Belgien, Jumet
...Ceres är ett callcenter specialiserat på B2B-mötesbokning. Den huvudsakliga verksamheten för vårt callcenter i Charleroi är att boka möten för säljare. Mer än ett callcenter, Ceres stödjer dig i utvecklingen av ditt företag och i förvärvet av nya kunder. Förutom att vara ett callcenter specialiserat på mötesbokning, kommer Ceres även att hjälpa dig med genomförande av enkäter och undersökningar, marknadsstudier, telefonuppföljningar, telefonförsäljning, uppföljning av mailutskick, etc... Vi tar hand om B2B-mötesbokning, telefonförsäljning samt uppföljning av mailutskick.
Portfölj (7)
Belgien, Liege
...Nederländerna, Tyskland, England,… Vi hanterar var och en av dessa operationer med telefonister som behärskar det nationella språket till 100%. Förutom vårt callcenter erbjuder D-Call även kampanjer för e-postmarknadsföring, SMS-marknadsföring eller databehandling. D Call och Multicom är engagerade och lyhörda för att uppfylla våra kunders krav. Kvalitetssystemet är inte bara i enlighet med ISO 9001/2008-standarden utan också när det gäller att förbättra vår tillförlitlighet, överensstämmelse och effektivitet.
Belgien, Bruxelles
TranzCom är en högvärdesintegratör som erbjuder skräddarsydda lösningar och tjänster inom telekommunikation: Radiouppbyggnad och applikationer (GPS, AVL…) Röstinfrastruktur och applikationer (callcenter, enhetlig meddelandehantering, …) Lösningar för informationsskyltar för passagerare Infrastruktur och applikationer för dispatching (geolokaliseringsprogramvara) Specifika...
Belgien, Bruxelles
...International Talents är en kvalitativ fullservicebyrå som är aktiv inom urval, rekrytering, outsourcing och coaching av flerspråkiga professionella 'native speakers' på alla nivåer. International Talents fokuserar på företag med internationell inriktning. Denna avdelning av Secretary Plus erbjuder, som professionell bosatt i Belgien, ett brett utbud av tjänster inom olika verksamhetsområden: Administration & Sekretariat, Callcenter, Försäljning, Logistik, Juridik, Projektkoordinering ...
Belgien, Bruxelles
...Maitel erkänns som referensen "Telekom" i Belgien och Luxemburg. Oavsett om du är ett SME, en multinationell, en myndighet eller ett callcenter, kommer en avdelningsansvarig att ge dig råd. Vi har ett brett utbud av produkter; trådade och trådlösa headset, förstärkare och anslutningar, tillbehör för att använda headsetet, etc. Företaget erbjuder också ett stort lager av reservdelar samt en teknisk service med eget laboratorium.
Belgien, Bruxelles
Serco, din ledande leverantör inom: callcenter, PC-supportprogram, hårdvara, assistans, utveckling, konsultation, projektledning, databasadministration, nätverk och säkerhet, LAN, WAN, telekommunikation, CRM, webb, intranät, extranät.
Belgien, Gent
...Kommersiell insamling via kontaktcenter / callcenter.
Belgien, Asse
Selectair är ett samarbetsavtal mellan oberoende, självständiga rese rådgivare. Oberoende Inte knutna till researrangörer, hotellkedjor eller flygbolag och därmed i stånd att ge oberoende och objektiv rese rådgivning i kundens intresse. Självständig Vi är självständiga företagare som alla bryr sig om sitt yrke och alltid är lätta att nå. Inga callcenter med telefonsvarare eller 0900-nummer...
Belgien, Bruxelles
... optimering av kundtjänst, tillhandahållande av specifik teknik för callcenter, telemarketingkampanjer för att vinna nya prospekt, lösningar för total eller delvis outsourcing, homeshoring (arbete hemifrån), samt specialiserad utbildning för agenter och övervakare inom kontaktcenter.
Belgien, Bruxelles
Dimension Data, en filial av NTT-gruppen, är en internationell integratör av tjänster och IT-lösningar inom områdena nätverk, röst- och videokonvergens, säkerhet, molnlösningar, datacenter och callcenter. Dimension Data bygger på strategiska och privilegierade relationer med de ledande globala IT-teknologiföretagen, såsom Cisco, NetApp, Genesys, Check Point, Blue Coat, Avaya, VMWare, Microsoft, Riverbed, Tandberg, Nice, F5, Riverbed och EMC².
Belgien, Bruxelles
DIRECT CALL - Silex Marketing s.a. är ett företag som bygger upp affärsutvecklingen för små och medelstora företag (SME). Deras callcenter tar, bland annat, hand om den mest otacksamma delen av den kommersiella processen: att boka prospekteringsmöten. På samma sätt som tillverknings- eller administrativa processer har optimerats, syftar de till att strukturera prospekteringsprocessen för företag...
Belgien, Genk
... personlig approach. Inget callcenter som pratar med dig, dina samtalspartners är ägarna av Link företagsgåvor. 2. Vi tänker med dig. Med en liten förklaring om evenemanget som du ska organisera letar vi efter den gåva som passar utmärkt. 3. Vi söker ständigt efter originella gåvor som kan tillföra värde till din aktivitet. 4. Vi har en no-nonsense mentalitet.
Belgien, Groot-Bijgaarden
... stolar, mötesbord, datortabeller, ledningsmöbler, förvaringsskåp, arkivskåp, klädhängare, ... Vi riktar oss till banker, multinationella företag, ambassader, fria yrken och privata företag. Även om vi har erfarenhet långt utanför Europas gränser, ligger en stor del av vår kundkrets i Vlaams-Brabant och Bryssel. Tveka inte att kontakta oss för mer information eller besök vår utställning! Utöver kontorsmöbler och kontorsinredning kan du hos All Office Concept få hjälp med den totala inredningen av ditt kontor, restaurang eller callcenter.
Belgien, Sint-Stevens-Woluwe
...Vårt callcenter kommer att vägleda er i alla typer av handelsprojekt. Genom att använda våra tjänster kan ni maximera och vidareutveckla er försäljningspotential till 100%. Vi tillhandahåller telefonspecialister med erfarenhet av olika typer av kommersiella samtal: bokning av möten, telefonförsäljning, kundbevarande, återvinning av kunder, reaktivering av kunder/prospekts, uppdatering och...
Belgien, Bruxelles
Damovo Belgien är ett globalt tjänsteföretag specialiserat på företagskommunikation. Företagets geografiska räckvidd omfattar även Luxemburg och Nordafrika. Genom sina tjänster inom rådgivning, design, integration och drift erbjuder Damovo avancerade professionella lösningar inom följande områden: datanätverk och konvergens, enhetlig kommunikation, callcenter samt CRM-applikationer och IP-videoövervakning. Damovos lösningserbjudande samlar de bästa teknologierna från de största globala leverantörerna: Aastra, Cisco Systems, HP, Microsoft och Mitel Networks.
Belgien, Wemmel
... installerade hos kunden och system och lösningar för distansarbete. Behöver du en expert inom telekommunikation som erbjuder skräddarsydda lösningar för callcenter, distansarbete, Call Centers? Kontakta specialisterna på Vocalcom! Vi implementerar de system du behöver.
Belgien, Diegem
IPG är det ledande kontaktcentret i Belgien. Våra kontaktcenter i Diegem, Antwerpen, Leuven, Hasselt och Liège garanterar en professionell hantering av alla era kontakter med kunder. IPG Belgien är ett kontaktcenter med etablerat värde. Summan av nästan 20 års erfarenhet och en kontinuerlig anpassning till nuvarande och framtida behov ger oss den expertis som krävs för att genomföra ert projekt s...

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play