Produkter för kundhantering (51)

abacusPlus CRM – Kundrelationshantering

abacusPlus CRM – Kundrelationshantering

En integrerad del av alla våra programvarulösningar - Speciellt utformad för kundrelationer - En oumbärlig del av dagens befintliga kundvård och nykundsförvärv...
Kundhantering

Kundhantering

Empatisk kunddialog i inbound och outbound Med vår omni­kanals­strategi uppfyller vi kraven från digitaliserade marknader. Kund­förfrågningar från alla kanaler samlas i vår kommunikations­plattform, prioriteras och löses där. Alla följande inter­aktioner är sömlöst kopplade och hanteras effektivt och personligt. Våra speciellt utbildade, empatiska "kundvårdare" säkerställer önskad kvalitet i kontakten med alla kunder. Och det 100% fall­av­slutande, garanterat!
Kundflödeshantering - Valfria tillbehör – metallbas för biljettstället

Kundflödeshantering - Valfria tillbehör – metallbas för biljettstället

Kundflödeshantering - Valfria tillbehör – metallbas för biljettstället
Professionell eftermarknadsförvaltning från IDH för maximal kundnöjdhet

Professionell eftermarknadsförvaltning från IDH för maximal kundnöjdhet

Vår After-Sales-Management erbjuder företag en omfattande lösning för att optimalt stödja kunder även efter köpet och säkerställa deras långsiktiga tillfredsställelse. Vår service omfattar alla viktiga aspekter av kundsupport och -hjälp – från installation och utbildning till underhåll och reparationer samt reservdelsförsörjning. Med en professionell After-Sales-Management ökar du dina kunders tillfredsställelse, stärker kundlojaliteten och säkerställer optimal prestanda och livslängd för dina produkter. Våra erfarna servicetekniker står till ditt förfogande med omfattande expertis och säkerställer en smidig installation samt effektiv utbildning av användarna. Vid tekniska frågor eller underhållsbehov är vi alltid tillgängliga för att erbjuda en snabb lösning. Vår reservdelsservice ser till att alla nödvändiga komponenter omedelbart tillhandahålls och att eventuella driftstopp minimeras. Även inom området fjärrunderhåll och digitalt stöd erbjuder vi moderna lösningar som möjliggör flexibel och tidsbesparande support. Genom en strukturerad After-Sales-Management bidrar vi till att dina anläggningar och maskiner fungerar effektivt och pålitligt under hela livscykeln. Lita på vår service för att tillfredsställa dina kunder, ge hållbar support till dina produkter och fokusera på dina kärnkompetenser medan vi tar hand om din kundsupport.
Lagerhantering / Tullager

Lagerhantering / Tullager

Kortfristiga överkapaciteter i lagret? Utläggning av egna lagerkapaciteter? Där kan företaget Mugele ge dig aktivt stöd. Genom våra egenopererade lager på alla våra platser erbjuder vi dig alltid möjligheten att tillhandahålla den lagerkapacitet du behöver. Vi hjälper också till att planera helt nya lagerkoncept, hitta lämpliga lagerutrymmen och sätta dem i drift. Detta både som enbart rådgivande partner, eller genom att vi driver detta lager för dig. Dessutom erbjuder vi dig ett godkänt tullager för att säkert lagra dina varor.
Utveckling av Webbapplikationer: Kundrelationshanteringssystem (CRM-system) LasVentas

Utveckling av Webbapplikationer: Kundrelationshanteringssystem (CRM-system) LasVentas

Med denna enkla, skalbara CRM-online-lösning kan du hålla koll på allt. När som helst och var som helst. Prova nu - gratis och utan förpliktelser.
Kvalitetshantering - Tjänster

Kvalitetshantering - Tjänster

Toppsäkerhet för dina processer Kvalitet är ingen slump. Dra nytta av den högsta processäkerheten, från idé till utveckling till färdig produkt. Mer än 14 års erfarenhet, intensivt kunnande inom gasfyllning och kvalificerade medarbetare är grunden för framgångsrika tillämpningar. Som ett team arbetar vi för att inspirera dig - med kompetens, pålitlighet och kvalitet. Kvalitetsledning med den senaste teknologin En kontinuerlig kvalitetsledning dokumenterar alla processer: Dina beställningar hanteras av ERP-systemet, Microsoft AX, all kvalitetsrelaterad data lagras i Share Point-bibliotek för säker lagring, utvärdering och dokumentation. Nästan hela kvalitetsledningen är IT-baserad. Gränssnitt till egna mjukvaruutvecklingar möjliggör externa kopplingar till kvalitetsrelaterad data - den högsta transparensen för dig och dina processer. Dokumenterat Tillförlitlig batchspårbarhet: konsekvent, från källan till flaskan. Vår för närvarande unika cylinderdatabas sparar all import...
Kundrelationshantering (CRM)

Kundrelationshantering (CRM)

Välkommen till Launix, din expert på skräddarsydda programvarulösningar med hjälp av FOP-teknologi. I den digitala tidsåldern är det viktigt att ha full översikt över alla dina data. Här har du ofta valet mellan standard- och skräddarsydd programvara: en dyr måttsydd kostym eller billig massproducerad vara. Att det finns andra alternativ visar Launix-systemet. Vi använder standardkomponenter för att implementera ditt individuella ERP, CRM, DMS, HR eller ticketsystem och därigenom bidra till framgången för ditt företag. Programmering av programvara, skräddarsydd programvara, utveckling, programvaruutveckling, PHP, MySQL, PostgreSQL, MariaDB, databas
Kanalchef

Kanalchef

Öka antalet av dina onlinebokningar, spara tid och maximera din intäkt.
Tullhantering och dokumenthantering

Tullhantering och dokumenthantering

Dra nytta av vår erfarenhet och infrastruktur inom tull, dokumenthantering och exportinspektion/-organisation.
Certifieringsrådgivning

Certifieringsrådgivning

Med vår långvariga erfarenhet inom QM-konsulting rådgiver vi er i utvecklingen, implementeringen och certifieringen av ledningssystem för ert företag. Ledningssystem är en samling åtgärder som används koordinerat för att uppnå ett övergripande mål. PDCA-cykeln (planera-göra-kontrollera-handla) har visat sig vara effektiv: Ledningssystemet måste omfatta planering, styrning, övervakning och förbättring av alla verksamhetsprocesser. För att uppnå en kontinuerlig förbättring upprepas dessa steg ständigt. I dagens samhälle kräver kunder och affärspartners allt oftare att företag använder certifierade ledningssystem. Certifieringen uppfattas som en kvalitetsstämpel som det läggs allt mer vikt vid. Vi erbjuder er individuell rådgivning, managementoptimering och dokumentation för de olika systemen och implementerar de lämpliga systemen tillsammans med er.
Kundförvärv

Kundförvärv

Skaffa nya kunder!
Kylfläns - Effektiv Kylhantering med Anpassade Kylflänsar

Kylfläns - Effektiv Kylhantering med Anpassade Kylflänsar

Våra skräddarsydda kylflänsar säkerställer optimal värmeavledning och är speciellt anpassade efter kraven för dina elektroniska produkter. Vi erbjuder ett brett utbud av storlekar och former som kan konstrueras efter dina individuella behov. Oavsett om du behöver små SMD-kylflänsar för kretskort, höljen med integrerade kylflänsar eller designorienterade högpresterande kylflänsar för LED-lampor – vi har lösningen för dina behov. Kylflänsarna tillverkas av aluminiumlegeringar som har utmärkta termiska och mekaniska egenskaper. Vid behov kan vi även erbjuda materialkombinationer med koppar och olika ytbearbetningar. Fästningen av värmeavledarna anpassas efter applikationen för att säkerställa en enkel och säker montering.
Telefonutbildning Kundservice och Klagomålshantering - Praktiskt Seminarium

Telefonutbildning Kundservice och Klagomålshantering - Praktiskt Seminarium

Detta "Telefonträning kundservice och klagomålshantering" ger dig de nödvändiga verktygen och kommunikationsteknikerna för att genomföra professionella och framgångsrika telefonsamtal. Du lär dig hur du styr samtal, förmedlar information klart och tydligt och ger kunderna ett pålitligt stöd över telefon. Dessutom får du tekniker för att deeskalera konflikter och hantera klagomål samt tips för att förbli lugn och professionell även i stressiga situationer. Genom praktiska övningar och rollspel lär du dig hur du kan optimera dina kommunikationsförmågor över telefon och får mer säkerhet och självförtroende, särskilt i svåra situationer. Olika scenarier kommer att spelas upp för att förbereda dig för olika samtalssituationer.
sykasoft SHK Lager- och Kundtjänsthantering

sykasoft SHK Lager- och Kundtjänsthantering

Programvara för kontorsorganisation inom byggbranschen, byggtjänst TGA: för SHK-sektorn (sanitär, värme, klimat), kylning, anläggningsteknik och teknisk kundservice.
Tullhantering

Tullhantering

Genom IT-stödd, direkt åtkomst till tullsystemet tillgodoser vi dina behov på ett ekonomiskt, säkert och effektivt sätt. Exportanmälan (AES) Importklarering (ATLAS) Skatteombud (§22a ff. UStG) Flyttgodsbehandling Organisation av tullinspektioner Upprättande av preferensdokument (EUR 1) Transitförfaranden (NCTS)
Kundupplevelsehantering - Net Promoter Score, Customer Effort Score, eNPS, Kundresa

Kundupplevelsehantering - Net Promoter Score, Customer Effort Score, eNPS, Kundresa

Vår affärsmodell: Vi hjälper er med utarbetande, planering och genomförande av strategier för en framgångsrik kundupplevelsehantering. Vid behov tar vi på oss rollen som projektledare, etablerar "best practices" och ger era medarbetare möjlighet att fortsätta genomförandet och analysen. Vi använder vanligtvis två beprövade verktyg: a) Net Promoter Score och b) Customer Effort Score. Vår senaste utveckling handlar om att monetarisera NPS med fokus på att öka retention samtidigt som vi minskar churn.
Personalhantering

Personalhantering

Utveckling av arbetsgivarvarumärke och företagskulturämnen samt organisationsutveckling
cobra Address PLUS - Professionell Adresshantering

cobra Address PLUS - Professionell Adresshantering

Organiseringstalang, kommunikationsproffs och marknadsföringsexpert! cobra Address PLUS är mer än bara adress- och databehandling.
SmartWe

SmartWe

SmartWe – CRM-lösningen för små och medelstora företag
Interimledning

Interimledning

Kvalificerat stöd genom QMB-tjänst, interim management och problemlösning. Överför dina kvalitetsledningsfrågor till externa experter. Anledningarna till att ta hjälp av extern kvalitetsledning är många. Vad är din anledning? Behöver du en kortsiktig avlastning av din egen kvalitetsledningspersonal, specifik kvalitetskunskap för ett knepigt problem eller är det mer lönsamt att överlåta dina kvalitetsledningsfrågor till en extern kvalitetsexpert? Oavsett vad som driver dig att outsourca ditt kvalitetsmanagement: Med lång erfarenhet, praktiskt arbetssätt och rikligt med expertis hjälper vi gärna till med ditt kvalitetsmanagement.
Lean Management: Grunder och Metoder för Lean Management

Lean Management: Grunder och Metoder för Lean Management

Kärnidén och kärnprinciperna för Lean Management (LM), de vanligaste LM-verktygen, genomförande av kärnprinciperna i praktiken, övning av metoderna med hjälp av företags exempel, säkerställande av en framgångsrik introduktion, projektplanering för multiplikation av LM. Förmedlingsmetoder ------------------------------------- Rhein S.Q.M. tränare kopplar samman specifika teoretiska grunder med praktiska exempel i form av övningssekvenser med deltagarna, så att grunderna och metoderna för Lean Management förstås på ett praktiskt sätt. Seminarlängd -------------------------- 2,0 – 4,0 dagar (beroende på kundens önskemål)
mIT Service GmbH - EcholoN Projektkonsultation

mIT Service GmbH - EcholoN Projektkonsultation

mIT Service GmbH – Din partner för skräddarsydda EcholoN-lösningar mIT Service GmbH är din expert på omfattande tjänster kring EcholoN – den ledande programvaran för Service Management och Configuration Management. Med många års erfarenhet och djup expertis stödjer vi företag i att optimera sina IT- och affärsprocesser för att göra dem mer effektiva. Vårt tjänsteutbud: - Ist-analys: Grundlig inventering av dina aktuella IT- och serviceprocesser för att identifiera optimeringspotentialer. - Processrådgivning: Utveckling och implementering av effektiva serviceprocesser, anpassade efter dina individuella krav. - Projektledning: Stöd från planering till framgångsrik implementering av komplexa IT- och serviceprojekt. - Anpassning av EcholoN: Justering av EcholoN-programvaran efter dina specifika behov för maximal funktionalitet och användarvänlighet. - Utbildning och support: Träning av dina anställda och kontinuerligt stöd för en smidig drift av din EcholoN-lösning. Med mIT Service GmbH får du en helhetslösning som förenar teknik, processer och människor. Tillsammans gör vi din IT till en drivkraft för hållbar framgång!
Anpassad Benchmarking - Individuella mått för specifika problem.

Anpassad Benchmarking - Individuella mått för specifika problem.

Många företag är under ständig press att minska kostnaderna, öka produktionen och förbättra genomloppstiden på grund av den globala konkurrensen. Om den standardmetod som används inte uppfyller dina behov, behöver du benchmarks och bästa praxis som är specifikt anpassade för ditt företag. Benchmarking Center Europe erbjuder dig en benchmarkingtjänst; utformad för att jämföra din organisation med andra som har världsklassprestanda. Vårt team kan stödja benchmarking och processförbättringar i din organisation genom att - identifiera relevanta mätvärden och affärsdrivkrafter och - koppla specifika benchmarkinganalysdata med jämförelsegruppen. Vi erbjuder en hel rad benchmarkinglösningar för att möta dina specifika behov: - Integrerad benchmarking - Intern benchmarking - Anpassade analyser Kontakta oss.
ADASMA - Underhålls- och Förvaltningsprogram - Tillgångsförvaltning, Utrullningsplanering, Mobilapp (offline-kapabel)

ADASMA - Underhålls- och Förvaltningsprogram - Tillgångsförvaltning, Utrullningsplanering, Mobilapp (offline-kapabel)

ADASMA stödjer tjänsteleverantörer med alla krav kring planering, genomförande och dokumentation av underhålls- och reparationsaktiviteter. Dina fördelar: - enkel och intuitiv användning - moderna gränssnitt, högsta prestanda - hög flexibilitet, många anpassningsmöjligheter Funktionerna: - Anläggningshantering: Tekniska stamdata, komponenter, fullt integrerat filsystem för lagring av kopplingsscheman, typplåtsbilder etc. - Insatsplanering: Insatskalender och -karta för stöd vid teknikerdisposition och ruttoptimering - Mobilapp: Plattformoberoende, offline-funktionell mobilapp, automatisk synkronisering vid återanslutning, digital dokumentation och återkoppling av allt arbete och tillhörande dokument (serviceprotokoll, mätprotokoll etc.) Vi presenterar gärna ADASMA i en kostnadsfri och icke-bindande demopresentation. Kontakta oss redan idag.
Social Media Management - Leads Konvertering & Kundbevarande

Social Media Management - Leads Konvertering & Kundbevarande

Ditt företag behöver ett helt nytt utseende och färskt innehåll varje vecka. Därför, endast med rätt sociala mediehantering kommer du att nå rätt publik vid rätt tidpunkt. Om du investerar i marknadsföring på sociala medier, förbättrar du avsevärt dina möjligheter att prestera bra i sökmotorerna.
Tullhantering - Import / Export Tullanmälan, Varuklassificering

Tullhantering - Import / Export Tullanmälan, Varuklassificering

Centrala kompetensen för efterlevnad av lagar inom tull och utrikeshandel för hela Heidelberg-gruppen Underhåll av nödvändiga stamdata i IT-systemen. Fackligt stöd genom utbildningar, rådgivning och uppföljning Företagets intressen representeras i den pågående lagstiftningen inom VDMA arbetsgrupper. Riktlinjeansvar gällande tull- och exportkontroll. Luftfartssäkerhet inom ramen för LuSiG samt säkerhet i leveranskedjan (t.ex. AEO, C-TPAT)
Kundservice - Glädja Kunder

Kundservice - Glädja Kunder

För att ni har arbetat engagerat med att vinna kunder och nu vill bevara och säkra denna skatt, är Customer Care den rätta tjänsten för er! Hur bra är era tilläggs- eller efterförsäljningsservice? Hur lojala är era kunder mot ert företag eller era produkter? Och även om ni skulle ta bort er själva eller era bästa säljare, som övertygar med sin personlighet? Från enkla kundbindningsåtgärder till perfekt klagomålshantering finns det många möjligheter som kan avlasta er och se till att era konkurrenter får problem med era kunder.
Ventilationssystem - Anpassade Luftdistributions- och Tankventilationssystem, mycket flexibla

Ventilationssystem - Anpassade Luftdistributions- och Tankventilationssystem, mycket flexibla

Våra wellrör med snabbkopplingar för ventilationsledningar kan skräddarsys med fritt valda släta områden, olika kombinerade diametrar och måttanpassade tillbehör. Den integrerade snabbkopplingen garanterar en säker anslutning, minskar läckagerisken och sparar värdefull vikt och monteringtider. Vårt sortiment av tankventilation omfattar alla ledningar från ventilationsledningar i tanken, kopplingsdelar mellan bränsletank och sugaggregat till anslutnings-, spolv- och återföringsledningar till aktivkolfiltret. Enligt kundspecifikation utvecklas wellrörs-/flerskiktssystem med integrerade ventiler och färdigmonterade snabbkopplingar som säkerställer säker drift och täta anslutningar. Systemen är flamsäkra och temperaturbeständiga upp till 140°C och erbjuder hög mekanisk hållfasthet.
B2B Kallringning - Leadgenerering, Ny Kundanskaffning, E-posthantering, LinkedIn Outreach

B2B Kallringning - Leadgenerering, Ny Kundanskaffning, E-posthantering, LinkedIn Outreach

Vår expertis ligger inom multi-channel outreach, som omfattar en kombination av telefonisk kallakviss, e-postmarknadsföring och LinkedIn-outreach. Dessa strategier gör det möjligt för oss att rikta oss mot potentiella kunder och därigenom effektivt främja nykundsrekrytering. Vi lägger särskild vikt vid GDPR-kompatibel leadgenerering. Många av våra kunder uppskattar vårt stöd, särskilt vid inträde på DACH-marknaden. Med djupgående marknadsförståelse och gedigen branschkunskap följer vi företag i deras första steg i denna region och hjälper dem att bygga solida affärsrelationer. Vår metod är alltid individuell och anpassad efter våra kunders specifika behov och mål. Vårt erfarna team stöder er i alla faser av försäljningsprocessen. Från identifiering och kvalificering av leads till kontaktupptagning, bokning av möten och uppföljning.