Produkter för registreringsförvaltning (3)

CertManager - Certifikatshantering

CertManager - Certifikatshantering

Certifikathantering - Automatisering av livscykeln för certifikat för företag och organisationer. Vet du när certifikaten för dina viktigaste servrar går ut? Är du säker på att dina certifikat automatiskt förnyas innan de går ut? Företag litar på intelliCards Corporate Certificate Management Solution för professionell hantering av alla certifikat genom hela deras livscykel. Med intelliCards CertManager kan du fullt ut automatiskt centralt hantera alla certifikat inom ditt företag: - Tids- och kostnadsbesparingar genom mindre manuell hantering - Individuellt arbetsflödesbaserat tillvägagångssätt maximerar effektiviteten - Minskat risken vid certifikathantering - Förbättrad affärseffektivitet och dataskydd
NC-programmering

NC-programmering

Allt från en och samma källa och samordnat. Från gjutdelar till den mekaniska bearbetningsprocessen och den färdigt bearbetade komponenten inklusive MFU. Våra stöd för serieprocesser inkluderar följande komponenter: - Projektplanering - Utformning av bearbetningsverktyg - Utveckling/konstruktion/tillverkning av spännverktyg - NC-serieprogrammering, om så önskas inklusive på plats NC-program driftsättning, MFU - Tillämpningsteknik, processoptimering, cykeltidsoptimering - Automatisering, test- och specialanläggningsbyggande
FWdesk - Programvara för effektiv hantering av kundförfrågningar, klagomål och biljetter

FWdesk - Programvara för effektiv hantering av kundförfrågningar, klagomål och biljetter

FWdesk är en modulär online-lösning som säkerställer en hållbar relation med dina kunder. Den förbättrar din klagomålshantering vilket resulterar i en högre grad av kundnöjdhet och bättre kundkontakt. En unik kombination av egenskaper gör detta till en eftertraktad lösning som påtagligt förstärker effektiviteten i klagomålshanteringen. Denna programvara inkluderar bland annat klagomålsregistrering, klagomålshantering, ticketing och kan utökas med CRM. Den är lämplig för att hantera både anmälningar från kunder och leverantörer samt interna klagomål från kollegor och IT. Paketet är mycket kostnadseffektivt och idealiskt för små och medelstora företag (SME).