Logo

J/S/W CONSULTING

Ölmühle 9, Hamburg 20357
Tyskland
Leverans
Leverans: Europa
Anställda
Anställda: 5-9
Leverantörstyp
Info
Tjänst
Om oss
Vår affärsmodell: Vi hjälper er med utarbetandet, planeringen och genomförandet av strategier för en framgångsrik kundupplevelsehantering. På begäran kan vi ta rollen som projektledare, etablera "best practices" och ge era medarbetare möjlighet att fortsätta genomförandet och analysen. Vi använder vanligtvis två beprövade verktyg: a) Net Promoter Score och b) Customer Effort Score.

1 Produkt eller tjänst

Search
Kundupplevelsehantering - Net Promoter Score, Customer Effort Score, eNPS, Kundresa
Vår affärsmodell: Vi hjälper er med utarbetande, planering och genomförande av strategier för en framgångsrik kundupplevelsehantering. Vid behov tar v...

Plats och kontakt

J/S/W CONSULTING
AddressÖlmühle 9, DE-20357 Hamburg

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play