... (videor, bilder)
Vi erbjuder ett komplett utbud av tjänster för att stödja dig i varje steg av processen för skapande och marknadsföring av ditt varumärke.
Våra tjänster inkluderar:
- Forskningoch produktutveckling: Identifiering av trendiga produkter och marknadsmöjligheter
- Sourcing och leverantörshantering: Urval av pålitliga leverantörer och hantering av leveranskedjan
- Lansering och marknadsföring: Utvecklingoch implementering av lanseringsstrategier och multikanaliga marknadsföringskampanjer. Skapande av innehåll i form av korta videor och professionella bilder.
...
Med en omsättning på cirka 15 miljoner euro, varav 1/4 kommer från export till fem kontinenter, återinvesterar Guilbert Express varje år en betydande del av sina resultat för att säkerställa sin utveckling.
Nästan 5% av omsättningen ägnas åt Forskning & Utveckling: Guilbert Express erövrar ständigt nya marknader tack vare sin forsknings- och utvecklingsavdelning och en strategi baserad på innovation och säkerhet för sina produkter.
... och från system till nätverk erbjuder ACTIA Group en integrerad och differentierad strategi för att möta de nya utmaningarna inom mobilitet, såsom säkerhet, miljö och uppkoppling. ACTIA Group består av två divisioner: Automotive-divisionen och Telecom-divisionen. ACTIA Group sysselsätter mer än 2 700 medarbetare spridda över 15 länder, varav mer än 520 arbetar med forskningochutvecklinginom gruppens forskningsavdelningar. Mer än 55 % av omsättningen kommer från internationella marknader.
... Digitalbyråer i Frankrike med betyget "Välrenommerad Praktik". Vi hjälper er att gå digitalt och arbetar kring 6 centrala frågor som är: - Rådgivning inom digital strategi - Stöd vid projektledning - Hantering av e-handelsprojekt och - Hantering av e-handelswebbplatser - Utbildningar och konferenser - Forskningochutveckling kring nya konsumtionstrender Våra några verksamhetsområden: - E-business...