22 år av att främja företagsmedvetenhet Tarazaga hjälper stora företag och familjeföretag att nå sin fulla potential. Lösning av komplexa problem Genom vår unika metodik, Motivationshantering© (baserad på neurovetenskap, psykologi, begränsningsteori och systemteori), bidrar vi till att lösa komplexa systemiska problem. Vi har framgångsrikt arbetat med stora företag och organisationer inom mer ...
Portfölj (8)
...Marknadsundersökningar och konsumentbeteende med hjälp av de senaste tillgängliga teknologierna inom neuromarketing. Var genomför vi dem? På platsen där kundupplevelsen och kontakten med varumärket sker. ·I kontrollerade miljöer och väl kontextualiserade omgivningar. ·I försäljningsställen och verkliga köpplatser. ·Turistmiljöer (museer, naturområden, öppna köpcentrum, etc.) ·Föreställningar...
Portfölj (1)
Portugal, Lisboa
...Vi genomför en undersökning av modetrender på nationell och internationell nivå, med hjälp av den största modeforskningen och projicerar konsumentbeteende för att säkerställa att ditt varumärke ligger före konsumenternas önskemål.
Portfölj (9)
Finland, Helsinki
...Priceff Ltd är ett teknikföretag som erbjuder en disruptiv auto-dynamisk prissättningslösning. Priceffs uppdrag är att öka lönsamheten för våra kunder genom att maximera deras intäkter och eliminera resursavfall. Detta sker genom att påverka konsumentbeteende med optimal prissättning. Priceff erbjuder den unika adaptiva prissättningslösningen för flera snabbt växande segment. Segmenten inkluderar produktprissättning för detaljhandel samt kapacitetsbegränsade tjänster och reservationer. För mer information, vänligen besök www.priceff.com...
Portfölj (1)
Schweiz, Möhlin
...Våra marknadsföringsstrategitjänster erbjuder omfattande lösningar för att framgångsrikt positionera ditt företag i en dynamisk marknadsmiljö. Med en djup förståelse för marknadstrender och konsumentbeteende utvecklar vi skräddarsydda marknadsföringsstrategier som är exakt anpassade till dina företagsmål och målgrupper. Vi kombinerar beprövade metoder med innovativa angreppssätt för att stärka...
...Systemet möjliggör att räkna och lagra data för enkel visning av statistik, vilket är mycket användbart för att förstå resultaten av kampanjer, kunder som besöker handeln under olika tidsperioder eller genomsnittlig försäljning per kund. Bland andra data och möjligheter till analys av konsumentbeteende.
Portfölj (2)
Tyskland, Hamburg
...Layoutet av dina trycksaker är avgörande för framgången hos dina kunder. Vi arbetar tillsammans med dig för att ta fram reklamskoncept och implementera dessa i dina trycksaker. Här diskuterar vi CI, konsumentbeteende, budget och framgångskontroll med dig och implementerar det i din trycksak. Arbetar du redan framgångsrikt med en layoutare eller en byrå? I så fall ger vi gärna råd om den tekniska genomföringen av dina idéer.
Andra produkter
Tryck
Tryck
Portfölj (2)
Tyskland, Wildberg
LReply hjälper företag att förstå konsumenternas beslutsfattande. Vi erbjuder en digital plattform för att fastställa konsumentbeteende och förstå besluten hos målgrupper. Vi integrerar våra kunder i våra testprocesser. Vi levererar inte bara slutrapporter och mellanrapporter, utan tack vare vår plattform kan kunderna följa och kontrollera utvecklingen av sina projekt tillsammans med oss. Skapa högst anpassade kampanjer som riktar sig till din målgrupp och öka sedan lojaliteten hos dina konsumenter och din företagsomsättning.
Litauen, Bajorai, Vilniaus R.
... högkvalitativ catering. Det fortsätter modigt och passionerat sin jakt på de bästa möjliga ingredienserna, ofta okända för de flesta, för att tillfredsställa nya trender i konsumentbeteende. Vi erbjuder vit etikett dropshipping förutom privat märkning under ditt eget varumärke på begäran. Vi arbetar med inköpare vars behov inte passar in i de traditionella grossistprogrammen eller prissättningsmodellen...
Portfölj (10)
Muteks Mutlubaşlar Tekstil, som grundades 1995, exporterar babytextilier, hemtextilier, babyoverall, baby sovkorgar, resårlakan och sjukhustextilprodukter till många respekterade varumärken i länder över hela världen. Muteks Mutlubaşlar Tekstil grundades 1995 i Denizli, Turkiet, med visionen att bli ett respekterat varumärke som sätter trender inom konsumentbeteende och sprider glädje. Företaget...
Portfölj (2)
Spanien, Villafranca De Los Barros
... såsom sanitetsartiklar och handfat, badkar, duschkar och duschväggar, kranar och duschset, badrums- och VVS-tillbehör, samt golv och beläggningar i natursten, heminredning och allmänna dekorationsartiklar. Efter en grundlig undersökning av marknadstrender och studier av konsumentbeteende skapar vi vår produktkatalog som vi tillverkar och distribuerar nationellt och internationellt. Vi erbjuder en service för att stödja distributörer och kunder för att ge råd och hjälpa dem hela tiden. Med ett särskilt åtagande om leveransservice inom 48/72 timmar.
Danmark, Århus V
... våra produkter och lösningar på flera europeiska marknader. Vårt team av experter är specialiserat på att konceptualisera finansiella produkter på marknaderna för lån och krediter. Vi är på en resa för att stödja slutkunden i att fatta rätt beslut baserat på information när de tar ett lån. Genom att analysera och använda online-konsumentbeteende och data optimerar vi intelligent vår online- och...
Spanien, Alicante
VirtoProperty är ett mycket erfaret och dedikerat fastighetsföretag som kombinerar lokal marknadskompetens med internationella kontakter. Dessutom kan VirtoProperty harmonisera gammaldags affärsvärderingar och etik med den senaste toppmoderna teknologin, samt en djup förståelse för moderna marknader, konsumentbeteende och internetbaserade marknadsföringstekniker. Vår katalog omfattar över 1000...
Cypern, Aradippou, Larnaca
... högkvalitativa produkter består endast av naturliga ingredienser och riktar sig till flera marknadssegment såsom kosttillskott, ekologiska jordbruksprodukter och icke-toxiska rengöringsprodukter. Alla våra produkter erbjuds i miljövänlig förpackning. Vi arbetar ständigt med att identifiera framväxande trender på marknaden och kartlägga konsumentbeteende och önskemål för att kunna innovera och förbättra hälsa och välbefinnande. Vi är stora supportrar av sociala och miljömässiga frågor, eftersom vi är starka troende på hållbar utveckling och en livsstil som är ekologiskt balanserad.
Frankrike, Saint-Lô
ACTALIA, det tekniska institutet för agroindustri, kvalificerat av ministeriet för livsmedel, jordbruk och fiske, stödjer aktörer inom livsmedelssektorn inom 6 kompetensområden: mejeriprodukter, livsmedelssäkerhet, kontroll och kvalitet, innovation, sensorisk utvärdering för att bättre förstå konsumentbeteende, samt utveckling och harmonisering av analytiska metoder för mejeriprodukter. Actalia...
Företaget SANA har expertkunskap inom konsumentbeteende och över femton års erfarenhet av att designa och genomföra marknadsundersökningar, försäljnings- och ledarskapsutbildningar, skapa kundservicestandarder och optimera erbjudanden. De erbjuder undersökningar av kundprofiler och preferenser samt uppfattningar om försäljningsställen, utbildningar som utvecklar personalens färdigheter och höjer...
World2turkey Consulting är ett dynamiskt företag som främjar marknadsmöjligheter i Turkiet, Irak och grannländerna för världens små och medelstora företag före, under och efter deras inträde. Samla in data om konsumentbeteende, marknadstrender och storlek, krav för marknadsinträde, regleringar, produktstandarder och registrering, konkurrenter, potentiella strategiska partners, agenter eller...
Populära länder för denna sökterm

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play