Italien, Roma
153km
Genomför marknadsundersökningar och opinionsundersökningar med hjälp av kvantitativa och kvalitativa metoder för utveckling av nya produkter och tjänster, för varumärkesanalys, marknadsstudier, strategisk positionering, övervakning av kundnöjdhet och företagskommunikation. Stödet till kundernas beslutsfattande baseras på analys av objektivt och noggrant insamlade data samt värdeskapande av de...
... OCH ANALYS AV DATA: vi använder avancerad och mångsidig programvara, vars tillämpning kan möjliggöra både enkla och särskilt komplexa analyser. KVALITATIVA UNDERSÖKNINGAR: • Fokusgrupper • Djupintervjuer • Semi-strukturerade personliga intervjuer • Varumärkes- och produktkoncept • Varumärkesmedvetenhet • Desk Analysis • Etnografiska studier • Mystery Shopping. KVANTITATIVA UNDERSÖKNINGAR: • Marknadsundersökningar • Opinionsundersökningar • Exit Poll och Valprognoser • Kundnöjdhet • Kundlojalitet • Mediestudier (TV - Radio - Bio). ANDRA METODOLOGIER: Mystery Shopping, Geomarketinganalys.

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play