Frankrike, Paris
...Spänning: 3,6V Batterityp: LITHIUM Ampere: 2000mAh Munstyckets diameter: 1,3 mm Tankens kapacitet: 1L Justerbar flöde: 460 ml/min i rak stråle och 285 ml/min i dimstråle Drifttid: cirka 1H Laddningstid: 4-5H Utrustad med en LED-lampa Mycket lätt Levereras med en USB-kabel för laddning Referens: ES-PU3.6-1L Spänning: 3,6V Batterityp: LITHIUM Ampere: 2000mAh Munstyckets diameter: 1,3 mm Tankens kapacitet: 1L Justerbar flöde: 460 ml/min i rak stråle och Drifttid: cirka 1H Laddningstid: 4-5H...
Portfölj (190)
Frankrike, Saint Lambert De La Potherie
... din miljö. Slutligen kan denna elektroniska köksvåg väga upp till 60 kg, vilket ger stor flexibilitet och uppfyller alla dina behov. Denna professionella köksvåg är ett idealiskt verktyg för förberedelse av livsmedelsrätter. Noggrann och pålitlig, denna elektroniska våg kommer att till fullo möta dina krav. Både enkel och robust, denna köksvåg har en vågplatta i rostfritt stål och en avlägsen väggdisplay kopplad med en spiral kabel som kan mäta upp till 1,4 m. Dimensioner: L 320 x B 300 mm Effekt: 1,8 W / 230 V Dimensioner: L 320 x B 300 x H 42 mm Vikt: 3,2 kg Max. vikt: 60 kg Division: 20 g...
Portfölj (188)
Frankrike, Fondettes
... litiumbatteri, utspänning 14,4V, utström 1A, 1,5m kabel och krokodilklämmor. Standardutrustning: Förvaringsanordning för distributionsslangen Remmar för att säkra tanken Pistolhållare med säkerhet Avstängningsventil Fyllningslock med ventilationsöppning Centralt anti-rullvägg Luftfyllda terränghjul 3 m distributionsslang DN19. Fyllning av tanken med automatisk pistol.
Portfölj (111)
...skyddar trumman, kabeln och säkerställer horisontell eller vertikal montering. Lyfttrumma: i aluminium, av kabelmagasinstyp. Smal, gängad, med kabelavledare kan den ta emot 16,50 m kabel i 3 lager. Reducerad med speciellt behandlade spiralväxlar, under ett tätt hölje med flytande fett. Motor: lyfttyp, extern, ventilerad, med inbyggd broms. UTRUSTNING Kabelutgång: TIRLIFT COURT kan användas stående eller väggmonterad. De olika positionerna uppnås genom att rotera enheten runt reduktionshöljet.
Portfölj (190)

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play