Produkter för kundhantering (2)

FWdesk - Programvara för effektiv hantering av kundförfrågningar, klagomål och biljetter

FWdesk - Programvara för effektiv hantering av kundförfrågningar, klagomål och biljetter

FWdesk är en modulär online-lösning som säkerställer en hållbar relation med dina kunder. Den förbättrar din klagomålshantering vilket resulterar i en högre grad av kundnöjdhet och bättre kundkontakt. En unik kombination av egenskaper gör detta till en eftertraktad lösning som påtagligt förstärker effektiviteten i klagomålshanteringen. Denna programvara inkluderar bland annat klagomålsregistrering, klagomålshantering, ticketing och kan utökas med CRM. Den är lämplig för att hantera både anmälningar från kunder och leverantörer samt interna klagomål från kollegor och IT. Paketet är mycket kostnadseffektivt och idealiskt för små och medelstora företag (SME).
Nya produktlanseringar varannan vecka - VirtualStock. Leveranskedjehantering

Nya produktlanseringar varannan vecka - VirtualStock. Leveranskedjehantering

VirtualStock, plattformen som hjälper återförsäljare, leverantörer, varumärken och vårdgivare att koppla samman mer effektivt och kontrollera sina leveranskedjor, vände sig till Symphony Solutions för att öka sin utvecklingskapacitet. Symphony Solutions etablerade 2 utvecklingsteam på 3 månader och hjälpte till att rulla ut till produktion. Programvaruutvecklingen pågår och släpper kontinuerligt nya produktversioner varannan vecka. Relationerna är stabila och växer.