Produkter för kundhantering (2)

ConversayIT - Överträffa dina kunders förväntningar med smarta försäljningsmanus

ConversayIT - Överträffa dina kunders förväntningar med smarta försäljningsmanus

ConversayIT är en förbättring för Salesforce® CRM-systemet som ger användarna justerbara anpassade telefonsamtalsskript. ConversayIT gör det möjligt att spåra varje kunds svar, att avgöra vid vilket samtalsstadium företaget förlorar kunder och affärer, samt att besluta om hur effektiva samtalen är för att öka effektiviteten i försäljningsavdelningens arbetsflöde och kvaliteten på de tjänster som erbjuds.
Fördel - Börja göra smarta affärer. Börja med en Fördel.

Fördel - Börja göra smarta affärer. Börja med en Fördel.

Advantage har utvecklats för att hjälpa dig att snabbare reagera på marknadsförändringar. Det gör att du kan svara med ditt produkts unika fördelar och styrkor i jämförelse med din konkurrens genom att använda Opportunity-, Account- eller Product-battlecards.