflödesbaserat tillvägagångssätt maximerar effektiviteten - Minskat risken vid certifikathantering - Förbättrad affärseffektivitet och dataskydd
Tullhantering

Tullhantering

Genom IT-stödd, direkt åtkomst till tullsystemet tillgodoser vi dina behov på ett ekonomiskt, säkert och effektivt sätt. Exportanmälan (AES) Importklarering (ATLAS) Skatteombud (§22a ff. UStG) Flyttgodsbehandling Organisation av tullinspektioner Upprättande av preferensdokument (EUR 1) Transitförfaranden (NCTS)
Interimledning

Interimledning

Kvalificerat stöd genom QMB-tjänst, interim management och problemlösning. Överför dina kvalitetsledningsfrågor till externa experter. Anledningarna till att ta hjälp av extern kvalitetsledning är många. Vad är din anledning? Behöver du en kortsiktig avlastning av din egen kvalitetsledningspersonal, specifik kvalitetskunskap för ett knepigt problem eller är det mer lönsamt att överlåta dina kvalitetsledningsfrågor till en extern kvalitetsexpert? Oavsett vad som driver dig att outsourca ditt kvalitetsmanagement: Med lång erfarenhet, praktiskt arbetssätt och rikligt med expertis hjälper vi gärna till med ditt kvalitetsmanagement.
Kvalitetshantering - Tjänster

Kvalitetshantering - Tjänster

Toppsäkerhet för dina processer Kvalitet är ingen slump. Dra nytta av den högsta processäkerheten, från idé till utveckling till färdig produkt. Mer än 14 års erfarenhet, intensivt kunnande inom gasfyllning och kvalificerade medarbetare är grunden för framgångsrika tillämpningar. Som ett team arbetar vi för att inspirera dig - med kompetens, pålitlighet och kvalitet. Kvalitetsledning med den senaste teknologin En kontinuerlig kvalitetsledning dokumenterar alla processer: Dina beställningar hanteras av ERP-systemet, Microsoft AX, all kvalitetsrelaterad data lagras i Share Point-bibliotek för säker lagring, utvärdering och dokumentation. Nästan hela kvalitetsledningen är IT-baserad. Gränssnitt till egna mjukvaruutvecklingar möjliggör externa kopplingar till kvalitetsrelaterad data - den högsta transparensen för dig och dina processer. Dokumenterat Tillförlitlig batchspårbarhet: konsekvent, från källan till flaskan. Vår för närvarande unika cylinderdatabas sparar all import...
NC-programmering

NC-programmering

Allt från en och samma källa och samordnat. Från gjutdelar till den mekaniska bearbetningsprocessen och den färdigt bearbetade komponenten inklusive MFU. Våra stöd för serieprocesser inkluderar följande komponenter: - Projektplanering - Utformning av bearbetningsverktyg - Utveckling/konstruktion/tillverkning av spännverktyg - NC-serieprogrammering, om så önskas inklusive på plats NC-program driftsättning, MFU - Tillämpningsteknik, processoptimering, cykeltidsoptimering - Automatisering, test- och specialanläggningsbyggande
Separationshantering

Separationshantering

Separationshantering – Vi hjälper er att hitta en konstruktiv lösning vid en nödvändig separation från en ledare och undvika rättsliga tvister. SEPARATIONER är oundvikliga i företag när strategier, ledningsstrukturer och relationer behöver omvärderas och justeras. Ändå är separationen alltid ett svårt steg för de berörda. Därför är det viktigt HUR det görs. Trovärdigheten och förtroendet för aktörerna i separationsprocessen sätts på prov. Outplacement erbjuder de berörda en ny perspektiv och underlättar avskedet. Som ett uttryck för uppskattning hjälper Outplacement er att lösa separationen på ett konstruktivt sätt. Ni når snabbare en ömsesidig lösning och undviker rättsliga tvister. Ni tar ert sociala ansvar och får därmed förtroende och lojalitet i omgivningen. Outplacement främjar er separationskultur och stärker ert arbetsgivarvarumärke.
Lagerhantering

Lagerhantering

För att kunna erbjuda korta leveranstider till våra kunder byggde vi ett lager 2010 och utvidgade därmed vårt tjänsteutbud för våra kunder. Vi kan därmed leverera varorna inom 24 timmar efter beställning.
Projektledningshjälp

Projektledningshjälp

Som en del av AMOA säkerställer vi alla steg i design, konstruktion och implementering som ingår i projekt för omstrukturering av informationssystem baserade på programvara: - Definition av styrdokumentet, hjälp med val av lösning, projektorganisation och projektets påverkananalys som är specifika för designfasen - Stöd till verksamheterna vid implementeringen av lösningen (hantering av relationen med integratören, uttryck för behov, stöd vid testning, skrivande av funktionsspecifikationer, utbildning av användare) samt förberedelse för den löpande driften (organisation av funktionell administration och intern support, val av underhållsleverantör) - Upprättande av en utvärdering och återrapportering av erfarenheter i post-projektfasen
Personalhantering

Personalhantering

Utveckling av arbetsgivarvarumärke och företagskulturämnen samt organisationsutveckling
FILREGISTRERING

FILREGISTRERING

Vi sorterar dina filer inom åren alfanumeriskt.
Administrativ Rådgivning - Företagsstart

Administrativ Rådgivning - Företagsstart

Youcall International erbjuder tjänster för stöd i den dagliga hanteringen av ditt företag. Administrativ uppföljning varje dag (företagsconcierge), utformning och verifiering av dina affärsavtal, skrivande av dina allmänna försäljningsvillkor, sökning av leasing, biluthyrning, etablering av partnerskap, företagslobbying, diverse
Domänhantering

Domänhantering

Ett växande antal direkta ackrediteringar och medlemskap, tillsammans med vår ambition att kontinuerligt optimera systemet, har resulterat i ett av de mest sofistikerade registreringssystemen.
FWdesk - Programvara för effektiv hantering av kundförfrågningar, klagomål och biljetter

FWdesk - Programvara för effektiv hantering av kundförfrågningar, klagomål och biljetter

FWdesk är en modulär online-lösning som säkerställer en hållbar relation med dina kunder. Den förbättrar din klagomålshantering vilket resulterar i en högre grad av kundnöjdhet och bättre kundkontakt. En unik kombination av egenskaper gör detta till en eftertraktad lösning som påtagligt förstärker effektiviteten i klagomålshanteringen. Denna programvara inkluderar bland annat klagomålsregistrering, klagomålshantering, ticketing och kan utökas med CRM. Den är lämplig för att hantera både anmälningar från kunder och leverantörer samt interna klagomål från kollegor och IT. Paketet är mycket kostnadseffektivt och idealiskt för små och medelstora företag (SME).
Företagsstrukturering - Affärsplan - Företagsbildning

Företagsstrukturering - Affärsplan - Företagsbildning

Youcall International hjälper dig genom hela processen för att förverkliga dina affärsambitioner. "Du har en idé, ett projekt, en ambition. Tillsammans gör vi ditt företag till en verklighet" - Accelerering av tillväxt: genom att optimera varje steg av ditt projekt - Säker strategi: genom att fatta beslut baserade på en grundlig analys. - Lättad tillgång till finansiering: tack vare noggrann förberedelse och anpassade strategier. Med ett komplett stöd och kontinuerligt stöd hjälper jag dig att omvandla din vision till konkret framgång
Domänregistrering - Hitta, Registrera och Hantera Din Önskade Domän

Domänregistrering - Hitta, Registrera och Hantera Din Önskade Domän

Oavsett om du just har börjat fundera på idén om en egen domän och är osäker, eller om du redan vet exakt vad du letar efter – vi är här för att stödja dig i varje steg. Vi hjälper dig att hitta lediga domäner och inspirera dig med alternativa möjligheter. Från valet av den perfekta domänen till installation och förvaltning, stöder vi dig med vår expertis och erfarenhet på vägen mot din drömdomän.
Domännamn för webbplats - Skapande och installation - Webbservertjänster och hantering

Domännamn för webbplats - Skapande och installation - Webbservertjänster och hantering

Med Bizflows domännamnstjänst får du en professionell online-identitet på nolltid. Vi hjälper dig att välja det domännamn som passar perfekt för din verksamhet och ditt varumärke, och vi tar hand om registreringen och installationen. Oavsett om du vill skapa en ny webbplats eller stärka din befintliga närvaro, ser vi till att ditt domännamn är lätt att hitta och komma ihåg för dina besökare. För ett heltäckande erbjudande, upptäck även våra tjänster för Webbplatsdesign, Underhåll, Säkerhet, Juridiska standarder, Marknadsföring. Bizflow, Bygg din närvaro, Driv din handel.
Överföring av Fordonsregistrering

Överföring av Fordonsregistrering

REGISTRERA DIN BIL – UTAN LÅNGA VÄNTETIDER
Yoobi tidsregistrering - tidsregistrering, semesterregistrering och mer i ett system

Yoobi tidsregistrering - tidsregistrering, semesterregistrering och mer i ett system

Yoobi har helt automatiserat processen för tidsregistrering (eller tidrapportering) till fakturering. Skriv inte längre ner timmar på arbetsblad eller tidrapporter, utan använd vår app. Samla, sortera, godkänna och vidarefakturera. Snabbt och säkert. Yoobi ger full kontroll över administrationen. Med support i Nederländerna. Tidsregistrering Med Yoobis tidsregistrering registrerar medarbetare timmar på projekt och aktiviteter. Lägg till kommentarer i tidrapporten eller ge specifikationer för vissa aktiviteter. Med Yoobi har medarbetaren (och chefen) insyn i kontrakts- och övertidstimmar. Tidrapportering Tidrapportering är registrering av projekt timmar med start- och sluttider. Använd stoppuret via vår app eller webbversionen. De registrerade tiderna visas tydligt i en klar veckorapport. Ett komplett tidrapporteringssystem! Yoobi App Förutom webbversionen har Yoobi också en egen app. Den får du helt enkelt med!
Online Medlemskapssida - Webbplats - Online Registrering - Automatisk Signatur - Automatiska Kontrakt

Online Medlemskapssida - Webbplats - Online Registrering - Automatisk Signatur - Automatiska Kontrakt

Mutualen MIASC ville utveckla en lösning för självständig registrering av sina tjänster, samtidigt som man säkerställer en säker hantering av kundernas medicinska data. Kapsloc har utformat ett webbgränssnitt som gör det möjligt för användare att enkelt registrera sig för MIASC, automatiskt generera medlemskontrakt, följa statusen för signaturerna i realtid, samtidigt som det integrerar en hantering av medicinska databaser.
Tidsregistreringsapp

Tidsregistreringsapp

Checkplus Presence är en app för registrering av anställdas arbetstid och en programvara för hantering och kontroll av arbetade timmar. Med vår digitala lösning kan du effektivt övervaka distansarbete och vara förberedd inför eventuella arbetsinspektioner. I våra datacenter med hög tillgänglighet kommer dina företagsdata att lagras under de 4 år som lagen föreskriver. Sedan 2006 har vi arbetat för att förbättra produktiviteten inom HR-avdelningar. Vi erbjuder en säker molnmiljö där du kan skapa kalendrar, hantera skift, godkänna eller avslå ansökningar om frånvaro och semester, genomföra obligatorisk lönerapportering och kontrollera arbetsfrånvaro.
Rättighetsöverföringstjänst

Rättighetsöverföringstjänst

Tjänsten för överlåtelse av rättigheter som erbjuds av Fidealis gör det möjligt för dig att lagligt överföra dina upphovsrättigheter till en tredje part. Denna process är enkel och snabb, vilket gör att du kan formalisera överlåtelsen av dina skapelser med några få klick. Tack vare skräddarsydda kontrakt kan du säkerställa att alla villkor för överlåtelsen är tydligt definierade och accepterade av alla parter. Denna tjänst är idealisk för konstnärer och skapare som vill utnyttja sina verk samtidigt som de skyddar sina rättigheter. Genom att arkivera alla kontrakt har du enkel tillgång till dina dokument när som helst.
Omfattande affärstjänster i Litauen, Polen, Lettland och Estland

Omfattande affärstjänster i Litauen, Polen, Lettland och Estland

BUY COMPANY ONLINE erbjuder en komplett uppsättning affärstjänster för att hjälpa entreprenörer och företag att etablera och växa sina verksamheter i Litauen, Polen, Lettland och Estland. Oavsett om du startar ett nytt företag, expanderar din verksamhet eller skyddar ditt varumärke, erbjuder vi expertvägledning och effektiva lösningar anpassade efter dina behov. Nyckeltjänster: - Företagsregistrering: Vi hanterar hela registreringsprocessen och säkerställer att du följer lokala lagar och förordningar. Från att välja rätt företagsstruktur till att erhålla nödvändiga tillstånd, förenklar vi din företagsuppstart. - Öppnande av bankkonto: Våra experter hjälper dig att enkelt öppna ett företagsbankkonto. Vi vägleder dig genom dokumentationsprocessen, hjälper dig att välja den bästa banken och säkerställer en smidig ansökningsprocess. - Varumärkesregistrering: Skydda din immateriella egendom och varumärkesidentitet med våra pålitliga tjänster för varumärkesregistrering. Vi genomför omfattande sökningar, lämnar in ansökningar och erbjuder kontinuerlig övervakning för att skydda ditt varumärke. - Bokföring och redovisning: Håll fokus på din verksamhet medan vi hanterar dina ekonomiska register. Våra tjänster inkluderar skatteöverensstämmelse, lönehantering och finansiell rapportering, vilket säkerställer att ditt företag förblir organiserat och följer reglerna. Varför välja oss? - Strömlinjeformade processer för att spara din tid och dina resurser. - Expertis inom lokala regler i Litauen, Polen, Lettland och Estland. - Personligt stöd anpassat efter dina affärsbehov. - Helhetslösningar för att hjälpa dig fokusera på att växa ditt företag. Samarbeta med BUY COMPANY ONLINE för att bygga en solid grund för ditt företag i Baltikum.
Kesselstöd - IT-stöd för Kessel på Spanska

Kesselstöd - IT-stöd för Kessel på Spanska

Vår IT-supporttjänst riktar sig till alla IT-relaterade åtgärder som rör världen av stor och superstor digitaltryck. Mer information på vår webbplats.
Konsulttjänster och utbildning inom livsmedelssäkerhet

Konsulttjänster och utbildning inom livsmedelssäkerhet

APTHISA specialiserar sig på design och implementering av system för Analys av Risker och Kritiska Kontrollpunkter (APPCC), hygieniska och sanitetsrevisioner, utbildning i livsmedelssäkerhet och vattenkontroll samt genomförande av juridiska ärenden som Sanitära Registreringar (RGSEAA). De erbjuder skräddarsydda tjänster för att säkerställa efterlevnad av livsmedelslagstiftningen och förebyggande av förgiftningar.