Polen, Zaścianki
...Point-of-Sale (POS) reklam är ett strategiskt marknadsföringsverktyg utformat för att fånga konsumenternas uppmärksamhet och främja varumärkesmedvetenhet vid köptillfället. Dessa reklammaterial placeras strategiskt för att påverka köpbeslut och förbättra den övergripande shoppingupplevelsen. Genom att använda iögonfallande designer och övertygande budskap kommunicerar POS-reklam effektivt...
Portfölj (15)
Italien, Napoli
... operativ marknadsföring för att värdera och positionera företagsvarumärket med åtgärder inom fältmarknadsföring, tävlingar med priser och kampanjer på försäljningsstället, men också marknadsföringsåtgärder med innovativa metoder som Guerrilla Marketing.
Portfölj (3)

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play